Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap gurulok egyet Nyirbátorig
Senki nem jön arra?
Én azért kicserélném azt a biztosító lemezt, és szép sarkosan üsd rá a lapolásra, akkor tart rendesen.
Inkább megcsinálnád azt a motort rendesen (ahogy mindig mondogatod de sosem teszed) igazán megérdemelné azért amit elvisel tőled már évek óta.
Igen ez a fajta van,de ahogy elnézem én nem két helyen biztosítottam hanem csak egy
Hát az lehet már kopva 25 év után,de ahogy elnézem nem soká cserés lesz a lánc szett
Kapott egy másik anyát jól megtépve plusz bontható loctite rögzítő,meg lebiztosítom
Van 1 szép nyitott rencer
És akkor áramlástanilag szét kell qrni hogy mindegy milyen lesz, csak hangos legyen.
Nincs hangja de annyira hogy majdnem ráindítottam a motorra a pirosnál, mert a 600as elnyomta a yosi hangját és azt hittem leállt az enyém. 0 hang sunyifing hangosabban szól ennél.
Lehet a friss benzin megoldotta az úszó fennakadását mert ma reggel ráadtam a gyújtást karbi telepumpálva és nem csöpögött belőle az anyag.
Próbálom én megérteni hogy miért kell szétqrni azt, ami gyárilag ki van találva a lehető legjobbra de nem megy.
Egy gyári dobot még úgy ahogy megértek de hogy egy Yoshimurát miért azt nem értem.
bazdmeg hogy elfelejtetted berakni
Józsimura bontódott és átalakult belsőleg ebbe raktak hangtompító falat de már nincs félig perforált félig sima csüh hangja jó lesz
Az jó gép itten is szokott 1 lenne aprókavics rencerrel gondos gazsától nagyon állat hang.
Mekkora darázs? (a 600-as nagyon tetszett, finom kis műszer )
Az eonból épp elég havonta egyszer, nem kell több.
Neked ez a fajta van vagy a "kétlyukas"?
Az anyát meg 70 Nm-rel meg lehet küldeni, nem kell attól félni. Ha a lemezes biztosítója van az akkor tud csak lelazulni, ha meg van kopva (kiverődve) a tengely és előre-hátra tud mozogni a lánckerék.

Akkor mikor gurulunk és hová?