Sóder az út közepén! Ráadásul, lefelé egy nagy jobbosban. Jött szembe három autó is,nem álltak meg,pedig még akkor tápászkodtam fel,és az utolsó még a kulacsomon is keresztül ment.
Hát pedig nagyon régi bölcsesség hogy piásan nem ülünk biciklire hanem csak kapaszkodunk benne!
Enyhítő körülmény hogy nemes cél érdekében indultál el.
Egyébként érdekes,én a bal oldalamra jobban "szeretek" esni.
Részvétem.
A TECSÓBAN a csomagrögzítőt le vannak árazva,800 alatt van valamivel és az összes motoros motyó is (átlag 20-25%!)Hátsó emelő 7600ft! ÉS ugyan nem tudom most milyen árban van a Valvoline láncspray,de most 2000 körül adják.
Húúú de gáz vagyok! Már megint elestem a bringával,de most úgy sikeredett,hogy nem tudok dolgozni sem,pedig visszamentem,csak elhajtottak dokihoz. A két meló között le akartam tekerni Sikondára,megnézni mi is a pálya,de sajna nem jutottam el odáig. Eléggé oda lettem,menni is csak mankóval,remélem azért hétvégére javul a helyzet. Első körben nem tört semmi,legalábbis ezt mondják az okosok,de tavasszal is tévedtek,és rosszul fórt össze a vállam. Hát ez az év...nem is tudom! De legalább nem motorral feküdtem le,és az egyben ott pihen a garázsban.
Nem akkor fog eltörni amikor javítják,akkor csak felkeményedik.(ha nagy volt benne a deformáció) Eltörni akkor fog amikor kap egy nagyobb fülest valamelyik kátyúban(ami a Magyar utakon szinte garantált) és ez lehet 90-100-as tempónál is. (nem magamtól vagyok ilyen okos,felnijavító mondta,ezért motorfelnit nem is igen vállalnak)
Én láttam autófelnit görgőzés közben. Határozottan nem szeretném ha a motorfelnimet (pláne elsőt) így javítanák. (tudom hogy a felni anyaga aluötvözet,de ha az alumíniumot meghajlítom a hajlításnál felkeményedik,visszahajlításnál első-másodikra eltörik)
Enyhítő körülmény hogy nemes cél érdekében indultál el.
Egyébként érdekes,én a bal oldalamra jobban "szeretek" esni.
Részvétem.
Hogy veszed észre,hogy nem-e volt görgőzve a felni?
Viszont az ETZ-nek könnyü volt az eleje,jobban ment egy keréken,mint kettön.