Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép napot
Hasonlóan gondolom, most tavasz-nyárra meg is lesz, nem sürgős, mert mostanában nem megyek annyit, pár 7 ide vagy oda nem számít.
Persze a BMW-től kell vennem bele való olajat, bimmer fórumon a németek azt tapasztalták, hogy csak azzal jó ahhoz van beállítva az elektronika gyárilag.
Ennek a szűrő dolognak még utána olvasom, mercinél így van, ahogy mondod, azt láttam már cserélni a haveromnál (sőt, segítettem is benne, kiröhögtem, mikor a kopasz fejére folyt az olaj az aknában )
Cső, ne legyél ilyen igénytelen
Sanyi is eladta, mert 1x 1henger 1mp-el később indult be, mint a többi, és neki ilyen megbízhatatlan xar nem kell!
reggelt
még nem
Vannak automata váltók aminél az egész váltó alját cserélni kell, egybe van építve a szűrővel. Lehet, hogy a tiéd is ilyen. Néha nem szabad hinni a gyárnak, mert nekik nem mindig az a céljuk, hogy 20+ évig használd az autód 500e km-t belecsavarva különösebb gond nélkül. Ez olyan mint a 30e olajcsere intervallum. Nem mondom, hogy nem bírja ki az autó de sokkal többet segítesz ha 10-15 ezrenként cserélsz bármilyen csodaadalék helyett. Szóval automata váltóban is 80-100ezrenként ajánlatos cserélni és akkor sokáig szolgál gond nélkül.
Nekem ez a korszak az igazi BMW forma, nem a mostaniak.
E34-est szerettem volna mindig de már nem találtam normális állapotút, ami meg tényleg jó volt azt 1M felett tartották.
Anno egy bordó 525 TDS automatát nagyon meg akartam venni 6-8 éve de komolytalan pénzért számolták volna be a rönót, így nem lett.
525i-m is lehetett volna de ott meg a fogyasztás volt az ami meghúzta a vészféket, miután a kollégám (az övé volt) korrekten állította hogyha 12L alatti értéket mondana akkor hazug disznónak tartaná magát.
Ma is keményen dolgoztunk, és megáztunk
Féktárcsákat felraktad?

Legalàbb bírja a kéccázutazót
Fogadjunk nem lehet neki megmagyarázni hogy ez `csak` egy hatszázas.
Nem tudom mi van vele,csak annyit hogy Szeged városában talált gazdára. Oda adtam el.
Mostanra valami kaffer bizti lelakta. Vagy valami hobbiversenyző összecsukta.
Nagyon rendben volt. Vigyáztam rá.
Ez kéne nagyon szép.
Mlasnak előzmény pözsó minősítésileg.
Neked is, Feri bátyám!
Nekem is az lesz, van még kb. 20m járda kő köze gyomlálás, meg utcai fűnyírás
ahelyett, hogy elmennék vmerre motorral...
Mindenkinek szép napot
Attól én is rettegek kissé itthon vagy 1-2 cég tudja csak normálisan megcsinálni, vagyonért Cserélni is fogom az olajat benne, az állítólag segít sokat, érzem, hogy már nem úgy vált néha, mint új korában ez attól van, hogy a lötty viszkozitása már egyenetlen (magyarul: trutymó )
Az meg aztán még hókamóka, ha ótómata váltót kell javíttatni. Haverom Mercije így lett kéziváltós. (Olcsóbb volt egy bontott kézi jóval)