Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szeretem a tetkót.
Szépek. Mintha körzővel rajzolták volna őket.
Holnap kész leszek a kúúler csövezésével.
Ha ezt tudom hogy a gyári előkészítés és a hasonlóság ellenére ennyi sz&rakodással jár akkor bele sem fogok. (mer ugye azér egy kicsit minden máshogy van mint a 110 lovas "ugyanilyenen", még ha apróságok is )
A kúler kattra a helyére megy, ahogy a felső csövezés is de persze alul már kicsit másképp áll a turbó leömlője (ezen függőleges, a másikon pár fokkal döntött) emiatt melegíteni kellett az alsó (műanyag) csövet hogy függőleges legyen. (de persze hogy hőre keményedő műanyag így lóf&szt hajlik[O49)
Miután ezt megoldottam és tenném fel, pont ott megy a szervószivattyú nyomócsöve ahol ennek is kéne. (áthelyezni nem lehet mert alakos fém és gumicső, nem elég hosszú és nincs rögzítési pont sem)
Vettem bontott 110 lovasét ami nem ott megy. Hát persze hogy a kormányműbe csatlakozó vége belenyomós-csavaros, nem hollandis mint az enyém. (eléééég viszem vissza a pics&ba a csövet kúlerestől és marad ilyen)
Már tettem vissza a deszkákat az aknára amikor: vissza az egész, akkor csinálok a kettőből egyet, a kormányműből kijövő ~30 centis alakos fémcső marad és arra tekerem rá a hozott cső flexibilis részét, mert a többi onnan már jó. (még az íve is stimmel)
Persze, hogyne. A fémcső vége a hollandival balra néz, nekem meg pont 180 fokkal arrébb kéne. (azaz jobbra) Ha megpróbálom eltekerni 98% hogy eltörik (8-as fémcső, olyan mint a formára hajtott fém fékcső) Leveszem hogy majd finoman satuban csak megpróbálom de persze érzem rajta hogy a feléig sem jutnék és törik. Oké, telefon nekik hogy foglalkoznak-e ilyesmivel (eltekergetés) "hát nem nagyon de látni kéne".
Megyek egyből, nézegetés, fejcsóválás: "10-ből 9-szer eltörik, de ha van elég hely akkor elvágva egy menetes közcsavarral és két hollandival oda tekerem ahová akarom" Oké, nyomassad.
10 perc meló után kész de még vagy fél órát dumáltunk veterán gépekről, mivel látom hogy épp épül nála egy hatvanvalahányas 125-ös Csepel és mint megtudom van még egy kazal restaurált Csepel és Pannónia az öreg Mercik mellett, valamint országos haverok Csikós Zsolttal. (úgy vettem ki az elhangzottakból hogy anyagilag nem vagyunk egy súlycsoportban )
Szóval tűz haza, cső oké de persze felfogatást csinálnom kell mert ezen a váltó is más, így nem ott vannak a csavarjai ahol a csőbilincs rögzítő fülei vannak. (ez már csak ujjgyakorlat)
Szervócső fent, nem folyik, minden oké.
Ma alsó műanyag kúlercső átalakítás, felrakás, ehhez is két tartó konzol gyártás mert ugye ez sem ott megy (csak pár centi az eltérés ugye ) de az alja kész.
A tetején már kattra jó minden, holnap kész. (még a kartergáz leválasztóval küzdök hogy hogy kössem be és hova tegyem)
Vasárnap meg viszem Tiszasasra csippelni meg diagnosztikára.
Most lettem kész teló csere lánckerékcsere láncból kiszed cserével holnap letesztelem a 38as lánckereket
Hát igen, 40 felett már........
Én nem venném meg mert rohad. (mondjuk a pözsó is )
Mert túl sokáig tököltél. (hívtalak de már megint alszol )
jaa
basszus, te meg már megvetted azt a vacak tojjotát pedig ez mekkora királyság lett volna
és linkként is: link

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/2101/lada_2101-9097542
Jó vicc, min. 10 éves, de még mindig aktuális
Jaszi, itt vagy?

Délután repkedett itt a fejünk felett egy vadász. Ilyet még sose láttam itt, tök alacsonyan, ment itt vagy két kört, csinált orsót, aztán felvette szinte függőlegesen a felhők közé... kibaxott jól tol a verda, azt meg kell hagyni de a qrvaannyát, kutyám-macskám megőrült szinte, olyan hangos volt, hogy az udvaron nem tudtunk egymással beszélgetni...
Szabad ezt?
Már itt is jó idő van,kint melegebb mint a lakásban.
Olyan vagy, mint Ádám
Eladták a kék GTR-t. Tetszett qrvára.
Remèlem nálunk is kisüt,legalább Szombat-vasárnap.Motorozni kellene kicsit
itt már jó süt a napocska 17 fok
Mi ujság?
Egy hete szar idő van,ès ma sem változik.