Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Edzés után engem is fejbe kólintott a sör.

Bringával mentem.
Kezd hatni a szérum (Tokaji Furmint) pedig még csak a talán egy deci hiányzik a pohárból.
Én azt hittem atomjaira kellett szedni,hogy így nézzen ki.
Temérdek?
Sanyám ez nó perc alatt megvan. Tovább tart a szilenteket beszerezni mint megcsinálni.
Most a Burgmannal is szív. Elvitte a Suzukihoz egy szíj és variátor görgő cserére,rendeltek hozzá 30gr-os görgőket,belerakták az új szijjal együtt,de már haza sem tudott vele menni.Visszavitte,akkor derült ki,hogy valami tuning kuplung van benne,amihez 11gr-os görgők kellenek,amit nem tudnak beszerezni. Az új görgőket fel fúrták,de még így sem lettek jók. Tehát kuka az új görgőszett,a motor szar,és a munkadíj nem jár vissza és a görgő ára sem,mert ők gyári motyót rendeltek hozzá. Sztem azért előtte szét kellett volna szedni,mielőtt megrendelik az alkatrészt.
Azért ez még vállalható? Meg persze a temérdek munka.
Már a pálinka is elfogyott,a Vicus megitta.
Mint mondtam az a súlyos hogy az a lelketlen g.ci kereskedőnek volt pofája így eladni a kollégádnak (ráadásul 250e-ért) aki mint hozzá nem értő megvette és használta asszonyostól, annyi tűnt fel neki az egészből hogy miután megvette a Burgmant annak mennyivel jobb a futóműve és az úttartása.
Maga a megoldás nem az mert kell hozzá egy 6303-as golyóscsapágy a kerékagyba ami SKF-ben 1700 Ft körül van, 2db (ha alapos vagyok akkor 4 db) tűgörgős csapágy (~4e) és két db szilent ami szintén 2e körül van.
Nekem még van.
Nem foglalkoztam vele, szét kellett szedni mindenképpen.
Hát ez elég súlyos!

Lesz vele még sok munka. Remélem azért használhatóvá tudod tenni.
Jó lett a membrán?

Jól szétszedted.
Jó volt.
Piaggio powertrain:
Jó ez a meggybor.
Jól van na,igazad van. Lehet nem becsülöm meg eléggé a gépet,de vigyázok rá ahogy csak tudok.
Én a régieket raktam vissza,azok legalább tuti jók.
Veszek u j szettet bele.Aztán meglátjuk.
Arni!
Én is cseréltem gyertyákat ősszel,de már kettő gallyra ment belőlük sajna. Lehet kifogtam egy szar szériát,beszélik hogy már az NGK-t is másolják.

Itt írják
Én meg úgy jártam hogy ,összeraktam gondoltam kipróbálom,hazaérve vettem észre ömlik belőle valami lé,sajnos benzin szaga(nem breaking szaga)volt.Szétkaptam a karbit és egy kis vékony műanyagfólia szerű volt a tűszelep alatt,sajnos ez előző szétszedésnél maradhatott benne mert a kis csőszűrő is benne van a karbi és a benzincső közt azon meg nem fér át.Na mindegy a lényeg az hogy azóta a 4. henger nem megy,még nem volt idő megnézni,de benya van, marad a gyertya és Én is tavaly ősszel raktam bele újakat
Nemrég értem haza edzésről. Utána megittunk egy sört a srácokkal,nagyon jól esett. Rég voltam társasággal edzeni,néha kell mert sokkal erősebben fut az ember,húzzák magukkal a többiek. Na meg utána kidumáltuk a dolgokat.szóval qrva jó volt.
Persze
Holnap mgnèzem.