Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én tudom az enyém de adj évjáratot és azonnal megmondom
Amúgymeg.. mészószbe mert r megpróbáltam segíteni?
Mér kéne tudnom? majd most ha cseréltem. (ahogy nézem más sem tolaxik h tuggya)
. . . .
Próbáltam egyszerűen fogalmazni mert nem gondoltam hogy van futóműfejlesztő mérnök az olvasók között aki kétszer is részletesen leírja a hatásmechanizmust. (és nem tudja a motorja szimeringméretét )
A kormányszitálás pedig, valamely káros rezgés felerősödéséből lesz. köztudott, hogy a honda azért nem szerelte szériában csillapítóval a motorjait, mert a gyári álláspont az volt, hogy az csak rossz vázhoz kell, az ő vázaik pedig jók. és nem kell.
Valójában az utánfutást nem a villaszög adja, hanem a stucni által a földre vetített pont, és az hogy mennyivel emögöt vetül a földre a keréktengely függőlegesen. ez az utánfutás. a villaszög a villakiflik eltérő síkjától szokott más lenni mint a két kormánycsapágy szöge, ebből szokott lenni a ciki mikor csopperéknél nem profi módon, hanem csak a hidakkal változtatják a villaszöget, mivel minnél közelebb van a két talajra vetített pont egymástól annál rosszabb lesz az egyenesfutás, sőt, ha a keréktengely vetülete a stucni vetített pontjába vagy az elé kerül, megszűnik az egyenesfutás, mert a váz már nem húzza, hanem tolja a kereket.
Valójában az utánfutást nem a villaszög adja, hanem a stucni által a földre vetített pont, és az hogy mennyivel emögöt vetül a földre a keréktengely függőlegesen. ez az utánfutás. a villaszög a villakiflik eltérő síkjától szokott más lenni mint a két kormánycsapágy szöge, ebből szokott lenni a ciki mikor csopperéknél nem profi módon, hanem csak a hidakkal változtatják a villaszöget, mivel minnél közelebb van a két talajra vetített pont egymástól annál rosszabb lesz az egyenesfutás, sőt, ha a keréktengely vetülete a stucni vetített pontjába vagy az elé kerül, megszűnik az egyenesfutás, mert a váz már nem húzza, hanem tolja a kereket.
Zsolti fő szervezőt kell megkérdezni.
Én Kecskeméttől nem messze tudok 1 jó lovastanyát. Szúnyogokkal pulykával és kutyával. Esetleg átgondolhatnánk.
Elvileg lehet szervezni . .
Na mi lesz a szeptemberi FZR talival? (nekem szeptember közepe jó lenne)
Amúgy normális motorozás terén jól állok,mert idén már túl vagyok a 300. megtett km-en. (ebből a tali volt 250)
Ezt a két gumit említettem a példában. A Jáwáknak jobb volt a súlyelosztása,viszont a csillapítása csapnivaló volt.(az Izsemet már nem is említem )
86-ban 2 féle gumit lehetett rá venni: az eredetit, meg a cetkáét ami bütykösebb volt, és később szólt a yard miatta... mint csóró iskolásnak, ez döntő szempont volt.
Könnyű eleje - biztos, akkor nem volt összehasonlítási alapunk, a cetka még xarabb volt, a P21 meg ritka, és mindig motorhibás (ezek voltak a haveri körben) nyugati motort csak képen láttunk.
Aki Messerschmitt kabinrollerrel jár!
Az ETZ-nek legendásan könnyű az eleje(és kevesen vettek rá Michelin Hi-Sport kategóriájú gumit) valamint az akkori Barum,Pneumant "tapadókorongok" miatt ez könnyen megeshetett!
Itt megelőztél engem mert 1re gondoltunk.
De ki közlekedik normálisan rajtad kívül
Ez nem csak villaszög kérdése hanem útminőség-é is.
Sanyi barátunk a sebességtől elvakultan bent száguld pécsen. Miközben az általa vezetett 50t busz nyomvájújában el kezd táncolni a motor alatta azért jó ha van. Nem súly és és nem is összeg.
Általában a szar kopott (kagylósra vert és/vagy bakelit) gumik,a szar minőségű utak és a rider agytérfogatának alacsonyszintű kihasználtsága együttesen okozhat általában szitálást,azt meg egy keresztben felszerelt első teleszkóp sem fogná meg. (normálisan közlekedve nem lesz semmi gond az úttartással)
Én az ETZ-vel átéltem, úgy, hogy akkor még azt se tudtam, mi az. Csak befostam. 100 felett kiocsivel elvetem a gázt, olyan oldal-haránt szél volt, meg bordás út. Elkezdett lengeni, erre én fékeztem, amitől felerősödött, és a sáv alig volt elég a kacsázáshoz (akkor még mentem vagy 60-80-al)
Xar volt, félelmetes, és mivel akkor még nem voltam olyan professzionálisan művelt, mint most ( ), azt hittem, valami eltört a futóműben. Lenyugodtam, rángattam 10 percig, de semmi hiba, és soha nem ismétlődött meg később sem.
Természetesen aki ekkora médiasztár/celeb háttérrel rendelkezik azzal én sem vitatkozom.
Én olyat vettem, amit 3/8" és 1/2" crova kulcsba lehet rakni (ill. annak a szárait lehet hozzá használni) Bambusz, lyukas torx, meg az a 12 szögű 1 készletben 5ezer volt. Nem teszkós. Ezek az L alakúak gyengék voltak, meg némely csavart nem tudod akkora erőkarral kicsavarni - akkor jön a rádugott hosszabbítás, meg a törés