Mondjuk hogy a bmw ennyire problémás motorokat gyárt az nem meglepő. (sok túlhúzott sz&r )
Gondolom elhangozhatott a gyárban hogy fel kell futtatni a szerviz szektort is, had fizessen a szervizben a barom ha ennyire tele van és bmw kell neki, ráadásul az esélyegyenlőség kedvéért lenyúltak egész az aljáig és bevonták már az 1,6-os vásárlókat is felkészítés címén.
Munkatársam a 2.0 pdtdi passat 2008-asra 380ezer mert a hengerfej alól jött az olaj. Kb két hónap múlva megjelent megint. Azóta had jöjjön. Utána elütött egy szarvast,első sárvédő két ajtó csere. Mák benne szinazonos moty Bp-en,nem kellett festeni. Azt mondja autót még nem utált ennyire. 3,7 milláért vette 3 évesen.
Nem sanyám, az vezettet ide hogy lassan egy egyhengeres 300 köbcentis blokkból is ki kell hozni a gyártónak min. 110Le-t mert kevesebbel már nem éri be a kedves vevő és legyen csendes, menjen mint a barom és a kip.csövön szinte csak virágillat jöhet ki.
Igen, a régebbiekben még vót anyag. Meg sokkal kisebb fajlagos teljesítmény. A te omegád 130 lovas 2,5-ös létére, ma sértés a vevő felé ha egy ekkora blokk nincs legalább 170Le, nekem a 2,0 hdi 90Le (persze hogy maga a blokk örök élet meg 2 nap) ma 150Le alatt ilyet gyártani? hogy képzeled?
Ez vezetett ide.
Dehogy szarok ezek... mind csak hisztéria. Elmennek 100-150 ezret úgy, hogy csak olajcsere van, ennyi egy átlag németnek 4 év, egy magyarnak 8-10, neked meg 50 év futás
Mit akarjunk, meddig legyen jó? örökre? a fogyasztásra alapuló világrendben ez nem megy
Jó cikk felsorolja az összes sikeres, piacvezető, évtizede gyártott és milliós példányban eladott motort
Talán csak a V6D Opel motor nem olyan elterjedt ezek közül, meg persze a Wankel, de azt mindenki tudja, hogy xar.
A 2.0 VW-nél említi a láncvezető csavar törést, szomszéd így járt, 400 volt a mutatvány (de abban is 200e van már)
2,5 régi tds motor nincs benne szerencsére. Ezek mind újabb motorok viszonylag. De hogy nagy gyártók ennyi szart csinyáljanak! Ezzel egy vödör szarral nyakon öntik szegény tulajokat.
Ezek szerint a Peugeot HDI jó motor,úgy hogy nincs félnivalója a Peugeot tulajoknak.
Kellemes reggelt mindenkinek!
Szép idő van a Választásra! (gondolom, mert két napja el vagyok zárkózva a külvilágtól )
Én nem megyek mert itt nálunk tök felesleges de csak annyit kívánhatok hogy győzzön a jobbik!
Egyébként egy fokkal talán jobban vagyok, ugyan a hallásom még csak kb. 70%-os lehet és továbbra is a konyhai papírtörlőt használom zsepi helyett de már nem fája a torkom és a fejem sem.
Ümi fórumtársnak annyit hogy nincs elfelejtve, amint rendbe jöttem jelentkezem.
Gondolom elhangozhatott a gyárban hogy fel kell futtatni a szerviz szektort is, had fizessen a szervizben a barom ha ennyire tele van és bmw kell neki, ráadásul az esélyegyenlőség kedvéért lenyúltak egész az aljáig és bevonták már az 1,6-os vásárlókat is felkészítés címén.
Igen, a régebbiekben még vót anyag. Meg sokkal kisebb fajlagos teljesítmény. A te omegád 130 lovas 2,5-ös létére, ma sértés a vevő felé ha egy ekkora blokk nincs legalább 170Le, nekem a 2,0 hdi 90Le (persze hogy maga a blokk örök élet meg 2 nap) ma 150Le alatt ilyet gyártani? hogy képzeled?
Ez vezetett ide.
Mit akarjunk, meddig legyen jó? örökre? a fogyasztásra alapuló világrendben ez nem megy
Talán csak a V6D Opel motor nem olyan elterjedt ezek közül, meg persze a Wankel, de azt mindenki tudja, hogy xar.
A 2.0 VW-nél említi a láncvezető csavar törést, szomszéd így járt, 400 volt a mutatvány (de abban is 200e van már)
Ezek szerint a Peugeot HDI jó motor,úgy hogy nincs félnivalója a Peugeot tulajoknak.
Szép idő van a Választásra! (gondolom, mert két napja el vagyok zárkózva a külvilágtól
Én nem megyek mert itt nálunk tök felesleges de csak annyit kívánhatok hogy győzzön a jobbik!
Egyébként egy fokkal talán jobban vagyok, ugyan a hallásom még csak kb. 70%-os lehet és továbbra is a konyhai papírtörlőt használom zsepi helyett de már nem fája a torkom és a fejem sem.
Ümi fórumtársnak annyit hogy nincs elfelejtve, amint rendbe jöttem jelentkezem.