Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most volt a névnapunk, nem?
oké nem láttam hogy ez az utolsó.
Óh hát, csavar... Nekem is összevissza vannak a csavarok az idomokon... Egy venti kapcsoló meg nem feltétlen kókány. Ha így nézzük Gyula motorja a legkókányabb, vagy épp az Ábrusé. Pedig, mindkét motor tulaja nagy szaki, és extrabig riszpekt mindkettőjüknek, a teljesítményért.
Miért is? Énse vágom.
Legközelebb az utolsó, aktuális lista végére írd magad. Így valahogy:

- csövi Szigetmonostor (Bp. mellett)
- olivér02 Kaposvár
- Ultras12=Antal Tamás BP-Mogyoród
- speppi Szank /kiskunhalas mellet/
- rena Balatonakarattya
- Hai: Újpest... 100 km-es körzete.
- bakosi : siófok és 6km -es körzete
- Thomas007 : Debrecen
- ábrus :Nagyvenyim (Dunaújváros mellett)
- robertgida Debrecen
- Ferenc Szeged haladunk delre:)
- jaszipapa: Tiszaalpár (Kecskemét)
- daogyula : Szeged
- mlas: Szentes (Szeged fölött 50km)
- emre: Kaposvár
- P071: Budapest - PestErzsébet
- adamfzr Bp.
- bekessanyi-Pécs
- Royal03 :Üllés (mindentől messze)
- kinetic Vésztő (Békéscsaba)
- Snoopy:Dunaharaszti(Bp.)
- pumuckli : Makád ( Ráckeve mellett )
Értem. ha meglátnád ezt az én motoromon, lehet ledobnád a maradék hajad...nincs is rajta mindenhol a "csavar" mert ugyan nekem nem pont ilyen, de hasonló és szintén szét van hajlítgatva, stb...

Miért kell gratulálni? :$
Ultra brutál! Én azt hittem,hogy az én gépemnél nagy gányok vannak! No azért az enyém sem volt semmi... A piros tömítőpaszta a hengerfej alatt.... Direkt venti kapcsoló, stb.....
Basszus most látom csak hogy gratulálhatunk ULTRAS12 fórumtársunknak!
- csövi Szigetmonostor (Bp. mellett)
- olivér02 Kaposvár
- Ultras12=Antal Tamás BP-Mogyoród
- speppi Szank /kiskunhalas mellet/
- rena Balatonakarattya
- Hai: Újpest... 100 km-es körzete.
- bakosi : siófok és 6km -es körzete
- Thomas007 : Debrecen
- ábrus :Nagyvenyim (Dunaújváros mellett)
- robertgida Debrecen
- Ferenc Szeged haladunk delre:)
- jaszipapa: Tiszaalpár (Kecskemét)
-daogyula : Szeged
-pumuckli : Makád ( Ráckeve mellett )
A fel nem rakott szorítóbilincs.
A két tőcsavarra nem lehet ráhúzni mert alatta(is) össze-vissza van nyomorgatva-hegesztgetve(taknyolva) a cső és befeszül a bilincs.(Zsolti is említette hogy majd kínlódni kell vele,hát tudja mit beszél az biztos)
Nem Zsoltit vagy a motort akarom lejáratni(mivel nem ők tehetnek róla)sokkal inkább azt szeretném ha látná mindenki hogy miket megcsinálnak emberek és mit adnak el úgy hogy hát ez teljesen jó folyamatosan szervizelt gép,aztán meg kiderül hogy egy rakás igénytelenség.(vagy csak én vagyok túl igényes)
A blokk belseje viszont meglepően rendben volt a hengertalptól lefelé.(kivéve kettes)
Ja, csak eszembe jutott, szerelőkről vagy jót vagy semmit - Nekem úgy van beszerelve a kuplungbowden-es kábelem, hogy ha balra kanyarodok akkor feszül a kormány "csövén" - nemtudom mi a neve...szóval olyan faszul van elvezetve..
Ismerős... hadd kérdezzem meg, hogy a kipufos képen mi a gond, én nem látom
A villanyakra is kókány módon lett(mert miért ne törték volna le) visszahegesztve a fejidomtartó konzol két füle.(alaménium ugye de hát lehet azt hegeszteni)
azt hittem a repedt váz vagy a szivárgó hűtő a szomorúság tárgya, de látom, hogy az egyész egy nagy trágya ezért nem vállalok efféle szutykokat én sem, meg francia autót sem, max ismerősnek...
Nem belül.
Ezek olyan dolgok amikhez benézve az idomok alá már ordítanak kifelé.(eddig csak töredékét tettem ide fel amiket találtam)
És az nem mentség hogy ezek használt gépek.
Mivel nem telefonnal fényképezek ez azért csak számít valamit.
Zsolti meg nem ütött el semmit csak így vette hogy ez egy rakás ........
aztán most van rendbeszedés alatt.(csak annyi pénzbe kerül amiből vehetett volna egy sokkal jobbat)
AZ igazsághoz hozzátartozik, hogy vagyunk még egy páran (Én is) aki nem tudja mi van pontosan a vason belül. Lehet nekem még kókányabb a verda.
Így nem tudom mert azt még nem szedtem szét. (de ha jó lett akkor megoldottad)
Órákat lehet elb@szni ilyen szarságokkal mert mert volt néhány igénytelen barom akinek még saját lábat sem adnék mert azt sem érdemli meg hogy azzal közlekedjen.
Miután összetörték a gépet nem ám kicseréljük a könyöksort,NEM ki lehet azt egyengetni,meg lehet azt hegeszteni,jó lesz az!
Az hogy pajszerrel kell a helyére feszegetni a csöveket és akkor is feszül mint a barom,ÁÁÁ az nem számít csak ne kerüljön pénzbe!
Szegény Zsoltinak csak egyetlenegy dolgot lehet a rovására írni:hogy pénzt adott ezért a .........
Ha már itt tartunk, tudsz valami jó megoldást zörgő ventillátortengely javítására. Én tavaly nyáron kaptam szét, és nagy hirtelen nem tudtam mást csinálni mint hogy kicsit hajlítottam a seeger gyűrű alatt levő hézagoló alátéten. Sajnos ilyen kis pici és szabályos alátétem nem volt itthon.
Gyönyörű, éles képek... jól vagy, Ábrus? Aggódom..
A Zsolti sztem elütött a sárgával egy lovat, csak nem vette észre.
Ez a hűtőrács pont úgy néz ki, mint amikor beletolattunk a lamborghini traktor vontató horogjával az Avant kertépítő gépbe
És a nap fénypontja,amikor azt mondtam hogy mára elég volt mert valami a környezetemben meg fog sérülni: