-Az a csonk egy vákuumcsőnek a csatlakozója a szívócsonkon. A Te gépeden nincs rá szükség.
-A karburátormembrán nem biztos hogy át van szakadva,a peremén szokott felületi sérülés lenni ha bénán rakják vissza. Újonnan szinte kizárt hogy Te (vagy bármelyikőnk) vásárolna ilyet,két komplett bontott karbisor az ára darabonként(egyébként egyben van a membrán a súberrel,külön nem lehet kapni)
-A fekete bevonat a súbereken a kopást és a súrlódást hivatott csökkenteni,én még nem tapasztaltam hogy le lehetne törölni a felületről.(de nem vitatom,lehetséges)
-Igen,az a csavar 2,5 fordulat.
-Amit meg letörtél alul olyan nekem is van egy(törött) csavarboltban ilyet ne is keress,ha nagyon nem találsz akkor nekem is van itthon.
Az állatkertben tanulmányozva a tevét,többek között higiéniai szempontokat figyelembe véve abszolút nem vonzódtam a gondolathoz hogy a közelébe menjek. Női cickókhoz pedig:
Nálunk is volt vihar rendesen este, ki kellett ugranom az ágyból becsukni az ablakot mert ütötte a jég a mindent. Majd csak rájönnek az emberek, hogy ezt mind Ők tették...
Valamikor tizenéve én is versenyeztem Wartburggal,de most ez a driftelés lett a divat,nekem meg nemigen jön be,nagyon költséges a gumikopás miatt.Robi,ment az üzi!
-A karburátormembrán nem biztos hogy át van szakadva,a peremén szokott felületi sérülés lenni ha bénán rakják vissza. Újonnan szinte kizárt hogy Te (vagy bármelyikőnk) vásárolna ilyet,két komplett bontott karbisor az ára darabonként(egyébként egyben van a membrán a súberrel,külön nem lehet kapni)
-A fekete bevonat a súbereken a kopást és a súrlódást hivatott csökkenteni,én még nem tapasztaltam hogy le lehetne törölni a felületről.(de nem vitatom,lehetséges)
-Igen,az a csavar 2,5 fordulat.
-Amit meg letörtél alul olyan nekem is van egy(törött) csavarboltban ilyet ne is keress,ha nagyon nem találsz akkor nekem is van itthon.