A legjobb áron ez van de még így is kegyetlenül sok.
(GW-hoz vettem innen ezt-azt, korrekt társaság)
A bontott karbisorral viszont nem versenyképes egyik sem.
Most azon gondolkodtam hogy mitől válhat ilyen lággyá és nyúlóssá a gumi. (kivettem két "O" gyűrűt és azok is ugyanilyen állagúak)
Ugye kérdeztem hogy milyen benzin van benne mert rémes szaga van, erre kiderült hogy Shell 100-as. Megfordult a fejemben hogy ugyan annak az összetételét nem ismerem de lehet hogy van benne valamilyen összetevő ami a régi gumialkatrészeket esetleg megtámadhatja.
Ha igen az baj, mert mikor vettem le a tankot akkor láttam hogy a tank alján levő csap alól is szivárog a benzin (ott is gumitömítés van tehát azzal is történhetett valami, viszont utána meg az AC következik, amiben szintén gumialkatrészek vannak.
Emlékszem hogy amikor a Goldwingot vettem, abban vagy két éve állott benzin volt (és ultrabüdös) mivel azt sem használták már régóta.
Annak is ki kellett cserélnem az összes gumialkatrészt a karbikban mert ugyanilyen kutya állapotban voltak.
Meg az is lehet hogy a karbi feliratából látva ez is egy bontott sor, ami lehet hogy évekig állt a polcon valahol és kiszáradtak a gumidolgai, majd újra benzint kapva elkezdett kirepedezni és szétmállani.
(GW-hoz vettem innen ezt-azt, korrekt társaság)
A bontott karbisorral viszont nem versenyképes egyik sem.
Nekem ahhoz a géphez eddig annyi közöm volt hogy hallhattam a hangját, amikor a kedves hercegnősérós kis hölgyike meglátogatott vele.
Ugye kérdeztem hogy milyen benzin van benne mert rémes szaga van, erre kiderült hogy Shell 100-as. Megfordult a fejemben hogy ugyan annak az összetételét nem ismerem de lehet hogy van benne valamilyen összetevő ami a régi gumialkatrészeket esetleg megtámadhatja.
Ha igen az baj, mert mikor vettem le a tankot akkor láttam hogy a tank alján levő csap alól is szivárog a benzin (ott is gumitömítés van tehát azzal is történhetett valami, viszont utána meg az AC következik, amiben szintén gumialkatrészek vannak.
Emlékszem hogy amikor a Goldwingot vettem, abban vagy két éve állott benzin volt (és ultrabüdös) mivel azt sem használták már régóta.
Annak is ki kellett cserélnem az összes gumialkatrészt a karbikban mert ugyanilyen kutya állapotban voltak.
Meg az is lehet hogy a karbi feliratából látva ez is egy bontott sor, ami lehet hogy évekig állt a polcon valahol és kiszáradtak a gumidolgai, majd újra benzint kapva elkezdett kirepedezni és szétmállani.