Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet én is kicseréltetem az Omegán a vezérműláncot. Lassan már 200000km lesz benne.
Én sem úgy gondoltam.
Mondjuk hogy a bmw ennyire problémás motorokat gyárt az nem meglepő. (sok túlhúzott sz&r )
Gondolom elhangozhatott a gyárban hogy fel kell futtatni a szerviz szektort is, had fizessen a szervizben a barom ha ennyire tele van és bmw kell neki, ráadásul az esélyegyenlőség kedvéért lenyúltak egész az aljáig és bevonták már az 1,6-os vásárlókat is felkészítés címén.
Nem akarok 1-be menni végig.
Jó de 7e alá ne engedd!
Vigyázok. Ma egyenesben futottam,a Mecseken való futás talán két hét múlva.
Vicus vásározik,várom haza. Kell benzinpénz,és megkergetem a Frézit.
Aztán meg majd jól elesel.
Már nem fájt. Lassan kocogtam csak ,de a lelkemnek nagyon jót tett.
Szerintem meg jobb lenne ha nyugton maradnál és nem szaladgálnál mint pók a falon.
Munkatársam a 2.0 pdtdi passat 2008-asra 380ezer mert a hengerfej alól jött az olaj. Kb két hónap múlva megjelent megint. Azóta had jöjjön. Utána elütött egy szarvast,első sárvédő két ajtó csere. Mák benne szinazonos moty Bp-en,nem kellett festeni. Azt mondja autót még nem utált ennyire. 3,7 milláért vette 3 évesen.
Nem sanyám, az vezettet ide hogy lassan egy egyhengeres 300 köbcentis blokkból is ki kell hozni a gyártónak min. 110Le-t mert kevesebbel már nem éri be a kedves vevő és legyen csendes, menjen mint a barom és a kip.csövön szinte csak virágillat jöhet ki.
Igen, a régebbiekben még vót anyag. Meg sokkal kisebb fajlagos teljesítmény. A te omegád 130 lovas 2,5-ös létére, ma sértés a vevő felé ha egy ekkora blokk nincs legalább 170Le, nekem a 2,0 hdi 90Le (persze hogy maga a blokk örök élet meg 2 nap) ma 150Le alatt ilyet gyártani? hogy képzeled?
Ez vezetett ide.
Dehogy szarok ezek... mind csak hisztéria. Elmennek 100-150 ezret úgy, hogy csak olajcsere van, ennyi egy átlag németnek 4 év, egy magyarnak 8-10, neked meg 50 év futás
Mit akarjunk, meddig legyen jó? örökre? a fogyasztásra alapuló világrendben ez nem megy
Jó cikk felsorolja az összes sikeres, piacvezető, évtizede gyártott és milliós példányban eladott motort
Talán csak a V6D Opel motor nem olyan elterjedt ezek közül, meg persze a Wankel, de azt mindenki tudja, hogy xar.

A 2.0 VW-nél említi a láncvezető csavar törést, szomszéd így járt, 400 volt a mutatvány (de abban is 200e van már)
Jóvanna.
Kocogtam ma is 12km-t és megint nem szakadt be a lábam.
2,5 régi tds motor nincs benne szerencsére. Ezek mind újabb motorok viszonylag. De hogy nagy gyártók ennyi szart csinyáljanak! Ezzel egy vödör szarral nyakon öntik szegény tulajokat.

Ezek szerint a Peugeot HDI jó motor,úgy hogy nincs félnivalója a Peugeot tulajoknak.
Miért Te nem eszel vasárnap?
Ezek szerint az opel meg a bmw 1 kalap fos, a suzuki meg a mi autónk és nincs a listán szóval a világ 1ik legjobb autója.
Dolgozni? Vázsárnáp ván.
Ment dolgozni szal miatta lekéstem a moto2őt
Ahelyett hogy aludnál. Hajnalban felvered az asszonyt?
Kellemes reggelt mindenkinek!
Szép idő van a Választásra! (gondolom, mert két napja el vagyok zárkózva a külvilágtól )
Én nem megyek mert itt nálunk tök felesleges de csak annyit kívánhatok hogy győzzön a jobbik!
Egyébként egy fokkal talán jobban vagyok, ugyan a hallásom még csak kb. 70%-os lehet és továbbra is a konyhai papírtörlőt használom zsepi helyett de már nem fája a torkom és a fejem sem.
Ümi fórumtársnak annyit hogy nincs elfelejtve, amint rendbe jöttem jelentkezem.