Próbált már valaki,a négy hengert egy karburátorral üzemeltetni?
Az autók is elmennek egy karburátorral,minek egy motorkerékpárra négy darab karburátor.
Nekem egyszer régen,volt egy 125-ös 4-ütemü Yamaha beluga rogogóm. Aztán elmentem vele Kecskemétre,és ott megálltam kb 2órára. Nem indult el utánna. Be tolni nem lehetett,mert röpsúlyos,és berugókar meg nincs rajta.
Gyertya ki,olajbeöntő kupak le,karbi túlfolyó cső le,és egy pár köbcenti olajat kiszivni a blokból. Ezt az olajat gyertya nyiláson be őnteni,pici inditózás,párat forduljon a dugó,gyertya vissza. Aztán inditás újra,és járt a motor.
Nem, mert buzi nagyok, 100 MB darabja. Az én felmenő sávszélességemmel ez lehetetlen.
De talira elvihetem mobil vinyón, ha lesz valakinek notesze, átjáccuk.
Azért egy kompresszió mérést csinálnék a helyedben.
Lehet nincs akkora süritési végnyomás a hengerekben,amitöl begyújtaná a szikra a benzin levegö keveréket.
Köszi, akkor ezeket átzongorázom,és ha nem találok semmit, akkor majd lubickolok a mélyvízben... de inkább kihagynám...
Ja, és az 1.es pont kilőve, mert a gyújtókábeleken rajta van a száma szépen 1től 4ig, és ugyan úgy raktam vissza is őket..
Csak az a baromi furcsa hogy pénteken még tökéletesen járt hazaérve, 2 nap állás pedig megdöglesztette...
Gyertyák Iridiumosak, 3500 at mentek, de átnézem azokat is mindet újra.
Amúgy indítózás, durrogás után néztem, nem volt beköpve, csak benyás volt és kicsit barnás-feketés korom (a normális mennyiség és kinézet), de nem állt a dzsuvában, gyertyahézag 0.7, ahogy kell.
Esetleg valakinek Pest és környékén nincs elfekvőben gyújtótrafója ami tartalék, megnézném azzal mit csinál.
Jah és amit nem mondtam hogy, amikor indítózom, néha olyan mint ha majdnem elkapná, de aztán megint csak az üres tekerés...
tenyleg,hogy alslz vele?felhivtad emilt?
en most is motorral jottem be dolgozni,meg van benne benya,addig hajtom:) akit erdekel itt allkint a huszar u-ban az okmanyiroda elott:) meg egesz tiszta
mikor kivetted a gyertyakat,milyen volt?ozbarna,feher,v fekete? lehet uzemanyag ellatas problema (pl eltomitodott a fuvok es/vagy szuro) esetleg szelepgondok,sok minden.ha exupos,az is lefullaszthatja
Az autók is elmennek egy karburátorral,minek egy motorkerékpárra négy darab karburátor.
Gyertya ki,olajbeöntő kupak le,karbi túlfolyó cső le,és egy pár köbcenti olajat kiszivni a blokból. Ezt az olajat gyertya nyiláson be őnteni,pici inditózás,párat forduljon a dugó,gyertya vissza. Aztán inditás újra,és járt a motor.
De talira elvihetem mobil vinyón, ha lesz valakinek notesze, átjáccuk.
Lehet nincs akkora süritési végnyomás a hengerekben,amitöl begyújtaná a szikra a benzin levegö keveréket.
Ja, és az 1.es pont kilőve, mert a gyújtókábeleken rajta van a száma szépen 1től 4ig, és ugyan úgy raktam vissza is őket..
Csak az a baromi furcsa hogy pénteken még tökéletesen járt hazaérve, 2 nap állás pedig megdöglesztette...
Gyertyák Iridiumosak, 3500 at mentek, de átnézem azokat is mindet újra.
Amúgy indítózás, durrogás után néztem, nem volt beköpve, csak benyás volt és kicsit barnás-feketés korom (a normális mennyiség és kinézet), de nem állt a dzsuvában, gyertyahézag 0.7, ahogy kell.
Esetleg valakinek Pest és környékén nincs elfekvőben gyújtótrafója ami tartalék, megnézném azzal mit csinál.
Jah és amit nem mondtam hogy, amikor indítózom, néha olyan mint ha majdnem elkapná, de aztán megint csak az üres tekerés...
Várjuk!
en most is motorral jottem be dolgozni,meg van benne benya,addig hajtom:) akit erdekel itt allkint a huszar u-ban az okmanyiroda elott:) meg egesz tiszta