Ez sem jó önmagában, mert ehhez meg feljebb kellene tolnom a telószárakat a villahídban. Csak félek, hogy így szétütöm a hűtőt az első kerékkel.
De akkor már az FZ csutkákat is fel tudom furatni 41-esre.
De a zsebemben volt a slusszkulcs.
Arra akarok utalni hogy normálisan kezelve el lehet ezekkel is járni úgy ahogy a kisebbekkel de ezekben mindig ott van a jobb markolatban (és mindegyik rider gyenge pillanatában) hogy egy kisebb húzás és harmadikban gond nélkül lendül át a mutató a 200-on,úgy ahogy előtte a 100-on.
ernike üdv a fórumon. Grat a vashoz. Ábrusra hallgatni, mert nem hülye ember... De, azért nem szard össze magad, ez is csak egy gép. Nameg, most ott van a gyerek amég meghalt itt a másik uccán. Qvára nem rajta múlt, oszt mégis kifingott, mert egy nagyobb vas eléfordult.
Akkor nem teljesen alaptalan az amit mondtak neked.
Nem feltétlenül igaz,de háromszor is gondold meg hogy mit csinálsz,mielőtt meghúzod a gázmarkolatot. Az EZREDES baromira NEM játék,főleg gyakorlatlan kezekben NEM AZ!
Azt gondolná az átlag felhasználó hogy nem is olyan veszélyes ez mint ahogy itt riogattak egyesek,azt hiheti a rider hogy megy ez neki,de aztán előbb vagy utóbb de mindenkinek eljön a HŰ BAZDMEG érzés,rosszabb esetben valami más. Kezdőként különösképpen tisztelned KELL az erejét,ne tévesszen meg hogy 20 éves a vas,ha megfeledkezel a tegező-magázó viszonyról gondolkodás nélkül kinyír!
(nem beleugatni akarok csak 20 éve húzom a gázt télen-nyáron és azt hiszem hogy nem beszélek hülyeséget)
Üdv. Ha minden igaz szívcsere lesz a motoromban (?). A megmaradt blokkot, ami most szét van szedve (karbisor, direkt szűrök stb.) Eladnám. Meg akarom kérdezni lenne-e rá érdeklődés. (alkatrésznek, Papirok nélkül!) Ha igen, adatlapomon megtaláljátok az email címem kérlek oda írjatok,(ár ajánlattal) mert nem leszek most gépnél...de kíváncsi vagyok rá. A blokk amúgy egy 400ccm-es. Síkcsapágyak koptak el benne. Üdv, további szép napot, és széles utat
Az ne zavarjon.(az enyém 90-es a forgalmi szerint)
A Genesist(2GH) 89-ben váltotta az Exup(3GM)
Ezeket amikor behozták annak idején,a vámosok azt sem tudták hogy mik ezek,nem hogy a gyártási évet.(sokszor a forgalomba helyezést írták gyártási évnek)
De akkor már az FZ csutkákat is fel tudom furatni 41-esre.
Arra akarok utalni hogy normálisan kezelve el lehet ezekkel is járni úgy ahogy a kisebbekkel de ezekben mindig ott van a jobb markolatban (és mindegyik rider gyenge pillanatában) hogy egy kisebb húzás és harmadikban gond nélkül lendül át a mutató a 200-on,úgy ahogy előtte a 100-on.
ma is voltam olajat nézni.
Szerinted van?
eltaláltad: nincs
Egy közepesen fejlett esztergályos hány darabot faragna ki ezért a pénzért?
ez csak egy link
ui: a bemutatkozásodban az adatlapon 18 helyesírási hiba van, igaz, majdnem 7 sor. Javítsd ki, mert valami paraszt ( ) beszól miatta.
Nem feltétlenül igaz,de háromszor is gondold meg hogy mit csinálsz,mielőtt meghúzod a gázmarkolatot. Az EZREDES baromira NEM játék,főleg gyakorlatlan kezekben NEM AZ!
Azt gondolná az átlag felhasználó hogy nem is olyan veszélyes ez mint ahogy itt riogattak egyesek,azt hiheti a rider hogy megy ez neki,de aztán előbb vagy utóbb de mindenkinek eljön a HŰ BAZDMEG érzés,rosszabb esetben valami más. Kezdőként különösképpen tisztelned KELL az erejét,ne tévesszen meg hogy 20 éves a vas,ha megfeledkezel a tegező-magázó viszonyról gondolkodás nélkül kinyír!
(nem beleugatni akarok csak 20 éve húzom a gázt télen-nyáron és azt hiszem hogy nem beszélek hülyeséget)
Csak máshogy nem tudom megoldani
Valami ilyesmi kormány bilincsre gondoltam:
Először én is így voltam vele hogy nem tetszik az ezredes de olcsó volt és megvettem. De ma már másképp nézem a dolgokat.
A Genesist(2GH) 89-ben váltotta az Exup(3GM)
Ezeket amikor behozták annak idején,a vámosok azt sem tudták hogy mik ezek,nem hogy a gyártási évet.(sokszor a forgalomba helyezést írták gyártási évnek)