Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Május közepén nem lesz még hűvös részegen a fűbe fetrengeni?
Ill. vagyunk mi elegen, miért kell nekünk egy komplett motoros találkozó. Nem csipen a találkozókat..
Természetesen ezért őt folyamatosan a legutolsó helyen kell tartani.
Melyik a nyomóág mesterem?
Olyan lyukat tessék keresni.(kettőt)
Valami nyomáscső,pl.ami felmegy a hengerfejhez?Arról már le lehetne ágazni az órához!Esetleg valami kitekerhető csavar,ami mögött nyomás van?Oda is rá lehet kötni.
Az én FZ750-men sincs olajhütő.
Nem ismerem a 750-es FZ-t,külsőleg nincs rajta olajcső?
Indításkor hideg olajnál felszalad 5.8-ig is,ezért én 6-bar-os órát teszek rá.
adamfzr-t is beszerkesztettem, mer gondot jelent a másolás beilleszt kombináció...

- csövi Szigetmonostor (Bp. mellett)
- olivér02 Kaposvár
- Ultras12=Antal Tamás BP-Mogyoród
- speppi Szank /kiskunhalas mellet/
- rena Balatonakarattya
- Hai: Újpest... 100 km-es körzete.
- bakosi : siófok és 6km -es körzete
- Thomas007 : Debrecen
- ábrus :Nagyvenyim (Dunaújváros mellett)
- robertgida Debrecen
- Ferenc Szeged haladunk delre:)
- jaszipapa: Tiszaalpár (Kecskemét)
- daogyula : Szeged
- mlas: Szentes (Szeged fölött 50km)
- emre: Kaposvár
- P071: Budapest - PestErzsébet
- adamfzr Bp.
A 750-nek nincs olajhűtője?Akkor mivel hűti az olajat?
Rena: nekem is kettőötvenesem van meg Ádámnak is meg bekessanyinak is. Szóval ne aggódj, azok a nagy mamlasz haccázasok meg ezredesek fele annyira se gyorsulnak jól mint Mi
Elég persze.(4 bár körül nyit a már emlegetett szelep)
Nekünk ugyan az a motorkód akkor kell lennie neked is, ha nekem van.
Ha addigra összejön némi nemű pénz összeg és újra menetképes lesz a frézim akkor:

- csövi Szigetmonostor (Bp. mellett)
- olivér02 Kaposvár
- Ultras12=Antal Tamás BP-Mogyoród
- speppi Szank /kiskunhalas mellet/
- rena Balatonakarattya
- Hai: Újpest... 100 km-es körzete.
- bakosi : siófok és 6km -es körzete
- Thomas007 : Debrecen
- ábrus :Nagyvenyim (Dunaújváros mellett)
- robertgida Debrecen
- Ferenc Szeged haladunk delre:)
- jaszipapa: Tiszaalpár (Kecskemét)
- daogyula : Szeged
- mlas: Szentes (Szeged fölött 50km)
- emre: Kaposvár
- P071: Budapest - PestErzsébet
Az enyémen biztos nincs olajhűtő, és ha jól sejtem mindegyik FZ ilyen.
Gondolom a 750-nek is van olajhűtője, a csőszorító csavar fejét át kell fúrni,én 1/8-os menetet vágattam bele,oda lehet becsavarni a vékony cső csatlakozóját.Ha otthon van műhelyed akkor fel tudod fúrni,esetleg munkahelyi TMK-ban megoldható.A többit kompletten küldöm.Az órát meg oda teszed,ahova neked tetszik,a cső hosszú,a felesleges csőrész pedig lazán három-négyujjnyi karikában feltekerve(megtörni tilos!)elfér az idom és a vízhűtő közt.
mi ezzel a baj? még melegít is hideg őszi estéken
Ok, nagyon köszönöm az információt.
Most már csak egy olajhűtőt kell szereznem hozzá. Vagy keresni egy alternatív csatlakoztatási pontot.
Egyébként én abban bíztam hogy valami kis elegáns érzékeló lett bekötve valahova. A műszer meddig mérjen? 0-4 bar elég lehet?
Gyula lassan nyithatnal egy webshop-ot,ahol ezeket arulod.lehet meggazdagodnal belole.latod igeny van ra:)
az utszeli aknat ne is mondd.otthontol 50km-re egyszeruen leallt a gep.se puszi se pa, semmi. volt nalam egy kombinaltfogos tobbfunkcios eszkoz oszt annyi. lelazult az akkurol a pozitiv,es hol erintkezett,hol nem.
Érdeklödnék,hogy FZ750-re is lehet ilyen müszert szerelni?
Érdeklödnék,hogy FZ750-re is lehet ilyen müszert szerelni?
A nyomásmérőt az olajhűtő jobb oldali csatlakozójára kötöttem(meg lett fúrva menettel),onnan jön fel egy vékony kapilláris cső a műszerfal felett levő órához.3000 +500 postadíjért csinálok neked egyet.Én nagyon díjazom,mert ha elmegy vagy lecsökken az olajnyomás,csak akkor fogod észrevenni ha már 100000 ft.-os kárt csinált neked.
A kemény részt visszavágtam,kapott egy-egy érvéget meg egy egycsavaros sorkapcsot.(tele van a gép ilyen és hasonló időzített útszéli aknákkal)
olajból a legolcsóbbat, 10W-40 legalább aztán kész. 6000 km múlva úgyis lecseréled és hanem pályázol vele, akkor úgy sem használod ki az olaj képességeinek 10%-át sem