Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt én is tudom ezért a jobbik fajtára gondoltam, nem akármelyikre.
Ismerem a boltosokat, régi ügyfél vagyok így elárulják a visszajelzések alapján ha nem lenne jó a cső. (én is a gyári csövekből dolgoztam amíg csak lehetett de egyrészt már elfogyott ami volt, másrészt a GTR gyári csöveit is elette a mostani benzin és törik ha megfeszül valamerre, ezért cseréltem tavaly)
Én úgy néztem, hogy 7-es a belseje. Kívülről meg jó lenne ha rámenne a gyári bilincs. Viszont sok helyen olvastam autós fórumokon is, hogy amiket lehet kapni benzincsöveket nem sokat bírnak. Gyárira érdemes cserélni ha nem akarunk szopni vele a továbbiakban...
Holnap megyek a csapágyboltba, megnézem neked a csövet. Az oké hogy kívül textiles legyen (és nem baj ha benzinálló) de milyen vastagot szeretnél? (bár lehet hogy van még itthon gyári FZR csövem mintának)
Lehet kinéz itthonra egy TLT vagy vagy egy T5-ös Pannonia. (még nem láttam)
Apám szólt hogy a szomszédban két fiatal srác kezdett bele a felújításába még tavalyelőtt de elég régóta nem halad a project. (időhiányra hivatkozott a srác de komoly hiányosságokat sejtet ha már a tank első rögzítés módja is fejtörést okoz)
Mondtam neki hogy ha látja a csávót akkor kérdezzen rá hogy nem akar-e könnyíteni a sorsán és mondani egy jó árat, még csak össze sem kell raknia.
Ja ez a számuk ez van az oldalon is. Majd felhívom Őket a benzincső miatt hátha van...
Rendeltem ott egy lengővilla tengelyt a robogóhoz és egy csillagrugót a GTR-hez. (a kuplungon van a nyomólap alatt, sima lemezrugó)
A rendelés után egyből felhívnak és egyeztetik a rendelést, majd mondja a szállítási időt.
A tengelyre mondta hogy 2-12 nap mert van az európai raktárban de a rugó csak gyári rendelés lehet így az két hét és egy hónap között lesz.
Mondtam hogy akkor a rugó ráér, elég lesz csak a tengely egyelőre.
Hozzátette hogy a Kawasaki a leglassabb szállító az összesből, arra kell mindig a legtöbbet várni.
+36-70/577-9707 a csávó száma aki felhívott, ha kell esetleg valami akkor megkérdezheted tőle hogy miért nincs 90 előtti Yamaha a webáruházban.
Eddig nem ismertem de korrekt helynek tűnik hogy robbantott rajzon lehet kikeresni a szükséges alkatrészt.
Ezt néztem de ott van az FZ 750 is ami viszont visszanyúlik 90 elé.
(szerintem még nincs teljesen feltöltve az adatbázisuk mert pl. kawasaki már 84-től van)
Kár, hogy csak 1990 től vannak motorok.
....és 13 évesen lett eladva 134e km-rel.
Rugó anyámék 1,6 szívó benzines Golfjában is törött el (szinte új korában került hozzánk három évesen kb.4e km-rel és 13 évesen lett eladva) vízhűtő lyukadt ki azon is, meg volt még épp elég foglalkozni való vele.
Pedig az Német volt és fiatal.
1450 helytt 140, másfél millát lehet, nem menne el
Hát, nekem is voltak már tizenéves autóim, de a rugók nem törtek el egyikben sem, meg a hűtő se lyukadt ki... de 16 év után ezek valóban nem rendkívüli dolgok.

Én eddig legtöbbet a világ legmegbízhatóbb autójával, a JAPÁN Swittel xoptam 70 ekm alatt 3x hagyott minket az út szélén.
Ez Nissan Vanettel (60 ekm) Astrával (20 ekm) Vectrával (100 ekm) bömbivel (1450 ekm) nem fordult elő (vagyis 98 óta)
egy sima 1.6 benyás... pedig kapta az ívet, a haver nem egy kocsi kímélő fajta

leveled érkezett
Mennyit?
-rugók cseréje
-bordás szíj és szíjfeszítő
-generátor felújítás+ a fix szíjtárcsa sz.futósra cserélve
-kuplung csere
-olajhűtő csere
-kipufogó dob és flexicső csere (az utóbbi csak elővigyázatosságból)
-klíma töltés
-most várható a féktárcsák szabályozása vagy cseréje (kicsit elkezdett rázni)
A motorral eddig még nem volt semmi, a többi meg a közel 300e km-nek és a 16 évnek a velejárója. Ebben az ársávban bármelyik gyártó lehetett volna a kiválasztott, jó eséllyel ez a lista nem nagyon lett volna másabb.
Akkor az a 307-es valami limitált széria lehetett.
Biztos emlékszel még a vásárlási listára, akár pénzfeldobással is dönthettem volna hogy ~5-550-ből milyen sz&rt veszünk. (ez legalább kívülről rendben volt)
Ezt kb. 6 évre vettem, abból már kettő letelt.
Egyébként a legjobb autó elárulom, melyik: AZ ÚJ AUTÓ! (ezt nem én mondtam először, hanem az öreg Henry, aki Ford néven gyártott autókat)

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy úgy minősítenek, hogy nincs fingjuk se... ott van pl. a "kényes dízel BMW" persze, megveszik a töröktől németben a kidobott e46-ot 300 ekm-el, aztán itthon meg szidják, hogy milyen xar megbízhatatlan - mivel csak ezeket a lomokat ismerik.
...de akár Pezsót is mondhattam volna: tudjuk, Józsefünk mennyit dolgozott már rajta, egy ismerősöm új 307-e meg 8 évig ment hiba nélkül.

Szóval ezek a márka viták ezért parttalanok.
Vááá, ez a fűnyírás, ehhez nagyon meleg van de ha gyakrabban nyírom, kisebb orál
József, azon én is csodálkoztam, hogy nem japánt vettél, bár ilyen fransziás múlttal
Egyébként érdekes dolog hogy nem benzines Civic kombit vagy Accordot vettem, de sajnos már későn jutott eszembe.
Amúgymeg mindenki tudja, hogy csak a BMW a jó autó.én is azért vettem bé... Jaaa, nem azt vettem.
Sanya úgyis mindig ilyen pözsóra vágyott. Ha esetleg megint eladná az omegát.............
(annak örültem volna )