Sokan azt mondják hogy a szobrok is szépek mert az is művészet de nekem eddig kizárólag az élethűen megformázott 90-60-90-es domborarányú női alakosak tetszettek.
Nem szeretnék megbántani senkit de mint a témában némileg érintett kijelenteném hogy annyira azért nem lepukkant.
Kell rá egy karbisor és 4 szívócsonk gumi és lehet hogy előbb utóbb vennék rá két új trafót, na meg a tankot kell beázásmentesíteni.
A telók meg lettek szimeringezve by Feribácsi, a fékbetétek elől meg olajosként cserések lesznek.
A lánc még kérdéses, szemre nem néz ki jól de lehet hogy vastagon megfújva elmegy még egy darabig.
Oké hogy kell vele foglalkozni de azért ez a gép az én szememben így még messze nem érett meg arra hogy elcserélődjön egy bármennyire jó, akár 4JH-s 600-asra, nemhogy még ráfizetés kerüljön szóba. (a teljesítménytől függetlenül azért lássuk be hogy nem ugyanaz a súlycsoport a kettő)
sziasztok.lenne egy kérdésem hátha valaki tudna nekem segíteni.van egy 1985-ös yamaha fz400r-em.szeretném kicserélni az olajlehuzó gyűrűket benn.tudnátok-e abban segíteni hogy honnan tudnék rendelni,vagy hogy hol tudnának ebben segíteni?előre is köszönöm annak aki segít
Szia Robesz! Kérdésedre a válasz: henger dugó csere, egy nagyon jó állapotúra, szinte mérhetetlen a kopása illetve a hengerfejet felujitattam
szelepek illesztése,szimeringek,sikbahúzás. Vezérműlánc maradt mert
semmi baja sem volt, illetve a vazetők is maradtak mert azok is jók.
Szükséges szelep lapkázás, ennyi. A költségek pedig hf tömités, 10000ft
ebay ről, hf gépmunka 35000+16000 a szimeringek, vettem bomtott
hf -et illetve a dugó-henger combot ez 25000 volt.
A szerelést magam végeztem de ha szerviz csinálja szerintem egy 100
ast elkértek volna. Kb ennyi, illetve felbecsülhetetlen a sok segitség
amit kaptam közben innen a forumról( Feri bácsi,Abrus,Pacito)köszi nekik mégegyszer.
Cím: Pécs, Komlói út 229, 7628 Magyarország
Telefon:+36 72 238 994
Kell rá egy karbisor és 4 szívócsonk gumi és lehet hogy előbb utóbb vennék rá két új trafót, na meg a tankot kell beázásmentesíteni.
A telók meg lettek szimeringezve by Feribácsi, a fékbetétek elől meg olajosként cserések lesznek.
A lánc még kérdéses, szemre nem néz ki jól de lehet hogy vastagon megfújva elmegy még egy darabig.
Oké hogy kell vele foglalkozni de azért ez a gép az én szememben így még messze nem érett meg arra hogy elcserélődjön egy bármennyire jó, akár 4JH-s 600-asra, nemhogy még ráfizetés kerüljön szóba. (a teljesítménytől függetlenül azért lássuk be hogy nem ugyanaz a súlycsoport a kettő)
Nekem ez tetszik,de nagyon.
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
szelepek illesztése,szimeringek,sikbahúzás. Vezérműlánc maradt mert
semmi baja sem volt, illetve a vazetők is maradtak mert azok is jók.
Szükséges szelep lapkázás, ennyi. A költségek pedig hf tömités, 10000ft
ebay ről, hf gépmunka 35000+16000 a szimeringek, vettem bomtott
hf -et illetve a dugó-henger combot ez 25000 volt.
A szerelést magam végeztem de ha szerviz csinálja szerintem egy 100
ast elkértek volna. Kb ennyi, illetve felbecsülhetetlen a sok segitség
amit kaptam közben innen a forumról( Feri bácsi,Abrus,Pacito)köszi nekik mégegyszer.
Nem kel drasztikus dolgokat rákölteni ,szerintem egy 100-s ból megoldható .Ümi péztárcája a meghatározó.