voltunk velencén. két személlyel. csudaklassz volt, visszafelé jöttünk párszor 150-60at is, jól szétégettem a lábam tankolásnál, de szuperjól bírta a kis motorka!
Hali!
Hooligan,ha mész melózni és mondják,hogy itt volt egy motoros körülnézni a stúdiónál,ne szarjanak be ,mert én voltam ma 16 óra körül,gondoltam ott vagy ,de nem láttam a motorod se.
A biztonsági őr biztos látott,(láttam az árnyékát bent),meg a kamera is.
Nem akarok kötözködni, de akkor is az volt benne.
(most megnéztem egy olyan tűnél amit még nem szedtem szét)
Viszont ezek szerint a karbi nem ezres
Még jó hogy nem adtam el egy exupra
Én csak most néztem meg jobban a manual-t, de amennyire németül tudok ezzel nem nagyon kerültem előrébb.
A tű egyébként az 5CEZ1-es volt benne, de ez volt az ezres karbiban is, ja meg a membrán is ua.
Nekem az alábbi kezdőlapú gépkönyvem van, és ennyit találtam a karbiról.
beszámolni max. 40 körül számolnák. olyan 60-65-öt szerintem meg kell érjen. Az én acerem most 55-ért ment el. (illetve az ugyanilyen ami öcsémnek van)
Az elég baj,ráadásul hülyeség is. A mienk (2GH) gyárilag nyitottan 100kw azaz 136Le-s. Ez sajna teljesítményadó és (jövőre)biztosítás szempontjából szívás. Le lehetne fojtani 74Kw-ra vagy lejjebb és úgy levizsgáztatni de ez Hungarisztán,itt 22 teljesítménymérési papírral és hat szerviz szakvéleményével is belédkötne a kpm,valamint igen durva költsége lenne az egész tortúrának,azaz nem érdemes baszakodni vele.(az enyém papíron 42Kw-os és én sem feszegetem )
Az ezresnek nagyobb a karburátora (37mm-es) és a belseje sem egészen ugyanolyan.
A tiednek attól függ hogy.....szóval sok mindentől.Alapkérdés:hány lovas volt eredetileg a géped.(természetesen nem tudod de én megmondom:ugyanolyan mint Békéssanyié vagy az enyém vagy a Sárga,azaz 100. )Kérdés hogy valaki "kinyitotta"-e a későbbiekben(vagy okosabb akart-e lenni a mérnököknél)
Természetesen biztos,ezért tudni kéne hogy milyen jelzésű(és VALÓJÁBAN) mekkora a FÉM szívótorok átmérője belül(van-e rajta kívül 74KW-os jelzés),milyen jelzés van a tűn,a kehelycsövön,mekkora fúvókák vannak benne(nem csak a főfúvókák),milyen benne a rugó,stb.
Csak nem a lakókocsi?
a motor meg itt volt hátul a lakásba.
egyáltalán hogy gondoltad a szállítását?
csak nem rövidgatyában toltad?
Hooligan,ha mész melózni és mondják,hogy itt volt egy motoros körülnézni a stúdiónál,ne szarjanak be ,mert én voltam ma 16 óra körül,gondoltam ott vagy ,de nem láttam a motorod se.
A biztonsági őr biztos látott,(láttam az árnyékát bent),meg a kamera is.
(most megnéztem egy olyan tűnél amit még nem szedtem szét)
Viszont ezek szerint a karbi nem ezres
Még jó hogy nem adtam el egy exupra
A tű egyébként az 5CEZ1-es volt benne, de ez volt az ezres karbiban is, ja meg a membrán is ua.
Nekem az alábbi kezdőlapú gépkönyvem van, és ennyit találtam a karbiról.
Hülye vagyok hozzá, segítsetek...
Ja,
A tiednek attól függ hogy.....szóval sok mindentől.Alapkérdés:hány lovas volt eredetileg a géped.(természetesen nem tudod de én megmondom:ugyanolyan mint Békéssanyié vagy az enyém vagy a Sárga,azaz 100. )Kérdés hogy valaki "kinyitotta"-e a későbbiekben(vagy okosabb akart-e lenni a mérnököknél)
Természetesen biztos,ezért tudni kéne hogy milyen jelzésű(és VALÓJÁBAN) mekkora a FÉM szívótorok átmérője belül(van-e rajta kívül 74KW-os jelzés),milyen jelzés van a tűn,a kehelycsövön,mekkora fúvókák vannak benne(nem csak a főfúvókák),milyen benne a rugó,stb.