Nem a lóerő a kérdés.
Az a lényeg, hogy necces helyzetben az ember hogyan dönt. A jó döntéshez tudás kell, és tapasztalat, ami nyilván az idővel több lesz.
A necces helyzet esélye meg nő a lóerővel párhuzamosan.
És ez a matek végeredménye: hogy miért is javasolt érettebben nagymotorozni.
1. Nemvagyok milliómos csemete ki kap géesikszer ezret azt adja neki. 2. Kijartam becsületesen az iskolát, becsületesen végzem a munkám nem henyelek egész nap. Hidd el amit megveszek azt nagyon megbecsulom és fojtas nélkül is lehet szépen menni. Én azért akarom kivenni h gyári legyen ne kuszkodjon ne okozzon problémat a fojtas elvégre nem így tervezték.
Van A1 van A2 kovi A lesz most hogy vennék egy 99 lovas gépet baj? 110 lovassal tanultam meg speed motorozni.Nemvagyok moto gp versenyző de öngyilkosjelölt se.
És faszan betancolt az egész. Nemmondom hogy nagy pró vok mert lofasz a tudasom még de azért aztse mondom hogy robogohero vok aki csak huzni tudja a gázt.
Most akkor elárulom a titkot: az egészet azért találták ki, hogy a hülyegyerekek ne ülhessenek 200 lovas motorra, mert csak pusztulnak rakásra, és az ugye nem jó a Népgazdaságnak.
Így a sok vizsga a legtöbbnek elveszi a kedvét a nagymotortól, csak az igazi fanok csinálják végig a tortúrát. Fogalmazzunk úgy, hogy a gyengék már a selejtezőben kiesnek
Mondok egy példát 2. Szulinapom: megyek mocival 50 60 lakott területen belül kavics por duót beszoptam főleg kanyarba főleg 2 pozna ha nem viszem be a mocit a kettő közé ott doglok meg és tudtam uralni a helyzetet utána elgondolkoztam h ha majrezok v hibazok v a balt verem telibe v a jobb poznat. De írtam csak akkor szaguldozom ha nincs forgalom ez baj?
Honnan tudsz te mindent rólam? Ottvoltal a balesetemnel ok mond el h mi történt . Lehet istennel beszélgetek most? Most kiderülhet. Na mond mit láttál Úr Istenem mond meg hiszen te mindent tudsz és látsz. A tudás attya vagy várom válaszod.
Szerintem ő nem inzultált. Egy tapasztalt véleményt, tanácsot írt le. Ha 22 éves vagy csináld meg az A korlátlan jogsit és vegyél egyből busát. Mire beindul az igazi motoros szezon már cibálhatod is a bajuszát.
Nem. Én úgy gondolom, ezekkel a dumákkal TALÁN megmentek egy fiatalt.
Te lófaxt se tucc kontrollálni, és ezek szerint a 2 balesetedből se tanultál semmit.
Az önbizalom nem megment, hanem megöl
Ő se ismer engem egalban vagyunk a különbség csak az hogy ő inzultal nem pedig én személyeskedem mind amiatt mert szeretnék venni egy legendát. Nagyon eltertunk a motor témától.
az előbb már befejezted! Tényleg ne személyeskedj mert nem tudsz semmit Mlas-ról. Inkább idd meg te azt a szprájtot majd vesz magának ha akar, akár 500 euroért is.
Mondtam h irigy vagy ;) ha a 22 evemre akk is. De már ha egy fiatal motort vesz te elfoldeled előre. Szép ennyi erővel mondhatnad h dogoljek meg;) A motor baleset meg csuklofuggo , én tudom kontrolalni mivel 2 balesetem volt és tanultam belőle. De te azt hiszed h egy robogos takony vok aki rögtön rutin nélkül vesz nagymocit. Tevedsz sokat tanultam a két balesetembol 3 x ünneplem a szulinapom h emlekezzek w hulyesegemre. Mind egy hagyjuk.Ez az öregek sztereotipiaja u elfoldelnek minden fiatalt előre.
Jó reggelt
Az a lényeg, hogy necces helyzetben az ember hogyan dönt. A jó döntéshez tudás kell, és tapasztalat, ami nyilván az idővel több lesz.
A necces helyzet esélye meg nő a lóerővel párhuzamosan.
És ez a matek végeredménye: hogy miért is javasolt érettebben nagymotorozni.
na menek aludni, jót dumáltunk
Így a sok vizsga a legtöbbnek elveszi a kedvét a nagymotortól, csak az igazi fanok csinálják végig a tortúrát. Fogalmazzunk úgy, hogy a gyengék már a selejtezőben kiesnek
ui: az OFF ne aggasszon, itt motorról beszélünk a legkevesebbet
Te lófaxt se tucc kontrollálni, és ezek szerint a 2 balesetedből se tanultál semmit.
Az önbizalom nem megment, hanem megöl
nem vagyok öreg.