Attól olyan rozsdás hogy a gyári gyertyapipán van egy passzos gumidugó ami igyekszik távol tartani a koszt és a vizet a gyertyától. (mivel az egy mély lyukban van)
Amikor ez mellett (huszonévesen) le tud szivárogni a víz (mondjuk mosáskor vagy esős menet után) akkor a gumi alá bezárt nedvesség és a gyertya körüli forróság kiváló páros a korrózióhoz.
A tiéden már új NGK pipák vannak de nem emlékszem hogy cserekor áttettem-e a sárgásbarna gyári gumikat vagy a saját kisebb feketék vannak rajta.
Már jeleztem
2015-ben egy hosszú hétvége van ami májusra esik
Amikor ez mellett (huszonévesen) le tud szivárogni a víz (mondjuk mosáskor vagy esős menet után) akkor a gumi alá bezárt nedvesség és a gyertya körüli forróság kiváló páros a korrózióhoz.
A tiéden már új NGK pipák vannak de nem emlékszem hogy cserekor áttettem-e a sárgásbarna gyári gumikat vagy a saját kisebb feketék vannak rajta.
Azért teszek fel ötleteket