Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CSinálj már Huli egy onbórdot..nem érdekelnek a kifogásaid, csak csinálj!
Akkor neked már nagy a rutinod benne. .
Nekem meg reggel a túlfolyón ömlött a víz a tartályból leugrottam Fót oda vissza közért. 150-160 hú de élvezem. És megálltam itthon és folyt a vizecske a kis csövön. Nem is kevés.
Csak a hatodik gumigyűrűt cseréltem ki,és még mindig szivárog az olaj egy kicsit.
Sanyi mi vele a zizi?
Semmi kétség!Te vagy a gyorsabb,szebb,erősebb!
Ábrus! Légyszi nézd meg a 8-as számú alkatrészt,a vízpumpánál.a mellékelt képen. Nem lehet hogy Ő a hunyó?
Mennyire fog sírni a szája, amikor ott hagyom a kicsivel a bociját a lámpánál
Biztos?
JA ez a boci .
Milyen bocit emlegettek mindig?
Hétfővagykeddtől már a bocival.
Az YAHO
De Ti milyen motorral jöttök? (mert én FZRHondával)
Akkor már egy szobában lehetnénk.. 2 éjszaka, fejenként 4ezer cakkpakk? az már elviselhetőbb.
Nagyonnagy király, ráérek!
Bizony írják hogy sav lúg olajszármazékoknak ellenáll.
Régebben írtam hogy a haverom gumikesztyűvel stoppolta meg a membránt ami kb 3 éve volt semmi baja azóta.
Azt írták pont azért kell ilyen kesztyűt használni, mert ezt nem oldja a benzin
Az a baj,hogy benzint nem bírja hosszú távon,az meg macerás,ha negyedévente cserélni kell.
Nem is drága 1500ft 100db abból jó sok karbit meglehet javítani.
http://mvbolt.hu/index.php?rou...
Igen,így elvész a szívóvákum alapjáraton,viszont gázra azért felkapja.Én mondok jobbat,csodálom hogy eddig még senki nem jött rá.Van az a piros,vékony benzinálló gumilemez,amiból a kisipari membránok készülnek főleg a volt KGST kocsik AC-pumpái számára.Próbálj ilyen gumilemezt beszerezni,abból könnyen lehet kivágni membránt!Kb.0,2mm-es vastag lehet.Egy használt gyári membránt tudnék adni,de három nincs!
Pedig ilyet mindig szoktam tartani ha szerelek jól jön.