Május közepén nem lesz még hűvös részegen a fűbe fetrengeni?
Ill. vagyunk mi elegen, miért kell nekünk egy komplett motoros találkozó. Nem csipen a találkozókat..
Valami nyomáscső,pl.ami felmegy a hengerfejhez?Arról már le lehetne ágazni az órához!Esetleg valami kitekerhető csavar,ami mögött nyomás van?Oda is rá lehet kötni.
Rena: nekem is kettőötvenesem van meg Ádámnak is meg bekessanyinak is. Szóval ne aggódj, azok a nagy mamlasz haccázasok meg ezredesek fele annyira se gyorsulnak jól mint Mi
Gondolom a 750-nek is van olajhűtője, a csőszorító csavar fejét át kell fúrni,én 1/8-os menetet vágattam bele,oda lehet becsavarni a vékony cső csatlakozóját.Ha otthon van műhelyed akkor fel tudod fúrni,esetleg munkahelyi TMK-ban megoldható.A többit kompletten küldöm.Az órát meg oda teszed,ahova neked tetszik,a cső hosszú,a felesleges csőrész pedig lazán három-négyujjnyi karikában feltekerve(megtörni tilos!)elfér az idom és a vízhűtő közt.
Ok, nagyon köszönöm az információt.
Most már csak egy olajhűtőt kell szereznem hozzá. Vagy keresni egy alternatív csatlakoztatási pontot.
Egyébként én abban bíztam hogy valami kis elegáns érzékeló lett bekötve valahova. A műszer meddig mérjen? 0-4 bar elég lehet?
az utszeli aknat ne is mondd.otthontol 50km-re egyszeruen leallt a gep.se puszi se pa, semmi. volt nalam egy kombinaltfogos tobbfunkcios eszkoz oszt annyi. lelazult az akkurol a pozitiv,es hol erintkezett,hol nem.
A nyomásmérőt az olajhűtő jobb oldali csatlakozójára kötöttem(meg lett fúrva menettel),onnan jön fel egy vékony kapilláris cső a műszerfal felett levő órához.3000 +500 postadíjért csinálok neked egyet.Én nagyon díjazom,mert ha elmegy vagy lecsökken az olajnyomás,csak akkor fogod észrevenni ha már 100000 ft.-os kárt csinált neked.
olajból a legolcsóbbat, 10W-40 legalább aztán kész. 6000 km múlva úgyis lecseréled és hanem pályázol vele, akkor úgy sem használod ki az olaj képességeinek 10%-át sem
Ill. vagyunk mi elegen, miért kell nekünk egy komplett motoros találkozó. Nem csipen a találkozókat..