Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A számok a hengereket jelzik.
4:
3:
Bakker az víz benne
Sziasztok
2:
1:
És említettem a rémes szagú benzint is.
Adok egy kis időt feldolgozni, aztán folytatom. (addigra javaslom hogy ülj le)
Az ott por és homokszerű anyag keveréke, ami a karburátor légszűrő felőli oldalán jutott be a membrán alá és gyűlt össze. (miközben a hengerbe ugyanúgy áramlott be a levegő)
Ezek a fiúk úgy látom, víz meghajtással kísérleteznek... mint Gróf Zoltán
Mostanra gondolom már kezdesz befogadóvá válni, így továbbléphetünk.
Most nézzük a tiédet:
Mindig is csodáltam ezeket a gépeket hogy még így is hajlandóak voltak működni úgy ahogy.
Egyszer régen javítottam egy Poti nevű srác gépét. (FZR250)
Gondoltam rakok fel neked róla pár képet.
Megvéve
nekem meég nem akar elkopni a nagyfatertól örökölt hungarokamionos ponyva, még az atom villanás ellen is véd.
Országos. Én is nézegettem www.akciosujsag.hu/index.php?o...
Egyébként nekem sosem változott rajta az olajszint, mindig ugyanott volt.
Akkor vszínű hogy a szintjelző jeladója hülyéskedik. Még a csatlakozóját megnézheted mert az is tele lehet kosszal.
Helyi akció volt, vagy van mindegyikben?
csak sajnos ez előtte sem mutatott jól,most a max fölött van a mutató mégis csak félig mutatja,de végülis annyira nem létfontosságú,mert az olajszintet rendszeresen ellenőrzöm
Vicusnak volt R11-ese,az is csinált ilyet olajcsere után. Aztán megmelegedett párszor az olaj,utána jó lett.