Ma végleg eldöntöttem hogy megtartom a gépet(lehet rossz döntés....)Olyannyira hogy névre veszem.Odaadtam a papirokat egy ismerösnek,ö ezzel foglalkozik mellékesen hogy utánnajár a dolgoknak nekem csak tejelnem kell.Remélem nem kell egy rakás pénzt adjak ki hogy jól! müködjön.
Nyilván vannak annál keményebb vasak is, de egy jó korong (ami rozsdamenteshez való) visz mindent persze nem olcsó, és nem a teszkóban árulják 5ös csomagban
Féket gondolom, jól raktad össze... koptasd kicsit sztem is. Vagy gyere el erre az Irinyibe holnap, és megteszteljük
Van nálunk egy szlovák rendszámú M5-ös fehér színű,de nagyon durva hangja van. Nem nagy,olyan mély,tekintélyt parancsoló. Van amikor eltolják neki,akkor üvölt mint az állat.
Akkor a betét. Nekem az új motyó nem csikorgott,csak melegedett az elején,meg fékhatás nem volt tökéletes amíg össze nem kopott. Mondjuk én nem szinteres betétet raktam bele,lehet az a baj.
De jót motoroztam ma.
Csak a hátsó fékemnek megint olyan hülye hangja van mint a régi négyeshatos villamosnak. Amikor lassan megyek már állok meg akkor. Pedig új a tárcsa, betét minden még a folyadék is... Lehet, hogy az a rugólemez fordítva van benne a fékbetétnél?
Én meg egy DeLoreant, OT-s, itt van kiállítva az Allee-ben. Le is fotóztam, de telón van a kép, és onnan nem tudom felrakni, mert nagy ide, 2,5MB
Üzemanyag: Benzin
· Hengerűrtartalom: 1085 cm³
· Teljesítmény: 51 kW, 69 LE
· Munkaütem: 4
· Hengerek száma: 2
· Henger-elrendezés: V
· Szelepek száma: 2/henger
· Keverékképzés: Injektor
· Hűtés: Levegő-olaj
· Hajtás: Kardán
Féket gondolom, jól raktad össze... koptasd kicsit sztem is. Vagy gyere el erre az Irinyibe holnap, és megteszteljük
Az első 200km-en nem szabad nagyot fékezni új tárcsával. Csak akkor ha öntött vas.
Egy normális gép (125-ös, 1,2mm vastag acélvágó koronggal) a centis betonvasat kb. 15mp alatt vágja át.
Csak a hátsó fékemnek megint olyan hülye hangja van mint a régi négyeshatos villamosnak. Amikor lassan megyek már állok meg akkor. Pedig új a tárcsa, betét minden még a folyadék is...