Most a Burgmannal is szív. Elvitte a Suzukihoz egy szíj és variátor görgő cserére,rendeltek hozzá 30gr-os görgőket,belerakták az új szijjal együtt,de már haza sem tudott vele menni.Visszavitte,akkor derült ki,hogy valami tuning kuplung van benne,amihez 11gr-os görgők kellenek,amit nem tudnak beszerezni. Az új görgőket fel fúrták,de még így sem lettek jók. Tehát kuka az új görgőszett,a motor szar,és a munkadíj nem jár vissza és a görgő ára sem,mert ők gyári motyót rendeltek hozzá. Sztem azért előtte szét kellett volna szedni,mielőtt megrendelik az alkatrészt.
Mint mondtam az a súlyos hogy az a lelketlen g.ci kereskedőnek volt pofája így eladni a kollégádnak (ráadásul 250e-ért) aki mint hozzá nem értő megvette és használta asszonyostól, annyi tűnt fel neki az egészből hogy miután megvette a Burgmant annak mennyivel jobb a futóműve és az úttartása.
Maga a megoldás nem az mert kell hozzá egy 6303-as golyóscsapágy a kerékagyba ami SKF-ben 1700 Ft körül van, 2db (ha alapos vagyok akkor 4 db) tűgörgős csapágy (~4e) és két db szilent ami szintén 2e körül van.
Arni!
Én is cseréltem gyertyákat ősszel,de már kettő gallyra ment belőlük sajna. Lehet kifogtam egy szar szériát,beszélik hogy már az NGK-t is másolják.
Én meg úgy jártam hogy ,összeraktam gondoltam kipróbálom,hazaérve vettem észre ömlik belőle valami lé,sajnos benzin szaga(nem breaking szaga)volt.Szétkaptam a karbit és egy kis vékony műanyagfólia szerű volt a tűszelep alatt,sajnos ez előző szétszedésnél maradhatott benne mert a kis csőszűrő is benne van a karbi és a benzincső közt azon meg nem fér át.Na mindegy a lényeg az hogy azóta a 4. henger nem megy,még nem volt idő megnézni,de benya van, marad a gyertya és Én is tavaly ősszel raktam bele újakat
Nemrég értem haza edzésről. Utána megittunk egy sört a srácokkal,nagyon jól esett. Rég voltam társasággal edzeni,néha kell mert sokkal erősebben fut az ember,húzzák magukkal a többiek. Na meg utána kidumáltuk a dolgokat.szóval qrva jó volt.
Bringával mentem.