a kis 2510-esre buszke voltam ezugyben! volt,h mindenem elazott,szo szerint mindenem,a csizmambol kiontottem vagy egy liter vizet (/db nem /par),es amikor leallitottam,azonnal nem indult el,de 2 ora mulva vigan pofekelt.szoval ebbol a szempontobl kinyirhatatlan volt
nalunk csunyan neznek ra.ja es persze kesedelmi kamatot szamitanak fel.
apropo kesedelmi kamat.nevetseges.en mindig kesve fizetem be a szamlaimat,mert lusta vagyok.nem fogok a postara jarni minden nap,inkabb megvarom 4-5 csekket,es egyszerre viszem el.ezert van,h 35Ft kesedelmi kamatot is szamolnak fel,iszonyat.ha most belegondolok,h parkolojegy+az en draga idom+idegesseg, sorbanallas...hat meger nekem 35Ft-ot
Vasárnap voltam kint a vásárban,és láttam egy piros esőoverált. Jó nagyot. Igaz használt,de nem szakadt. 4000ft volt a kérője. Sztetek? Lehet 3000-ért odaadná.
Én azért nem gondolnák egyből a legrosszabbra,könnyen lehet hogy csak gyertyazűr.(ha nagyon megtépted a száját akkor megéghetett a már eddig is sokat dolgozott gyertyaelektróda és akkor nem csoda hogy ez van)
Mivel a géped kissé át van öltöztetve ezért nem tudom hogy a dolgai mennyire lettek máshová telepítve a kabát alatt.
1: ha kettő még ment és összerakás után nem,akkor nem lehetséges hogy felcserélted a két trafó csatlakozóját,vagy a gyújtási sorrendet? (egyik trafó két szélső,másik trafó két középső hengeré)
2: ha ennyi indítózás után csak a kéményben durrog akkor én megnézném a gyertyákat mert valószínűleg teleokádta benzinnel és nem mindig ad szikrát=gyertyatakarítás-szikraellenőrzés(mindegyik legyen letestelve vizsgálatkor!) gyertyakábelek-pipák vizsgálata:becsípődés-sérülés.(pipát levenni,kábelvéget ellenőrizni)
3: ha ezek jók akkor kezdeném a szertartást: egy széket a gép mellé-sör elő a hűtőből-dohányosoknál egy szál cigire rápöffentés és utána:benzincső le a karbikról,AC nyom-e és mennyit(meg mit), mi van a benzinszűrőben, ha ez jó úszóházfedelek le-fúvókák,tűszelep nyitás-zárás ellenőrzés, ha ezek jók:összerakás-benzinszint ellenőrzés,üza. rendszer kész.
4: innen már mélyebb a víz
Majd egyszer csak küldenek egy-két csekket,nem felejtik el .Az egyik kocsimra én sem fizettem 3 évig,aztán észrevették és már küldték is.2-3 ezer volt a bünti.Néhány hetes,vagy 1-2 hónapos késésért nem szoktak büntetni,de akár az adójóváírásodból is levonhatja az APEH mint nekem idén.
Egy négy hengeres motorra,legalább négy gázmarkolat kellene.
Az a baj,hogy csak két kezem van,és erre a hülye motorra csak egy gázmarkolatott szereltek.
Kinetic,én már akkor így jártam vele mikor megvettem!A próbakörnél még pöccre indult,aztán a papírok elintézése után egy óra múlva már nem akart indulni.Trafócserék,karbi állítás után stabilabb lett,de ahogy hűlt a levegő már nem akart indulni.Ha sikerült beindítani akkor is csak két henger kapta el,aztán három,majd négy nagy nehezen.Februárban alig tudtam elvinni vizsgára,Zsoltival futkostunk itt vele a járdán,aztán tessék,hengerfej javítás lett a vége!
rendszeresen az év végén fizetem az egész évit egyben, mert akkor kapok prémiumot. Faszomse pöcsöl vele. 2 autó, 1 motor. Félévente csekket küldenek
Akkor küldik az építményadót is, meg ilyenek, úgyhogy
Olyankor odaadom Debrecennek azt az 50-60 pénzt, oszt basszák meg.
Kompresszió van minden hengerber rendesen?
Egyik haverom úgy járt,hogy kerül egy jó pár kilométeres kört,aztán megállt a fagyizó elött,és haza tolta a motort,mert nem indult be.
Nem a fagyi nyalt vissza.
apropo kesedelmi kamat.nevetseges.en mindig kesve fizetem be a szamlaimat,mert lusta vagyok.nem fogok a postara jarni minden nap,inkabb megvarom 4-5 csekket,es egyszerre viszem el.ezert van,h 35Ft kesedelmi kamatot is szamolnak fel,iszonyat.ha most belegondolok,h parkolojegy+az en draga idom+idegesseg, sorbanallas...hat meger nekem 35Ft-ot
http://youtu.be/8OcWEbSE0vc
Megyek aludni,mert lehet nagy mütétre kell készülnöm.
Mivel tegnap elég keményen meg forgattam.
A kipufogó vége szürke,nem fekete kormos.
1: ha kettő még ment és összerakás után nem,akkor nem lehetséges hogy felcserélted a két trafó csatlakozóját,vagy a gyújtási sorrendet? (egyik trafó két szélső,másik trafó két középső hengeré)
2: ha ennyi indítózás után csak a kéményben durrog akkor én megnézném a gyertyákat mert valószínűleg teleokádta benzinnel és nem mindig ad szikrát=gyertyatakarítás-szikraellenőrzés(mindegyik legyen letestelve vizsgálatkor!) gyertyakábelek-pipák vizsgálata:becsípődés-sérülés.(pipát levenni,kábelvéget ellenőrizni)
3: ha ezek jók akkor kezdeném a szertartást: egy széket a gép mellé-sör elő a hűtőből-dohányosoknál egy szál cigire rápöffentés és utána:benzincső le a karbikról,AC nyom-e és mennyit(meg mit), mi van a benzinszűrőben, ha ez jó úszóházfedelek le-fúvókák,tűszelep nyitás-zárás ellenőrzés, ha ezek jók:összerakás-benzinszint ellenőrzés,üza. rendszer kész.
4: innen már mélyebb a víz
Mérek egy kompressziót, mind a négy hengerbe.
Aztán majd látom milyen értéket kapok.
Tegnap kicsit jobban megzavartam,és azóta csinálja ezt a kihagyást.
Az a baj,hogy csak két kezem van,és erre a hülye motorra csak egy gázmarkolatott szereltek.
Akkor küldik az építményadót is, meg ilyenek, úgyhogy
Olyankor odaadom Debrecennek azt az 50-60 pénzt, oszt basszák meg.
4800at utaltam én is (1fő 2 éccaka)
Egyik haverom úgy járt,hogy kerül egy jó pár kilométeres kört,aztán megállt a fagyizó elött,és haza tolta a motort,mert nem indult be.
Nem a fagyi nyalt vissza.