Amúgy ezt én sem teljesen (már hogy ez így miért jobb)
Én arra utaltam hogy ugye a gyertyák párban adnak szikrát,tehát egy trafó két kábelén a pipákban levő gyertyák mind a ketten legyenek letestelve mert így lesz egy "áramkör" ugyanis az egyiken a középelektródáról ugrik át a szikra a testre,míg a másikon a testelektródáról ugrik a szikra a középelektródára(és zárul be a kör)
Így két gyertyát tudsz vizsgálni,míg Gyula módszerével egyenként tudod nézni őket.
Közé? ezt nem értem, komolyan .. pipákat vegyem le? Bocs, ha körülményes vagyok, de nem értem, hogy hogyan közé.
Az elektronikája amúgy nekem teljesen gyárinak tűnik, összeöntve a trafó a kábellel, ráöntött? gyertyapipákkal..Amúgy a motoron minden gyári 3HE feliratú és még az évjárat kód is stimmel, szóval az elektronika nem lett buherálva, csak a külseje (ezt Ábrus kérdezte)...
Mulatságos dolgokat tud ám egy két gyertyakábeles trafó!
(Gyula már lelőtte a poént de nem hallucináltál,jól láttad,van olyan hogy a testelektródáról ugrik át a szikra a középelektródára)
Fzr-nek nem olyan trafója van mint a kocsiknak!Én tettem rá négy Lada trafót,de ez külön téma,lényeg hogy az Fzr trafó szimmetrikus kimenetű,a nagyfesz tekercs mindkét vége ki van vezetve,így egy trafó egyszerre két gyertyán keresztül ad szikrát!Olcsó megoldás,csak ha gyengül a trafó,öreg az akku,vagy a gyertyák koszosak,már gyenge lesz a szikra is.Próbánál a trafó két gyertyakábele közé tedd a próba gyertyát!
Ábrus! Egy dolog ugrott be, ma ezek a soraid jártak az agyamban főleg ez: (mindegyik legyen letestelve vizsgálatkor!) és az ugrott be hogy amikor a helyén, egyenként néztem a gyertyákat tehát mindegyiken rajta a pipa csak a kitekertet testeltem a blokkon, akkor nem volt szikra vagy ahol volt valami ott nem az elektródáról adott hanem az elektróda aljától a menetes szélhez, azt hittem csak nem látom rendesen, vagy szarul tartom a blokkhoz és nem testel rendesen. Viszont amikor kivettem a trafókat és le volt húzva az összes pipa és csak egyenként néztem a blokkhoz, tehát 3 üresen lógott, akkor meg mindegyiken volt látható, normálisnak tűnő szikra. Ez lehetséges vagy csak elmebeteg vagyok.. és hagyjam ezt a motorszerelősdit..
Pedig NSR-eket már tudok gyógyítani, azt mindig megtudtam csinálni...
Kösz, hogy megosztod a tapasztalatod, sok kicsi sokra megy. De én nem láttam a trafóházon semmit, direkt kiszedtem őket, de majd még átnézem azért még1x, sajna ma nem volt időm foglalkozni vele.
ma megint kreszorat tartottam.nem tetszett neki,sot,meg vissza is ugatott.szerencsejere csak kicsit borult el az agyam,es most nem setaltam oda hozza,csak megalltam elotte es beintettem.
tortent ugyanis,h allok a pirosnal.nekem zold,o meg vigan jon at a keresztoldalon jobbra kanyarodva elem a piroson.maxgaz,kuplung be.termeszetesen a yoshibarat megtette a hatasat,fekezett.aztan amikor meltokeppen elfoglaltam a savomat ramkurtol.megalltam,uresbe raktam,tettem egy enyhe kezmozdulatot feleje,mikozben csunyan neztem ra,aztan elmentem.kesobb jutott eszembe,h mindig lehajtom a sotetito plexit is,mert igy nem latjak az arcom,nem tudnak beazonositani.szoval hiaba neztem csunyan ra
nem baj,kimentem a 47esre es megneztem mennyit visz hatszel nelkul. 220-at. ez egy nemhivatalosadatnincsrolafelvetelrendorbacsikcsakkamuzok...
Üdv. Végre elkészültünk, remekül duruzsol a gép, majd még egy gyertya csere, hogy minden stimmeljen és go... ha még jó idő lesz... Az üres jelzőnél is meglett a hiba, köszönöm nektek a segítséget jah , és ha valakinek kell valamilyen alkatrész írjon, megdumáljuk, majdnem van egy komplett gép
Én arra utaltam hogy ugye a gyertyák párban adnak szikrát,tehát egy trafó két kábelén a pipákban levő gyertyák mind a ketten legyenek letestelve mert így lesz egy "áramkör" ugyanis az egyiken a középelektródáról ugrik át a szikra a testre,míg a másikon a testelektródáról ugrik a szikra a középelektródára(és zárul be a kör)
Így két gyertyát tudsz vizsgálni,míg Gyula módszerével egyenként tudod nézni őket.
Az elektronikája amúgy nekem teljesen gyárinak tűnik, összeöntve a trafó a kábellel, ráöntött? gyertyapipákkal..Amúgy a motoron minden gyári 3HE feliratú és még az évjárat kód is stimmel, szóval az elektronika nem lett buherálva, csak a külseje (ezt Ábrus kérdezte)...
Csak az utolsó mondatod nem értem, mit tegyek, hova? vagy mit ne?
(Gyula már lelőtte a poént de nem hallucináltál,jól láttad,van olyan hogy a testelektródáról ugrik át a szikra a középelektródára)
Pedig NSR-eket már tudok gyógyítani, azt mindig megtudtam csinálni...
tortent ugyanis,h allok a pirosnal.nekem zold,o meg vigan jon at a keresztoldalon jobbra kanyarodva elem a piroson.maxgaz,kuplung be.termeszetesen a yoshibarat megtette a hatasat,fekezett.aztan amikor meltokeppen elfoglaltam a savomat ramkurtol.megalltam,uresbe raktam,tettem egy enyhe kezmozdulatot feleje,mikozben csunyan neztem ra,aztan elmentem.kesobb jutott eszembe,h mindig lehajtom a sotetito plexit is,mert igy nem latjak az arcom,nem tudnak beazonositani.szoval hiaba neztem csunyan ra
nem baj,kimentem a 47esre es megneztem mennyit visz hatszel nelkul. 220-at. ez egy nemhivatalosadatnincsrolafelvetelrendorbacsikcsakkamuzok...