Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom én!
Egyébként ahol nincs jelölés ott úgy szoktam csinálni,hogy tolómérővel mérem a lengővilla vége és az állító csúszka távolságát.
A gumi szélének méregetése a kempingbicajnál még működött,itt már nem.
És tényleg nem nekem a lánckerék oldalon 8,2 a tárcsánál 7,9 mm a felni széle és a lengőkar között.
Az enyémben most tuti nem.
Egyezzünk ki egy talán-ban.
De az is lehet hogy nem.
Sok motoron nem de ennél lehet hogy igen
Érdekes hogy mennyire egyformán gondolkodunk Ádámmal.
Sok motoron, nem középen van a kerék a lengővillában.
Sok motoron, nem középen van a kerék a lengővillában.
Köszi srácok a segítséget. Vacsizok, oszt befejezem a kerék beszerelést.
Mind a 85 kilómmal nekifekszek, oszt jajj neki...
Direkt így írtam hogy nehogy mások kezdjenek el ötletelni.
A tengely anyáját beállítás után viszont kajakra húzd meg!
Igen azt toom, hogy petróval szabad csak. Elvileg a Brigéglikol vagy mi se jó hpzzá. Én a DID lánc csomagolásáról vadásztam anno le, hogy mivel szabad tisztítani....
Bocsi.
Láncot akkor kell kenni ha száraz és ki vannak fényesedve a láncszemek,ez nem km függő. (nem kell telibe nyomni hogy folyjon róla) Esőben való használat után fokozottan kell figyelni. Lemosni akkor kell (petróleum jó,benzinnel gumigyűrűs láncot soha!) ha már nagyon sok por ragadt a kenőanyagba.
Ülésre? Oszt abba úgy mi jó van?
Tényleg baker, rovátkázva van... Beszarok, ez eszembe sem jutott. Nekem csúszás gond nem lesz, mert 850 méter az aszfalt a kaputól. illetve. Mert 2 személlyel a földút nagyon szar.
"hátsó kerék emelőn beröffentettem, és...." ezt ne csináld. Felesleges és balesetveszélyes.
Beraktad a kereket,szuper. A lengővillán a tengely felett és a "fülön egy jel" amivel a tengelyt húzod a csavarral függőleges osztások vannak.Ezeknek a segítségével tudod beállítani egyformára mindkét oldalt. A lánc ha ráülsz (vagy Kinga ráül az ÜLÉSRE) akkor az alsó ág közepén kb:2cm lógása legyen a láncnak.
A fék csavarjainál elvileg kellene de gyakorlatilag én sem szoktam csavarrögzítőt használni mert elég szoros a menet,meghúzni meg érzéssel kell,mert meg lehet szakítani ha nagyon téped. Láncsprével meg a lánc görgőit kell csak fújni,az oldalát felesleges de csak használat után célszerű befújni ha már megjöttél,mert akkor még meleg a lánc és be tud folyni a csapok közé a kenőanyag.Vigyázz hogy a hátsó gumira ne menjen mert azon is kenőanyagként viselkedik.(ha nekem rámegy akkor elindulás után rá szoktam menni földes-poros részre így lejön)
Gyulám! Esetleg sikerült beszélni a csókával, vagy sikerült is megnézni a kis pöcsköszörüt? HA jó a vas hétvégén értemennék... (Egyébként egy jelenleg kulcs híján üzemképtelen BWS Boostert is vennék ugyanettől a csókától, egy 20-asba... )
Tehát ha összeszartam magam az erőlködéstől, akkor túlhúztam mi?