Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz Sanyám, remélem, nem kell mostanában az enyém még új autó*

*első gazdás, garázsban tartott, vidéki, nemdohányzó, doktornő tulaj
A klíma meghajtója lejön róla. Dupla az Omegáé is de a klíma meghajtója külön van.
Biztos nem, mert az enyém féle dupla vastag (két pálya van rajta)
Mielőtt vennél szólj,és megkérdezem a West-nél. Jó áraik vannak.
A "bejárt topicok" listájában ott virítottál, mint ucsó hsz... mondok, megnézem
Azt a 406 nevű komát jól mexoptatta az oroszlán

A BMW-n nem látni, hogy gumi van-e benne, most elbizonytalanodtam de azt láttam a Bárdinál, hogy 43-70e közt az ára (4 fajta van)
Műszaki vizsga
Eddig bármelyik gépet vittem vizsgára, rendszeresen b&sztattak a féktárcsák miatt, mindegy hogy jó volt, a fékpadon valahogy akkor is ütött. (4e felár)
Szerencsére már nem gond mert tudom hogy nem oda kell vinni és alapáron minden rendben van. (a lassulásmérő a kulcsszó)
Csak példának hoztam fel az unix-ot(et?) mert Laci párhuzamos dimenziókban is mindent látó szeme a P406 fórumon is meglátta a problémát.
Azt mondták az okosok,hogy általában a főtengely szimering hibája rövidíti meg jelentősen az élettartamát,mert az olaj megeszi a gumiágyat. Persze az idő is kikezdi.
Az Omegán is hasonló van. Én az Autówestnél vettem utángyártottat amikor megvettem az omit,mert az előző gazdi felheggesztette a gumicsillapítónál.
Ilyenkor lazán eltörheti a főtengelyt,mert üt mint az állat,és nincs gumiágy ami csillapítana.

Egyébként 19000ft volt.(40% kedvezménnyel)O22] Szlovák gyártmány vadi új.
Egyébként ami nekem most fent van azt nem tudom hogy még az eredeti-e 275e-nél.
Kedves László, számítottam erre, épp ezért amit linkeltem az konkrétan a teféle BMW-be való.
A pözsóé ilyen:
Itt nagy vihar kerekedik.
Gida! A kis üveg is külön dicséret illeti,nagyon ízlik kedves páromnak. Nagyon szereti a jó pálinkát,és azt mondta,finom gyümölcsös íze van.

Nekem a megybor izlik nagyon,nem lesz lehetősége a változásra,nincs annyi ideje vissza.
Az enyémben nincs gumi, csak egy vasdarab. 170 ekmnél még eredeti, meg a szíj is

Rég jártál erre
kösz
Kedves László. Ma már ritkán alkalmaznak fix fém szíjtárcsát, főleg nem a dízeleknél.
Mint a képen látható, egy gumiréteg válassza el a tárcsa külső és belső részét rezgéscsillapítási céllal. Ha ez már nem a gyári hanem sz&rabb minőségű utángyártott akkor megesik hogy nem sokáig bírja. (bár a jobb nevekre sincs már garancia hogy tartós lesz, mint a példa mutatja)
Egész egyszerűen a gumi berepedezik (mer sz&r de legalább még a legolcsóbb is qrvadrága) és súlyosabb esetben egyszerűen elválik a két fél. (passatos kolléga járt így Svájcban, nem volt boldog a szervizszámlát meglátva)
Állítólag amivel kijött a gyárból azzal a legtartósabbak, aztán már majdmindegy hogy mi kerül rá. (mellesleg amikor szíjfeszítőt cseréltem akkor megnéztem, nekem még tökéletes de ezt ott nem akartam mondani )
Ha tényleg szeretnél egy nagyobbat akkor tudok egyet. (ez otthoni hobbi célra már kielégítő és nem kell hozzá olaj és vízleválasztó sem)
Amúgy nem. Csak türelmesen kell hozzáállni és akkor jó. Adsz nagyobbat?