víz-olaj nem ér össze
nincs hab, nincs olajos víz.
viszont van hibakód:
P0101 - Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
valahol valószínű fals-ot szíí néha, mert ezekszerint nem sikerült mindent rendberakni. (ezt vasárnap orvosoltam volna) Ez nem állandósult hiba volt.
volt egy 2-es henger égéskimaradásom
most indult elsőre, egyenletes alapjárat volt, 4 hengerrel, viszont...
nagyon-nagyon csattog. fordulatra mégdurvább, úgyhogy leállítottam.
a 2-es hengernél cseréltem a kérdéses injektort, bár ennek v.színű az egészhez semmi köze. szerintem valami megment a blokkban.
a jövőhéten meglátogatom vele a szervízt.
szerintem blokk bontás lesz.
Kicseréltem a hibás injektort, és 1,5 napot működött. Péntek reggel olyan volt mintha az önindító szabadon forogna... Majd elkezdett pöfögni kicsit. 10 perc alatt beröffent minimálos mennyiségű hengerrel és hatalmas fehér kipufogó füsttel. Most akarok lemenni kiolvasni, meg ránézni mi a fax Baja ennek a szarnak...
Mindjárt itthon a Vicus. Pörbölynél összementek a kanyarba,de már engedik a forgalmat. A busz autópályán jön Pécsre 78 perc a menetidő Bajáról. Az elég jó.
Itt van egy kis zárt közösség,egyébként ezek is szoktak segíteni.csak ha a vezérürünek beszólsz mert nem hagyod szó nélkül a bunkó beszólásait,akkor nekedesnek még vagy ketten-hárman.Kérdeztem már én is tőlük,sőt van egy srác fehérvárról aki volt is itt,mert vettem neki kartervédő műanyagot.
Itt ilyen taplóval még nem találkoztam bár eléggé a szakmaiságra szorítkozik a fórum. (ha valakinek baja van az kérdez és vagy válaszol valaki vagy nem)
Én is ritkán írok, szakérteni nem szoktam mert vannak arra okosabbak is, inkább azt nézem hogy ki mivel qrt rá és én mire számíthatok a jövőben.
na az úgy hülyeség fórumtársat meg tényleg sajnálom, nekem max. kétszer lenne tréler (egyszer még talán eltűrném) és biztosan adnám is el a gányba.
Az Omega fórumosok nem ilyen normálisak. Van köztük jó arc,de van sok aki csak ellentmond,kötekszik,meg vidd szervízbe ott megoldják. Ha meg nincs rá pénzed miért vettél ilyen kocsit. Ők úgy mondják bevart zsebű paraszt gyerek.
Délután meg az uránvárosba vezető úton a szélső sávban egy S500 kb 30km/h-val vánszorog elakadásjelző villog. Na gondoltam,ez nem lesz olcsó. Erre pillanatokon belül ellőtt mint a barom. Egy óra múlva látom tréleren viszik. A bal hátsó alsó részén lévő matricáról ismertem meg.
Vicus suliba Baján. Most telefonált,már buszon ül,de lehet hogy csak későn ér haza mert valami nagy baleset miatt útzár van. A Szeged felé tartó busz Bajára egy óra késéssel érkezett. Nagy balhé lehet arrafelé.
nincs hab, nincs olajos víz.
viszont van hibakód:
P0101 - Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
valahol valószínű fals-ot szíí néha, mert ezekszerint nem sikerült mindent rendberakni. (ezt vasárnap orvosoltam volna) Ez nem állandósult hiba volt.
volt egy 2-es henger égéskimaradásom
most indult elsőre, egyenletes alapjárat volt, 4 hengerrel, viszont...
nagyon-nagyon csattog. fordulatra mégdurvább, úgyhogy leállítottam.
a 2-es hengernél cseréltem a kérdéses injektort, bár ennek v.színű az egészhez semmi köze. szerintem valami megment a blokkban.
a jövőhéten meglátogatom vele a szervízt.
szerintem blokk bontás lesz.
Bár én nem nagyon értek hozzá.
Én is ritkán írok, szakérteni nem szoktam mert vannak arra okosabbak is, inkább azt nézem hogy ki mivel qrt rá és én mire számíthatok a jövőben.
na az úgy hülyeség fórumtársat meg tényleg sajnálom, nekem max. kétszer lenne tréler (egyszer még talán eltűrném) és biztosan adnám is el a gányba.
Szegény tulaj!
Nitril hát.