Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem nézem.
És képzeljétek! Most ittam meg egy pohár fehérbort!(jó beismerem,kis szódával)
Egyébként ez előítélet kedves fórumtársam.
Mindig TV-t néztek! Ne nézzétek!
Ja shark sorozatot nézem még mindig.
Én tanúsíthatom hogy Thomas és Kinga azaz Kinga és Thomas részt vettek a legutóbbi találkozón is,ráadásul igen messziről,tehát komoly túrázók. Háromhengeressel jöttek és nem Triumph-fal!
Na mi van! Filmet néztek? Ne nézzétek!
Itt a Mizó a lényeg! A beruházások ki a francot érdekelnek!
Én lehet.
Két sör között megjavítjátok nekem.
Na gyerekek, én húzok szunyálni.
Jóccakát.
Csak kár, hogy a komolyabb beruházások csak a végére, vagy utána készülnek el.
elküldve.
Esetleg ha kéred tudom neked fotózni mi honnan jön, hová megy. (vezetékek)
Ja! Azért mégis csak Pécs Europa kultúrális fővárosa. Hajrá Mizó Pécsi VSK!
NEM VAGYOK ELFOGULT! És ezt a feleségem üzeni!
Villany rész bekötése. Egy Gilera RC50 blokk helyibe kell tennem.
okés. Eddig menni fog. párszor szedtem már ki a gyertyát.
Egyébként járt mind a 4 henger, az tuti..
De, persze lehet gyenge a szikra... Az előfordulhat.
Akkor majd Gyula segít.
Értem.
Ez most találkozó lesz,túra nélkül?
Azért a motorokat, ugye nem utánfutón visszük a találkozóra?
mostnézem, ebben nincs a blokkról semmise...
De mi érdekel ?Vasárnap kaptam szét a blokkját...
Ilyen? Akkor kűdd. Köcce.
Nem mechanikus hiba. Ha az lenne akkor azt már észrevetted volna.
Vagy üzemanyag ellátási vagy gyújtásgond szerintem de látnom kellene a jelenséget.
Na mindegy,alap dolgok: holnap indítsd be és kísérletezz vele hidegen és üzem melegen is. Nézd meg hogy megy-e az összes henger. (járjon legalább 10 percig)Ha végképp nem akarja az igazságot akkor miután kihűlt(mert melegen megéget) nézd meg a gyertyákat hogy milyen színűek. Ellenőrizd a pipákat és nézd meg hogy van-e szikra minden gyertyán és milyen színű.(tudod,nem fogdossuk indítózás közben mert megvág!)
Nézd végig a gyertyakábeleket hogy nincs-e becsípve vagy kidörzsölve valahol.
Elsőre ennyi. Ha megvan akkor megyünk tovább.
itt nézz körbe papa keresőbe be tudod írni
http://www.manualedereparatie....
Mondjuk ha a szeleped nem a tányér közelébe törik hanem feljebb akkor a szelepszár vezető gondolom még nem engedi beesni csak a dugó csapkodja és amiatt csöröghet és nincs kompresszió de akkor visszadurrogna a karbiba. de ez csak 1 halvány gondolat. lehet hogy téves csak levetítettem magam elé.
van Rx 50-hez angol cuccom.
am6-os nekem is a blokk......
kűggyem emailben?
Én inkább Sikondára szavazok, az a Tivadar (ha az az ott a keleti határ mellett) ott nincs semmi, csak cigány.

Más.
Kezelési könyveket honnan lehet letőtteni? kéne Minarelli AM6 blokkhoz leírás, bekötés, rajz. 50ccm, Apriliába, meg ilyesmibe szerlték, de valamelyikkis japóba is.
1 darabig forogna és szétverné a dugót meg a hengerfejet. És kakukk.
Meg kéne azt a gyertyát nézni hogy kicseréled 1 másikkal és van e más tünet a cserélt gyertyánál.
tudom...
Ezt nem tőled kérdeztem.