Nem kell feltüzelni csak megmelegíteni. (annyira elég hogy még épp meg tudd fogni kézzel és akkor nem lesz baja semminek,ez alumínium ezért "sokat" tágul)
Egyébként 70 'C fölé még az acélt is felesleges melegíteni, felette sem tágul már sokat. A csapágyakat sem érdemes ennél jobban megmelegíteni.(SKF tanfolyamon tanították)
Nem mertem megmelegíteni,mert féltettem a tömbszelencét. Volt para a szétszedésnél! De szerencsére simán ment minden. Csak össze is ilyen legyen rakni! Egyébként sztem tök új benne minden,legalábbis annak néz ki.
A csapágyat csapágy kihúzóval szedtem ki,és azért gondoltam bele újat,mert ha megpörgettem hangja volt. A szimering már volt cserélve benne,és ferdén lett belerakva,ez látszott a tengelyen.
Hát reménykedjünk a legjobbakban.
Előfordulhat hogy a rugós gyűrű leugrik a szimeringről és átenged valamennyit,itt ugye nincs igazán nyomás de csepegni azért tudhat.
Mivel vetted ki a csapágyat? (sejtem miért kell másik)
Csapágyból természetesen mivel egy penge állapotú FZR-ről van szó és ráadásul a Tiédről,kizárólag a Japán csapágy jöhet szóba. Magamnak persze simán beraknám a Radaxot vagy a ZKL-t mivel nincs itt igazán terhelve és nem is igazán macerás kicserélni de hát hol van az enyém a Penge állapotú Tiédtől!
(ha rakod bele a csapágyat akkor melegítsd meg KICSIT! a házát, a csapágyat meg tedd be a mélyhűtőbe és kalapálás nélkül összemegy)
Nekem a Mecsek túrán eddig mindig esőben sikerült gurulnom,a VBKMSE csapattal motoroztam arra. Amúgy már megszoktam az esőben motorozást. Napi 6-700 kilométert gond nélkül legurulok esőben is.
Mikor nincs bekapcsolva egyenesen csúcs.
Egyébként 70 'C fölé még az acélt is felesleges melegíteni, felette sem tágul már sokat. A csapágyakat sem érdemes ennél jobban megmelegíteni.(SKF tanfolyamon tanították)
Előfordulhat hogy a rugós gyűrű leugrik a szimeringről és átenged valamennyit,itt ugye nincs igazán nyomás de csepegni azért tudhat.
Mivel vetted ki a csapágyat? (sejtem miért kell másik)
Csapágyból természetesen mivel egy penge állapotú FZR-ről van szó és ráadásul a Tiédről,kizárólag a Japán csapágy jöhet szóba. Magamnak persze simán beraknám a Radaxot vagy a ZKL-t mivel nincs itt igazán terhelve és nem is igazán macerás kicserélni de hát hol van az enyém a Penge állapotú Tiédtől!
(ha rakod bele a csapágyat akkor melegítsd meg KICSIT! a házát, a csapágyat meg tedd be a mélyhűtőbe és kalapálás nélkül összemegy)