Tudom
és még szerencse is, hogy nem olyan, mint amiért rajongsz, mert így van egy viszonylag használható, korszerű autód, nem pedig egy V8 1000 éves otromba amerikai pusztulat
Így legalább, mire idősebb és érettebb leszel, talán eljucc a német autókig
Látom te még mindig nem fogadtad be hogy nekem ez (is) csak egy kocsi, nem pedig a rajongásom tárgya. (olyanra sajnos nem telik )
Nem vagyok büszke rá, nem tartom sokra (sanya megmondhatja mennyire nem ) szóval szekírozd csak nyugodtan, nem fáj.
Rá hát A Calibra tényleg kiemelkedő volt a maga idejében, de én C Vectráról beszéltem, nem a Cali kortársáról, az "A"-ról... fejlesztettek 1et-mást közben, a C Veki értéke ugyan olyan jó - dehát ott a táblázat
Lehet, hogy egy xar Opel volt, de 4 év és 100 ekm alatt nem kellett rákölteni szinte semmit, ezt ugye kevés Pezsó 406 mondhatja el magáról.
Na jó, leakadok a témáról, tudom, férfiember nem szereti, ha az autója miatt cikizik, még ha Pezsó is
Ja igen,plusz még az olajszivattyún is a kis csonk el van törve(utolsó 2 kép),meg egy kicsit meglepődtem mikor a szívócsonknál megláttam ezt a csavart,de könnyen kiszedtem, hidegvágó és kalapács csodákra képes
Én is nekiálltam ennek a robogónak,ha két éve nem kell neki akkor megcsinálom magamnak minél olcsóbban .Rendeltem külső variátor tárcsát 2500ft,és menetet vágattam a főtengelyre 1000ft.
A berúgó kiiktatásával nem kell főtengelyt vennem bele,mert akkor már mindegy jobbos vagy balos menet .
Igen ám de jött egy két meglepetés,pl 1db gyűrű és 1db biztosító gyűrű a csapszegnél hiányzik ,de ez még szerintem nem lesz drága
Látom már megint qrvára ráérsz.
(autósújságban írták anno hogy a kalibra kiemelkedően jó Cw értékkel rendelkezik, onnan emléxem, meg arra is hogy az opel akkori termékeit Zárlatos Villámként emlegették)
Szétszedtem a hexi lengővillát, a négyből két tűgörgős csapágy hibátlan (hosszabbik csőtengely) de a másik kettő viszont teljesen szétrohadt és gyakorlatilag apró darabokban hullottak ki a görgők és a csőtengelynek is kampó. (ki sem lehetett ütni mert nem maradt már pereme sem, kiköszörültem és laposvágóval vertem ki a maradékot)
Holnap megyek tengelyt meg csapágyakat szerezni. A hátsókeréknél meg nem a csapágy van ki hanem a tengelyanya nem volt meghúzva és azért mozgott a helyén.
A múltkor raktam egy képet a GPS-ről ahol épp 174-et mutat és még nem volt vége. (eléri a GPS szerinti 190-et csak sok időbe telik)
Egyébként meg már megint ezzel vitatkozol.
(arról meg nem tehet senki hogy a vektrád nyúltáp volt és nem ment )
A Cw-je meg a Calibrának volt nagyon jó, nem a vektrának. (egyébként ha megnéznél közelebbről egy 406-os szedánt akkor látnád hogy nem egy kimondott guruló légellenállás)
Te mondtad, hogy ez a 90 lovas... az én Vectrám 102 LE volt, és a 190-et épp vitte, ha jó kedve volt, és nem volt szembe szél - és az egy új autó volt
Ja, és az a Veki Cw értékben listavezető egyik legjobb volt, és 180 vidékén ez qrva sokat számít.
Na de jó, tudom, nem dragsternek vetted, hanem hogy neked legyen a legfínyesebb autód a faluban! arra pont jó, fransziás elegancia
és még szerencse is, hogy nem olyan, mint amiért rajongsz, mert így van egy viszonylag használható, korszerű autód, nem pedig egy V8 1000 éves otromba amerikai pusztulat
Így legalább, mire idősebb és érettebb leszel, talán eljucc a német autókig
na menek fűt nyírni
Nem vagyok büszke rá, nem tartom sokra (sanya megmondhatja mennyire nem ) szóval szekírozd csak nyugodtan, nem fáj.
Lehet, hogy egy xar Opel volt, de 4 év és 100 ekm alatt nem kellett rákölteni szinte semmit, ezt ugye kevés Pezsó 406 mondhatja el magáról.
Na jó, leakadok a témáról, tudom, férfiember nem szereti, ha az autója miatt cikizik, még ha Pezsó is
A berúgó kiiktatásával nem kell főtengelyt vennem bele,mert akkor már mindegy jobbos vagy balos menet .
Igen ám de jött egy két meglepetés,pl 1db gyűrű és 1db biztosító gyűrű a csapszegnél hiányzik ,de ez még szerintem nem lesz drága
(autósújságban írták anno hogy a kalibra kiemelkedően jó Cw értékkel rendelkezik, onnan emléxem, meg arra is hogy az opel akkori termékeit Zárlatos Villámként emlegették)
Ez az a szint, mikor a "szemre" érték nem sokat mond...
Holnap megyek tengelyt meg csapágyakat szerezni. A hátsókeréknél meg nem a csapágy van ki hanem a tengelyanya nem volt meghúzva és azért mozgott a helyén.
Egyébként meg már megint ezzel vitatkozol.
(arról meg nem tehet senki hogy a vektrád nyúltáp volt és nem ment )
A Cw-je meg a Calibrának volt nagyon jó, nem a vektrának. (egyébként ha megnéznél közelebbről egy 406-os szedánt akkor látnád hogy nem egy kimondott guruló légellenállás)
Amúgy erről kevés dolog jó nekem, a blokk is kisebb, ez nem bírja az utazó 200-at - sőt még a 180-at se, szóval Ábrus is lehagyna a Peugeottal
Ja, és az a Veki Cw értékben listavezető egyik legjobb volt, és 180 vidékén ez qrva sokat számít.
Na de jó, tudom, nem dragsternek vetted, hanem hogy neked legyen a legfínyesebb autód a faluban! arra pont jó, fransziás elegancia