Te, mint rutilos vaterás, nem találsz? annyit hirdetnek mindenütt... a 14 mért nem jó? Elfér simán.
Sztem ne tökölj vele, mert még 2 hónap, és egekben lesz az ára.
Amúgy 16-20 körül szok lenni, én a 16"-ost vettem egy 20asé, és annyiért is vitték 4 év múlva (opel)
Haverom csak gumit vett, aztán cserélteti gumissal szezonra, szerinte így jobban kijön (2e/csere) meg így félévente megnézve+centírozva
Délután én is mentem egy kört,jó meleg volt,beleszaladtam két olyan káyúba,azt hittem eltörik az első felni.Ábrus megint jól mondja,a súbertűket úgy tervezik,hogy a középső nútban van az elméleti ideális keverék arány,és ha kell,mindkét irányban lehet állítani.nálam az 500-hoz 5CFZ4-kell,a 600-hoz már 5CFZ7-es.Nekem most fentről második nútban van a tű,az alapjárat meg kettő fordulat,így fürge is,nem torpan meg,de a fogyasztás is jó,két személlyel se eszik többet hat liternél.A forgalmiba írt teljesítményt meg nem szabad készpénznek venni,nekem 62kw van beleírva,mikor 51.7 kw-os a gép,kicsit szívás amikor fizetni kell a sarcot utána.
Fene tudja, én nem bíznék motoron görgőzött felniben... (autón még elmegy) az aluöntvény nem a rugalmasságáról híres, láttam már görgőzést közelről, rémísztő, cseklik-nyaklik az egész xar
holnap megyek le műszakira remélem sikerül. utána mobilis vagyok már. de 2 hétig sűrű program visszajönnek forgatni és 2 hét múlva elhúznak végre és remélem el tudom kezdeni a jogsim is.
Sztem ne tökölj vele, mert még 2 hónap, és egekben lesz az ára.
Amúgy 16-20 körül szok lenni, én a 16"-ost vettem egy 20asé, és annyiért is vitték 4 év múlva (opel)
Haverom csak gumit vett, aztán cserélteti gumissal szezonra, szerinte így jobban kijön (2e/csere) meg így félévente megnézve+centírozva