Köszi,de ezt kihagyom,üres a kincstár.Majd jövő héten Polgárdi-Kenese.Most karbantartás van,tegnap fékbetét,ma olaj meg szűrő,holnap légszűrő.Érdekes hogy most egyáltalán nem ette az olajat,máskor cseréig még fél litert elcsipeget,most csak egy decit.Ábrus jó munkát végzett.
Természetesen.
Én (ahogy sanyánál is javasoltam és azóta jó) kiqrnám a francba a két régi trafót és tennék fel újakat. Mint a példa mutatja, nem karburátor hiba lesz ez hanem (mint már sok esetben) gyújtásgond. (a gyertyacserélgetés nem javítja a karburátort )
Ezeknek a legalább 20 éves elektromos alkatrészeknek nem használ az idő (főleg a ~40e volton üzemelő gyújtótrafók, pipák és kábelek szigetelésének) így az lesz a legmegbízhatatlanabb pontja a rendszernek. Először csak esőben, aztán már szárazon kezdődik a szikrakimaradás egyik-másik hengerben, a végén meg már be sem nagyon akar indulni. (Itt van de azt írja hogy nem szállít Magyarországra, pedig mikor rendeltem még nem problémáztak ezen )
Sanya többet tud mondani, ő volt az érintett.
Még annyit: sokan tesznek fel használt gyári trafókat és azzal ideig-óráig lehet hogy jó is de azok is huszonéves alkatrészek, mitől lenne az tartósabb megoldás.
Szia Arnold !
Pedig nálatok van bontó csak nem mindig van nyitva, és mintha valami 1000 köbcentis motort is láttam volna ott a jó múltkorában.
Nekem egy FJ1200 -as van de én is sokat szenvedtem vele, mégpedig a karbi nem volt tökéletes (tűszelep na meg a többi) azóta elmegy. Ha Nyírbátor felé jársz, Vadas Tibi (bá) ( keleti motorok specialistája) nézz be, lehet hogy én is ott leszek. Gy.F.
Ja,m elfelejtettem irni
Reggel inditásnál két henger ment összesen a harmadik beimdult ahogy a pipát huzogattam le és vissza,A negyedik már nem indult ugyhogy gyertyacsere volt és mrnt.
Egész ut alatt ha alapjáraton volt akkor ki kihagyott egy henger.
Megjöttem.Végülis csak mátészalkáig jutottam el mert a haver a motoros boltba akart menni.Ott ugy döntöttem hogy hazajövök,
Leirás.
Ez a motor sz....r.Alacsony fordulaton fullad mint állat függetlenül hogy meik sebességben vagyok.4000 felett jül megy.
Városban halál néha egyesböl indulnék és nem akar menni,tökiggázzal ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ aztán felkapja és megy.
Unom már hogy egy rendeset még nem mentem vele.
Ezekkel régen szivattyúkat, gépeket hajtottak, látod, ez is mekkora, és 24 LE... nálunk a MÁV-nál is volt vész generátor, ennél alig kisebb, és 20 LE, hárman indítottuk be, sor2 dízel.
Én (ahogy sanyánál is javasoltam és azóta jó) kiqrnám a francba a két régi trafót és tennék fel újakat. Mint a példa mutatja, nem karburátor hiba lesz ez hanem (mint már sok esetben) gyújtásgond. (a gyertyacserélgetés nem javítja a karburátort )
Ezeknek a legalább 20 éves elektromos alkatrészeknek nem használ az idő (főleg a ~40e volton üzemelő gyújtótrafók, pipák és kábelek szigetelésének) így az lesz a legmegbízhatatlanabb pontja a rendszernek. Először csak esőben, aztán már szárazon kezdődik a szikrakimaradás egyik-másik hengerben, a végén meg már be sem nagyon akar indulni. (Itt van de azt írja hogy nem szállít Magyarországra, pedig mikor rendeltem még nem problémáztak ezen )
Sanya többet tud mondani, ő volt az érintett.
Még annyit: sokan tesznek fel használt gyári trafókat és azzal ideig-óráig lehet hogy jó is de azok is huszonéves alkatrészek, mitől lenne az tartósabb megoldás.
Cimet nem tudnál irni?
Köszönöm!
Pedig nálatok van bontó csak nem mindig van nyitva, és mintha valami 1000 köbcentis motort is láttam volna ott a jó múltkorában.
Nekem egy FJ1200 -as van de én is sokat szenvedtem vele, mégpedig a karbi nem volt tökéletes (tűszelep na meg a többi) azóta elmegy. Ha Nyírbátor felé jársz, Vadas Tibi (bá) ( keleti motorok specialistája) nézz be, lehet hogy én is ott leszek. Gy.F.
Reggel inditásnál két henger ment összesen a harmadik beimdult ahogy a pipát huzogattam le és vissza,A negyedik már nem indult ugyhogy gyertyacsere volt és mrnt.
Egész ut alatt ha alapjáraton volt akkor ki kihagyott egy henger.
Leirás.
Ez a motor sz....r.Alacsony fordulaton fullad mint állat függetlenül hogy meik sebességben vagyok.4000 felett jül megy.
Városban halál néha egyesböl indulnék és nem akar menni,tökiggázzal ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ aztán felkapja és megy.
Unom már hogy egy rendeset még nem mentem vele.
Ezekkel régen szivattyúkat, gépeket hajtottak, látod, ez is mekkora, és 24 LE... nálunk a MÁV-nál is volt vész generátor, ennél alig kisebb, és 20 LE, hárman indítottuk be, sor2 dízel.
Motoros buli Makón, nem mész át? A program
Tudtam hogy megcsinálod!
Egy óra mulva indulok!