Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobbulást Sanyi te a véredet adod a találkozóért . Ez az én hibám is én ajánlottam sikondát sajnálom ez 1 rossz ómen skacok.
Sóder az út közepén! Ráadásul, lefelé egy nagy jobbosban. Jött szembe három autó is,nem álltak meg,pedig még akkor tápászkodtam fel,és az utolsó még a kulacsomon is keresztül ment.
No megyek,csinálok valami hasznosat.
Hát pedig nagyon régi bölcsesség hogy piásan nem ülünk biciklire hanem csak kapaszkodunk benne!
Enyhítő körülmény hogy nemes cél érdekében indultál el.
Egyébként érdekes,én a bal oldalamra jobban "szeretek" esni.
Részvétem.
A TECSÓBAN a csomagrögzítőt le vannak árazva,800 alatt van valamivel és az összes motoros motyó is (átlag 20-25%!)Hátsó emelő 7600ft! ÉS ugyan nem tudom most milyen árban van a Valvoline láncspray,de most 2000 körül adják.
Na igy vegyen az ember,nyugodtan használt felnit.
Húúú de gáz vagyok! Már megint elestem a bringával,de most úgy sikeredett,hogy nem tudok dolgozni sem,pedig visszamentem,csak elhajtottak dokihoz. A két meló között le akartam tekerni Sikondára,megnézni mi is a pálya,de sajna nem jutottam el odáig. Eléggé oda lettem,menni is csak mankóval,remélem azért hétvégére javul a helyzet. Első körben nem tört semmi,legalábbis ezt mondják az okosok,de tavasszal is tévedtek,és rosszul fórt össze a vállam. Hát ez az év...nem is tudom! De legalább nem motorral feküdtem le,és az egyben ott pihen a garázsban.
Nem akkor fog eltörni amikor javítják,akkor csak felkeményedik.(ha nagy volt benne a deformáció) Eltörni akkor fog amikor kap egy nagyobb fülest valamelyik kátyúban(ami a Magyar utakon szinte garantált) és ez lehet 90-100-as tempónál is. (nem magamtól vagyok ilyen okos,felnijavító mondta,ezért motorfelnit nem is igen vállalnak)
Természetesen nem veszem észre és nem lehet tudni de magamnak(ha csak nem egy apró korrekcióról van szó) nem csináltatnám.
Igaz,de ha nem törik el görgőzés közben,lehet hogy még jó lesz.
Hogy veszed észre,hogy nem-e volt görgőzve a felni?
--hőkezelés nélkül. (ez lemaradt)
Én láttam autófelnit görgőzés közben. Határozottan nem szeretném ha a motorfelnimet (pláne elsőt) így javítanák. (tudom hogy a felni anyaga aluötvözet,de ha az alumíniumot meghajlítom a hajlításnál felkeményedik,visszahajlításnál első-másodikra eltörik)
Két hete mentem egy kocka felnis ZXR 750-es Kawával,és tényleg stabil volt a menet tulajdonsága még 200km/ó-nál is.
Meg kell görgőzni a felnit,ha nem repedt akkor jó az még.
Ha nem veszed meg akkor persze hogy nem befolyásolja!
Lemondtam.
padkázott a felni akkor nem veszem meg. Azt mondta hogy a vezetést nem befolyásolja.
Meglepett volna ha nem.(hogy mi mennyire egyformán gondolkodunk)
Nyomattam E85-öt a Rönóba.(10l E85-20L E95) A kúttól hazajött.
Poont erre gondoltam én is. :)
Ott és a WSBK-ban is 16,5 colossal (R420)
Megkérdeztem sérült e a felni.
Na igen,az ETZ 250-ben nekem is 16-os kerék volt elöl.
Viszont az ETZ-nek könnyü volt az eleje,jobban ment egy keréken,mint kettön.
Meg motogp-ben mostanság.
ereszd le a hátulját