Hátsó lánckereked nincsen felesleges?
Mert kipróbálnák egy hosszabb áttételt, és baromi jó lenne ha az új rendelése előtt ki tudnám próbálni hogy mégis mire számíthatok.
Olyan 44-es körüli érdekelne, vagy kisebb.
ha lenne küldj egy sms-t légyszí, oszt átugranék érte
No asszem megvan, bár még nem százas a dolog.
A tűk felülről a második vágásba (mindegyikben legfelül voltak).
A sport szűrőket visszatettem, hogy könnyebben hozzáférjek. Keverékcsavarok 2,5 fordulat. Máshoz nem nyúltam.
Finom gázadásra sokkal jobban reagál. Durvább gázra kicsit lehörög. Most az előzőleg említett fordulatszám lyuk 5000-ről feljebb kúszott 6000 körülire, de nem olyan durva mint előzőleg, sokkal könnyeben vesz a fordulatot. Szerintem az eredeti légszűrőházzal egész kellemes lesz.
Asszem hamarosan indulok Dunaújvárosba bizniszelni.
Ábrus biztos nem érsz rá kicsit?
Ja és küldtem mailt is.
Én meg megyek karbit szerelni amíg ilyen jó idő van.
De ahogy elnézem lehet le kell vennem a sort, mert a vízcső miatt elölről nem férek a fedelekhez. Ráadásul inbusz csavar fogja mindegyiket.
A szinkront nem fogom elbukni ha lekapom róla?
Igen sajnos drága hozzá az alkatrész,de ha azt nézem,már a 250-be is egy kicsinyített,de komplett autómotor működik,ráadásul négy karbival.Az 500-am teljesítménye veri a Ladákat!
Ha az őszinte véleményemre vagy kíváncsi akkor:
Alapvetően nagyon jó gépek(voltak új korukban)
Csak akkor jó ha nagyon olcsón veszed jó állapotban és tudod otthon javítani. Ha nem értesz hozzá(általános Simson-Mz-robogó szerelgetési tapasztalat és szerszámzat kevés) és szervizbe hordanád akkor nem javaslom. Öreg,kis lökettérfogatú,nagy fordulatú sportmotor(nem csak az FZR)=tízből nyolc összekókányolt széthajtott problémahalmaz és pénztemető. Az alkatrészeket (ha kell)ha nem bontottan veszed hanem újonnan akkor KEGYETLENÜL drágák,bontottan egyszerűen csak nagyon drágák.(és kelleni fog ez olyan biztos mint hogy az éjszaka után nappal következik )
És gondolkozz el még valamin:nem tudom hogy hány éves vagy de próbálj meg visszaemlékezni hogy 1986-ban,amikor ezt a motort a boldog első tulaj újonnan kitolta a szalonból Te épp mit csináltál.(én épp általánosban negyedikes voltam és egy túra BMW képét nézegettem a tolltartómban )Mert ezt a motort azóta folyamatosan használták.
Itt vagyok,csak egy óra kell visszaolvasni a mai termést.Na nézzük:Ott az a lyuk a himbánál nálam oda van rögzítva a kipu középrész,így nem esik le ha leveszem a hátsó dobot.Az 500-as karbit is úgy kell beállítani mint a többiét,de az alapjárati csavar beállítása függ a súbertű magasságától is!Amíg a súbertűm a legalsó állásban volt,(a legfelső nútban volt a zeeger gyűrű)addig három fordulat kellett az alapjárati csavart kitekerni.Most fentről a második nútba tettem a zeeger gyíűrűt,most kettő fordulatra vissza kellett tekernem,így lett jó.Alapjáraton nekem se megy a bal szélső,de én karbisort cseréltem mert el volt repedve a jobb szélső karbi,és szivárgott a benzin,így viszont borult a karbiszinkron is,valószínű neked is kell egy szinkron,akkor rendbejön.Persze ez csak akkor igaz,ha a szelephézag is tökéletes!Néha nem szokott hidegen durrogni,ez tipikus jele a szelephézag hibának?
Csókoltatlak testvérem, éljenek A 78 07 09 szülöttei!
Ha másért nem csak ezért meg foglak látogatni,ugyanis én most hagytam abba a partit, és ma töltöttem veled együtt a 32-őt.
Happy birthday mindenkinek aki ma tölti a szülinapját
a rossz hír az hogy nem egy parasztgyerek tolta ki a szemét 22 év alatt valszeg, így képzeld el mekkroa csoda hogy még megy. ha ezt a gyárban tudnák jól picsánrúgnák a tervezőgárdát, h mennyi felesleges anyag van benne a jó hír hogy a 600as blokk bizonyítottan belemegyí tehét ha kinyírtad a kis blokkot, jöhet a királyság.
A napokban fogok venni egy fzr 400 ast ha minden jól megy. A gép 86' os. Azt szeretném megkérdezni hogy mi a véleményetek erről a motorrol? Mire figyeljek oda. Mi szokott lenni a probléma ezekkel a motorokkal? A válaszokat előre is köszi mindenkinek!
Üdv Peti
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzr100
0-3985035