Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így már érted papa
Na kijavítottam
Ennyit nekem nem ér a dolog mint amit kért érte.
Akkor inkább kifúrom magam, van 1-2 ember akivel meg tudok csináltatni egy kiemelőt, és beleteszek egy Pannonia kormányt.
Eredetileg amúgy is azt akartam.
Emeli csak rosszul nézed a villahíd elött megy fel. Emeli és előrébb lessz. asszem
Hoppácska, felettébb tetszetős megoldás
Egy-két kérdés így hirtelen:
41-es szárra való?
Menetes végű?
Milyen hosszú?
Mennyit "emel"?

De most hogy nézegetem, ez inkább süllyeszti a kormányt, mert a helyezőfurat szinte kizárt hogy a levegőben legyen.
Ne nézd meg felesleges de nagyon beteg a csávó a múltkor nem volt még ár.
Gyárilag talán úgy van, de nekem a frézin fentről megy két hosszú.
Ezt is megnézheted fel kell hívni mekkora villára jó.

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ez faszántos
Nem kell cserélni, mert az FZ-n két részből van megoldva a dolog.
Egy fékcső megy a villa nyakig, ott válik ketté.
Ilyesmi
Olyan ami a felső villahíd alatt van rögzítve, és a szára mégis az fölé ér?
Esetleg tudsz mutatni képet?
Kíváncsivá tettél
Beszélj a Zsoltival itt van nálam a kifúrt felső fzr kifli. Én a sajátom csinálom meg, de kell majd fékcsövet cserélned elvileg neked is. Mert rövid lesz. a krossz kormánytól jobb féknyeregig 1m és ha átkötöd nyeregről nyeregre akkor még kell 1 kb 50cm darab is.
másik csutka? ami magasabb? olyan is van (pl. nekem is itt a polcon)
Cigány helyre vitted. Soknak van kis állványa kézi centizéshez, a gumisgépek 99%-a is tudja, csak sok fillérbaszó gumis nem veszi meg hozzá a mkp adaptert.
Ennyitől nem megy el a centírből - ha jó volt eddig.
Na benn az FZR teló az FZ-ben. Majdnem minden faszányos, csak a kormányt nem tudom a kifli fölé vinni, mert rövidebb a szár.
Ha a kifli alatt vannak a csutkák akkor meg szétütöm vele a műszerfalat. Szóval muszály lesz túra kormányt szerkesztenem rá.
töki itt van japán manual 250 hez
http://fzr250.com/viewtopic.ph...

sasold de úgy néz ki 35ös lesz a szár de a többit nemtom.
Van 1 haveromnak 400as felhívom
Nem néztem volna ki belőled, hogy ezt így vágod ez most dícséret volt
Töki itt azt írják hogy az fzr 250 majdnem ua mint a 400 as és azt a manualt használják.


http://translate.google.hu/tra...
Még mindig olcsó gumit keresek a Fabia-ra. Olyanról hogy General Tire van valakinek valami infója, esetleg tapasztalata? Neten kevés az info.
Na megragasztattam a gumit. Az gáz, hogy mivel motor kerék nem tudták centírozni? Megjelölte, és ugyanoda rakta vissza a gumit a felnin ahonnan levette, és azt mondta, hogy mivel kicsit kicsiszolt a gumiból az nagyjából kompenzálja a "folt" súlyát, illetve igazából majdnem teljesen a futófelület közepén volt a lyuk. Ez így jó lesz, vagy elszállok 160-nál mint a szar, oszt találkozó helyett temetés lesz?
http://fzr250.com/

ha tudsz angolul
csak ezt találtam eddig de keresem

FZR Specs

3LN Yamaha FZR250r EXUP

Model name; FZR250R
Model Code; 3LN
Engine Start Number; 1HX
Frame Start Number; 3LN-350101

Overall Length; 1990mm
Overall Width; 685mm
Overall Height; 1100mm
Seat Height; 735mm
Wheelbase; 1375mm
Minimum Ground Clearance; 140mm

Dry Weight; 146kg
With oil and full tank; 166kg

Fuel consumption; 51km per liter at 50km/h
Climbing Ability 27 degrees
Minimum turning radius; 3000mm

Engine type; Liquid cooled 4-stroke, DOHC
Cylinder Arraignment; Forward inclined parallel 4-cylinder
Displacement; 249cm3
Bore*Stroke; 48.0*34.5mm
Compression ratio; 12:1
Compression pressure(STD); 981kpa/400rpm
Max house power; 29.4kw at 14000rpm
Max torque; 25.5nm at 10000rpm
Starting system; Electric Starter
Oil type or grade engine oil; SAE20w40se or SAE10w30se
Periodic oil change; 2ltrs
With oil filter replacement; 2.2ltrs
Total amount 2.7ltrs
Air Filter; dry type element

Fuel type; Regular Gasoline
Fuel tank cap; 14ltrs
Fuel reserve amount; 2.8ltrs

Carburetor type; BDST28/4
Manufacturer; Mikuni
Sparkplug;NGK, CR8E
Sparkplug gap; 0.7mm~0.8mm

Transmission
Primary reduction system; Spur gear
Primary Reduction Ratio; 89/35 (2.542)
Secondary reduction system; Chain Drive
Secondary reduction ratio; 56/17 (3.294)
Clutch type; Wet, Multiple-disc
Transmission type; Constant Mesh 6-speed
Gear ratio 1st; 34/11 (3.090)
Gear ratio 2nd; 31/14 (2.214)
Gear ratio 3rd; 32/18 (1.777)
Gear ratio 4th; 27/18 (1.500)
Gear ratio 5th; 25/19 (1.315)
Gear ratio 6th; 27/23 (1.173)

Chassis
Caster Angle; 24.5degrees
Trail; 87mm

Tire size (front); 100/80-17
(Rear); 130/70-17

Wheel travel (front); 130mm
(Rear); 117mm

Carburetor
Pilot screw; 3 turns from right in
Idle speed; 1600rpm
Intake Vacuum; 18.7kpa

Front suspension
Fork travel; 130mm
Spring rate; 7.8n/mm

oil capacity; 390cm3
oil level; 106mm
oil grade; 10w fork oil

Rear suspension
Absorber travel; 50mm
spring free length; 173mm

Drive chain
Type; 428vs/Daido
No. of links; 130
Chain freeplay 20~30mm

Brake fluid type DOT No.4


If you have a 2kr (pre-delta box, with exup) all of the above is essentially the same except for:

Model name; FZR250
Model Code; 2kr
Frame Start Number; 2kr-?
Dry Weight; 142kg
With oil and full tank; 162kg
Tire size (Rear); 120/80-17
Ugye.
Bocs mégse mert az szar belpiacos azét nem tudom megnézni