1988-as Svájcnak gyártott széria. Az exuphoz nincs köze,a dobot utólag tették rá,nem ez a gyári dobja(vagy rendszere)
Ez a típus kinyitva 100 kw 136Le,svájci piacra 74kw-os(100Le) fojtással mentek. A vége a nyitottnak ~260km/h,a fojtottnak kb:230-235km/h.
Az olajszűrőt megnézve ha bordázott a fedél akkor belső szűrőbetét kell bele(az lesz),ha sima akkor külső komplett szűrőt kell venni.
A hátsó komplett futóművedet kicserélték az exupéra,ez nem gyárilag ilyen(és ha szakszerűen csinálták akkor szerencséd van hogy már megtették)
Fel kellene próbálnom 1-2 túra kormányt hogy mi fér el. Este megyek egy haverhoz lenyúlni egyet. Meg megnéztem a bótba a magasítót. Rendelésre van cc. 7-9 E huf között sima két csavaros amiről le kell szednem a félkör alakú dombot az aljáról, merthogy ezeket nem arra tervezték amire nekem kellene.
Végre megjött a lánckerék anya is a géphez, a biztosítóval együtt. Muszáj volt rendelnem egyet mert majdnem elhagytam a lánckereket.
Ja nincs valakinek elfekvőben 41mm-es FZR genesis felső villahíd?
Nem kérem ingyen csak nagyon olcsón. Az sem baj ha már van rajta 1-2 lik a kormány kiemeléséhez. Félekhogy az egyetlent ami per pill van nekem elbaszom a nagy igyekezetemben.
Az adatlapodat elolvasva muszáj feltennem egy kérdést:milyen motorral jártál eddig?