Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól van már ne sértődj már be. . .
Minden nap itt vagyok, olvasom a fórumot, de a múltkor megmondtam, hogy ezentúl csak akkor írok, ha érdemi információval tudok szolgálni...
Szassz Poti el voltál tűnve. Mi van veled? Motor?
Vettem valamelyikőtöknek egy elsősegély csomagot mindenestül. A talira elviszem magammal, persze csak ha kell valakinek. 700 ft volt, de Nekem már van.
Ha felébredsz he he
Erre most inkább nem mondanák semmit.
Na most motoroztam 1 jó majdnem megfőztem akkora dugóba kerültem a régi fótin 400m dugó és persze szemből is jött mindenki de a jó kis mogyoródi utam lehűtötte a kedélyeket szépen. 291,4 ábrus nyomok 1 10es és utolértelek.
Valószínűleg nem azért nem használom mert nem tudom hogy hogyan kell.
Én 13ezer kilométert gurutam ebben az évben eddig. Neked álló helyben elöregszik a vas. Nekem meg elkopik menet közben..
A szívócsőre és az egy karburátorra gondolok.
ábrus,amit hajtanak az kopik is.
Mennyit gurultál ebben az évben a vassal?
Szerintem meg az állandó nyalogatás helyett inkább használnod kellene. (a többiek most hangosan felnyerítenek hogy én pofázok aki az idén 301,3 km-t ment összesen)
Például most megint csináltam egy KURVA NAGY baklövést, pedig megtanultam hogy CSAK ONLY ÁSVÁNYI OLAJAT vegyek bele , de én marha megint a jó szándékom vezérelt és a legfullosabbat akartam be így Castrol Power 1 racinget (FULL SZINTETIKUS)vettem bele aminek hatására elkezdett csúszni a kuplungom nem vészesen de elkezdett úgyhogy most a 2,5 liter power 1 racing 10 000Ft ment a kukába és jön vissza a jó kis Actevo Xtra amivel tökéletes volt a kuplung!HIÁBA néha a kevesebb több!NAGY MAHA VOLTAM!
SAJNÁLNÁM ELADNI NAGYON!IGAZ sokat szenvedtem vele , de így 3 év után már minden bajához kínjához HIGGADTAN próbálok állni és így elég jól kijövünk! De nem tudom még mi lesz egyenlőre!
Na mégis marad a vas?
Meg a másik amivel ugyan így szívtam mint te hogy csak simán annyit csináltam hogy kicseréltem az AC pumpámat (előtte ment mind a 4 henger) meg a szűrőt aztán miután végeztem ugye kicsit többet kellet önindítózni és már csak 3 henger ment! Lestem is mint a vett malac majdnem egy hónapig szenvedtem vele mert mindent kiszedtem,szétborítottam átnéztem csak épp a szélső gyertyát nem PECHEMRE! BEKÖPTE! ENNYI VOLT A BAJ!ÉN MEG MÁR TISZTA IDEG VOLTAM közbe csak meg kellet pucolni aztán faszán ment!Öreg gépek ezek, olyan kis dolgok megszívathatnak amire nem is számítanál!
Látom már megint piszkálják egyesek a féktelen szívás ládájának a lakatját.
Hello!

olvastam a gondod bajod hogy mi történt a gépeddel , gondoltam megosztom veled az én tapasztalatomat kb ugyan ez a szitu volt nálam is nem sokkal a megvétele után hogy akárhányszor lemostam baszott elindulni csak tolásra , tekert nekem is az önindító meg csattogót durrogót de semmi!:D:D Aztán apám unszolására kiszedtük a trafókat meg a gyertyakábeleket és meg is lett a baj!Szóval mivel a trafó ott úgy folyamatosan meleget meg hideget is kap az a műanyag ház elkezd hajszál vékonyan berepedezni és nekem ott elég szépen itta a vízet sőt még a gyertyakábelből is víz jött ki!fogtam hőlég fúvóval kiszárítottam a trafókat bekentük Loctite Gasket 300 fokig hőálló meg minden álló felülettömítővel a repedéseket és azóta nincs gáz HÁLA ÉGNEK! Nem tudom hogy evvel segítettem e valamit vagy hogy ezt már valaki leírta e , de gondoltam megosztom veled!:D
futni probaltal mar vele?tudom durva dolog,de hatha.en pl egyszer,mikor lemerult az akksi,kemeny 1 metert toltam,es beroffent egybol.lehet nem teker eleg gyorsan az onindito.
Most hogy igy gondolkozok,lehet nekem üzemanyag gond is.
Mert amikor tankoltam,még jó volt,aztán kb 20-kilométert mentem,és utánna nem indult be rendesen a négy henger.
Á, én nem tologatok egy 200kilós dögöt, vigye csak ő a súlyát, vagy
Ha nem találok semmi, ismét szerelő, csak az a baj hogy az hetek mire nekifog és érdemben tesz valamit, én pedig még motorozni akartam addig amíg tartósan 10C alá nem megy a hőmérő...
Azt mondtad, megvetted egyébként az ncore ebook/hu oldalon van a torrentje, és most frílícs van.
Szelephézag azért elállitódhat,és az is úgy van néha,hogy megyen szépen,aztán mikor lehül a motor,utánna nem indulbe,vagy csak nehezen.
Hidegen úgy indul el,hogy egy két henger ki ki hagyogat,vagy be se indul egy se. Talán,ha meg tolod be indul,de ez csak szükség megoldás,ne tologasd,ha nem muszály.
Hát lehet lesz az is ha nem jövök rá, de az az igazság hogy májusban 3500km-el ezelőtt szét volt bontva a blokk, henger is lehúzva, dugók kiszedve és átnézve minden. Szerelőnél, aki szerintem ért is hozzá, és azt mondta hogy még bírniuk kell, viszonylag egyenletes volt a kompresszió a 4hengerben 1bar körül a 4 henger közötti ingadozás, minimálisan kisebb mint a gyári érték, de ugye már nem új a gép... hengerfej felújítva, kipucolva, szelephézag beállítva gyári értékre és a szelepek becsiszolva, új szimmeringek.
Szóval nagyon ajánlom hogy a blokknak ne legyen baja, mert vagy gari a szerelőnél vagy bontom ha nagy a gáz.. és ezt veheti fenyegetésnek a gépezet , tudom hogy öreg gépek ezek és lelkük van, de akkor is, én kinyalom a seggét, nem hajtom.
Ráadásul mindenből újat kapott, nem keveset költöttem rá május óta és ez a hála...
Szerintem ma leülök mellé egy sörrel és megbeszéljük, hátha kiönti a lelkét.