Hasonlóan gondolom, most tavasz-nyárra meg is lesz, nem sürgős, mert mostanában nem megyek annyit, pár 7 ide vagy oda nem számít.
Persze a BMW-től kell vennem bele való olajat, bimmer fórumon a németek azt tapasztalták, hogy csak azzal jó ahhoz van beállítva az elektronika gyárilag.
Ennek a szűrő dolognak még utána olvasom, mercinél így van, ahogy mondod, azt láttam már cserélni a haveromnál (sőt, segítettem is benne, kiröhögtem, mikor a kopasz fejére folyt az olaj az aknában )
Vannak automata váltók aminél az egész váltó alját cserélni kell, egybe van építve a szűrővel. Lehet, hogy a tiéd is ilyen. Néha nem szabad hinni a gyárnak, mert nekik nem mindig az a céljuk, hogy 20+ évig használd az autód 500e km-t belecsavarva különösebb gond nélkül. Ez olyan mint a 30e olajcsere intervallum. Nem mondom, hogy nem bírja ki az autó de sokkal többet segítesz ha 10-15 ezrenként cserélsz bármilyen csodaadalék helyett. Szóval automata váltóban is 80-100ezrenként ajánlatos cserélni és akkor sokáig szolgál gond nélkül.
Nekem ez a korszak az igazi BMW forma, nem a mostaniak.
E34-est szerettem volna mindig de már nem találtam normális állapotút, ami meg tényleg jó volt azt 1M felett tartották.
Anno egy bordó 525 TDS automatát nagyon meg akartam venni 6-8 éve de komolytalan pénzért számolták volna be a rönót, így nem lett.
525i-m is lehetett volna de ott meg a fogyasztás volt az ami meghúzta a vészféket, miután a kollégám (az övé volt) korrekten állította hogyha 12L alatti értéket mondana akkor hazug disznónak tartaná magát.
Attól én is rettegek kissé itthon vagy 1-2 cég tudja csak normálisan megcsinálni, vagyonért Cserélni is fogom az olajat benne, az állítólag segít sokat, érzem, hogy már nem úgy vált néha, mint új korában ez attól van, hogy a lötty viszkozitása már egyenetlen (magyarul: trutymó )
Persze a BMW-től kell vennem bele való olajat, bimmer fórumon a németek azt tapasztalták, hogy csak azzal jó ahhoz van beállítva az elektronika gyárilag.
Ennek a szűrő dolognak még utána olvasom, mercinél így van, ahogy mondod, azt láttam már cserélni a haveromnál (sőt, segítettem is benne, kiröhögtem, mikor a kopasz fejére folyt az olaj az aknában
Sanyi is eladta, mert 1x 1henger 1mp-el később indult be, mint a többi, és neki ilyen megbízhatatlan xar nem kell!
E34-est szerettem volna mindig de már nem találtam normális állapotút, ami meg tényleg jó volt azt 1M felett tartották.
Anno egy bordó 525 TDS automatát nagyon meg akartam venni 6-8 éve de komolytalan pénzért számolták volna be a rönót, így nem lett.
525i-m is lehetett volna de ott meg a fogyasztás volt az ami meghúzta a vészféket, miután a kollégám (az övé volt) korrekten állította hogyha 12L alatti értéket mondana akkor hazug disznónak tartaná magát.
Legalàbb bírja a kéccázutazót
Nekem is az lesz, van még kb. 20m járda kő köze gyomlálás, meg utcai fűnyírás
ahelyett, hogy elmennék vmerre motorral...