Én tanúsíthatom hogy Thomas és Kinga azaz Kinga és Thomas részt vettek a legutóbbi találkozón is,ráadásul igen messziről,tehát komoly túrázók. Háromhengeressel jöttek és nem Triumph-fal!
okés. Eddig menni fog. párszor szedtem már ki a gyertyát.
Egyébként járt mind a 4 henger, az tuti..
De, persze lehet gyenge a szikra... Az előfordulhat.
Akkor majd Gyula segít.
Nem mechanikus hiba. Ha az lenne akkor azt már észrevetted volna.
Vagy üzemanyag ellátási vagy gyújtásgond szerintem de látnom kellene a jelenséget.
Na mindegy,alap dolgok: holnap indítsd be és kísérletezz vele hidegen és üzem melegen is. Nézd meg hogy megy-e az összes henger. (járjon legalább 10 percig)Ha végképp nem akarja az igazságot akkor miután kihűlt(mert melegen megéget) nézd meg a gyertyákat hogy milyen színűek. Ellenőrizd a pipákat és nézd meg hogy van-e szikra minden gyertyán és milyen színű.(tudod,nem fogdossuk indítózás közben mert megvág!)
Nézd végig a gyertyakábeleket hogy nincs-e becsípve vagy kidörzsölve valahol.
Elsőre ennyi. Ha megvan akkor megyünk tovább.
Mondjuk ha a szeleped nem a tányér közelébe törik hanem feljebb akkor a szelepszár vezető gondolom még nem engedi beesni csak a dugó csapkodja és amiatt csöröghet és nincs kompresszió de akkor visszadurrogna a karbiba. de ez csak 1 halvány gondolat. lehet hogy téves csak levetítettem magam elé.
1 darabig forogna és szétverné a dugót meg a hengerfejet. És kakukk.
Meg kéne azt a gyertyát nézni hogy kicseréled 1 másikkal és van e más tünet a cserélt gyertyánál.
És képzeljétek! Most ittam meg egy pohár fehérbort!(jó beismerem,kis szódával)
Két sör között megjavítjátok nekem.
Na gyerekek, én húzok szunyálni.
Jóccakát.
Esetleg ha kéred tudom neked fotózni mi honnan jön, hová megy. (vezetékek)
NEM VAGYOK ELFOGULT! És ezt a feleségem üzeni!
Egyébként járt mind a 4 henger, az tuti..
De, persze lehet gyenge a szikra... Az előfordulhat.
Akkor majd Gyula segít.
Ez most találkozó lesz,túra nélkül?
Azért a motorokat, ugye nem utánfutón visszük a találkozóra?
De mi érdekel ?Vasárnap kaptam szét a blokkját...
Vagy üzemanyag ellátási vagy gyújtásgond szerintem de látnom kellene a jelenséget.
Na mindegy,alap dolgok: holnap indítsd be és kísérletezz vele hidegen és üzem melegen is. Nézd meg hogy megy-e az összes henger. (járjon legalább 10 percig)Ha végképp nem akarja az igazságot akkor miután kihűlt(mert melegen megéget) nézd meg a gyertyákat hogy milyen színűek. Ellenőrizd a pipákat és nézd meg hogy van-e szikra minden gyertyán és milyen színű.(tudod,nem fogdossuk indítózás közben mert megvág!)
Nézd végig a gyertyakábeleket hogy nincs-e becsípve vagy kidörzsölve valahol.
Elsőre ennyi. Ha megvan akkor megyünk tovább.
http://www.manualedereparatie....
am6-os nekem is a blokk......
kűggyem emailben?
Más.
Kezelési könyveket honnan lehet letőtteni? kéne Minarelli AM6 blokkhoz leírás, bekötés, rajz. 50ccm, Apriliába, meg ilyesmibe szerlték, de valamelyikkis japóba is.
Meg kéne azt a gyertyát nézni hogy kicseréled 1 másikkal és van e más tünet a cserélt gyertyánál.