Műszaki vizsga
Eddig bármelyik gépet vittem vizsgára, rendszeresen b&sztattak a féktárcsák miatt, mindegy hogy jó volt, a fékpadon valahogy akkor is ütött. (4e felár)
Szerencsére már nem gond mert tudom hogy nem oda kell vinni és alapáron minden rendben van. (a lassulásmérő a kulcsszó)
Azt mondták az okosok,hogy általában a főtengely szimering hibája rövidíti meg jelentősen az élettartamát,mert az olaj megeszi a gumiágyat. Persze az idő is kikezdi.
Az Omegán is hasonló van. Én az Autówestnél vettem utángyártottat amikor megvettem az omit,mert az előző gazdi felheggesztette a gumicsillapítónál.
Ilyenkor lazán eltörheti a főtengelyt,mert üt mint az állat,és nincs gumiágy ami csillapítana.
Egyébként 19000ft volt.(40% kedvezménnyel)O22] Szlovák gyártmány vadi új.
Kedves László. Ma már ritkán alkalmaznak fix fém szíjtárcsát, főleg nem a dízeleknél.
Mint a képen látható, egy gumiréteg válassza el a tárcsa külső és belső részét rezgéscsillapítási céllal. Ha ez már nem a gyári hanem sz&rabb minőségű utángyártott akkor megesik hogy nem sokáig bírja. (bár a jobb nevekre sincs már garancia hogy tartós lesz, mint a példa mutatja)
Egész egyszerűen a gumi berepedezik (mer sz&r de legalább még a legolcsóbb is qrvadrága) és súlyosabb esetben egyszerűen elválik a két fél. (passatos kolléga járt így Svájcban, nem volt boldog a szervizszámlát meglátva)
Állítólag amivel kijött a gyárból azzal a legtartósabbak, aztán már majdmindegy hogy mi kerül rá. (mellesleg amikor szíjfeszítőt cseréltem akkor megnéztem, nekem még tökéletes de ezt ott nem akartam mondani )
*első gazdás, garázsban tartott, vidéki, nemdohányzó, doktornő tulaj