Ne cserélj csak nézd meg őket. Ha az elektróda vége meg van égve vagy le van kerekedve akkor már megérett a cserére. Ellenőrizd a hézagot és ha az jó,akkor lehet hogy egy tisztítás megoldja a problémát. Lehet hogy van még pár ezer azokban a gyertyákban.
Azért kérdezem,mert nekem már 13ezer kilométert mentek a gyertyák,és most néha két három henger megyen a négyböl. Kis fordulaton megyen mind a négy henger,de 3ezer felett kihagyogot egy két henger.
Szóval 3ezer felett rángat nagyon,menne is meg nem is.
Nem km függő. Ha már elfogyott a középelektróda akkor célszerű.
Nem ír elő a gyár konkrét cserét csak ellenőrzést hatezrenként vagy félévente. (de 15-20e km simán belefér,még úgy is hogy kétszer annyit dolgoznak mint a "hagyományos" gyújtásrendszereknél)
Poontosan így, ez! mert a yamaha újonan is levevős volt, rsv meg az új is, a sima 3, az R (olyan cuccokkal, amivel egy r1 5milla lett volna már akkor is), állandóan akciózva volt 3.9.. ja, masterbike nyertes motor. nameg, ilyennek a vevőköre is szűkebb, nem vezeti el gyorsan minden macskajancsi.
Cseréljek gyertyákat?
Szóval 3ezer felett rángat nagyon,menne is meg nem is.
Nem ír elő a gyár konkrét cserét csak ellenőrzést hatezrenként vagy félévente. (de 15-20e km simán belefér,még úgy is hogy kétszer annyit dolgoznak mint a "hagyományos" gyújtásrendszereknél)
Gyertyákat mennyi kilométer után kell cserélni?
Itt forgattak 1 részt velem hogyan készül a motor plexi címmel.
Az eredeti érti a viccet
De büdös van basszameg.