Sanyi megőrjítesz ezekkel a baromságokkal.
Egyszer már kérdezted, akkor is elmondtam hogy hogy tegyél fel egy ilyet, aztán ciklámen sprével fújd le a felniket meg a plexit és ragasztgasd tele Monster matricával az idomokat, a sisakodra meg ragassz egy nagy ökörszarvat.
Van egy gyönyörű, gyári állapotú (-hátsó sárvédő) 87-es első generációs FZR-ed, erre rátennél egy ilyen mocskot?
Ez a kisköcsög "épített" fos sztrítfájterére való hogy kékpiroszölden villogjon előtte valami és átkalibrálva 280-at mutasson neki 150-nél.
Sokkal komolyabb embernek tartalak ennél.
Hali ! Ott nem ! Egy versenyen indultam csak el de ott kategoriában főlényesen 30:35 tízed másodpercet vertem a másodikra. A teknika megmakacsolta magát 9500 fordulaton lelazult a lendkerék 1 nappal készült el az autó a verseny előtt igy nem volt rajtkész . De majd mostantól bárhol ott lehetek
És mit akarsz te ezekkel, Sanya? Szétfűrészeled az eredeti műszerfalat, vagy csak elé rakod? ugyan már..
Inkább szereznél két eredeti lámpát! akkor pár év múlva tiéd lehetne az ország egyik legjobb eredeti OT-s Frézije
Egyszer már kérdezted, akkor is elmondtam hogy hogy tegyél fel egy ilyet, aztán ciklámen sprével fújd le a felniket meg a plexit és ragasztgasd tele Monster matricával az idomokat, a sisakodra meg ragassz egy nagy ökörszarvat.
Van egy gyönyörű, gyári állapotú (-hátsó sárvédő) 87-es első generációs FZR-ed, erre rátennél egy ilyen mocskot?
Ez a kisköcsög "épített" fos sztrítfájterére való hogy kékpiroszölden villogjon előtte valami és átkalibrálva 280-at mutasson neki 150-nél.
Sokkal komolyabb embernek tartalak ennél.
Az AC pumpa jó ajánlat (ha tényleg ezt küldik)
Inkább szereznél két eredeti lámpát! akkor pár év múlva tiéd lehetne az ország egyik legjobb eredeti OT-s Frézije
A nyomásértéke megfelelő,és membrános szivattyú is.
Már nézegettem én is,de aszem a km óra csak 120-150 mér
1
2
3