Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az már megvolt 4 óta motogp-t nézek
Jó reggelt mindenki
Hali gali
Szép napot mindenkinek
jó reggelt
reggelt
Főleg, hogy miután összerektam 1,5 napot kivállóan üzemelt
Nem hinném. Levolt zárva a motorfedél míg nem volt benne az injektor.
jó éjt.
Cakát
Jó éjt!
Nagyon vigyázni kell,hamar megvan a baj. Nem valók ezek kavicsra,aszfalt út kell neki.
Nekem is tetszik,csak azt mondták a többiek hogy valószinű,lecsóra volt törve.
Voltunk kocsmázni a Vicusommal.
Amugy még mindig indulásnál ha tul sok a gáz akkor lefullad.Na de majd szelepállitás után hátha jó lessz.
Voltam ma egy kis kört a paripával,hát majdnem odaba...ott.Nem birja a kavicsos utakat föleg 60 felett.
Hát még én sem tudom hogy fogtam meg.Szerintem vigyázott rám valaki.Majdnem becsokiztam
Sziasztok.
Tetszik a gép.
Akárcsak a madzsukámat láttam volna, így kergette el a pitbullt
Még mindig a legjobb

http://youtu.be/OH_IwK_5ua4
Nem folyhatott bele víz? amig nem volt benna spricni, ne volt tömve a luk? Vízzel beindítva kap egy ütést a dugó, akkor utána szevasz
Nálunk az e90-en is komoly szakmaiság van kérdések általában:
1) ugye szerintetek is szebb a 20" kerék, mint a 19"?
2) angel eye-be milyen ledet tegyek?
3) M3 első lököst fel lehet rá tenni?
aztán persze van szakmai is néha:
1) 100ekm, és tönkrement a koromszűrő, de xar (persze kiderült, hogy tekert és 300e van benne)
2) most cseréltem féktárcsát 2 hónapja, remeg (megmondtuk, csak gyárit, csak gyárit)
3) kettöstömegű lendi mennyibe fáj? Létezik, hogy csak 100e-t bír? (300e van benne, kelt mint fent )

szóval ilyesmi
Csak egy ötlet volt.
nem lehetetlen persze, de azt, hogy miért nem forgatta a motort az önindító (akkor esetleg meg volt ragadva?) nem magyarázza.
ettől függetlenül befejeztem az autó szerelést. Ezekhez már hozzáértés és szerszám kell. Eddig elég volt a logikázás, meg a hibakód olvasgatás. Nameg a szerelő is csak ennyit csinált volna