Nem egészen.
A 750-esnél (nekem) nem írja a dokumentáció hogy melyik változatban hol van a tűn a biztosítólemez de nagy általánosságban középen szokott lenni vagy eggyel alatta.Gyárilag sohasem teszik a legfelső horonyba,még fojtottnál sem,hanem ott más alakú(és jelzésű) tűt és fúvókákat használnak.
Nyitott: teljesen kiemelt tű, alsó horony, keverék csavar kb. 3 fordulat
Fojtott: tű felső horony, keverék csavar kb. 2 fordulat`
Én idén a fojtottal mentem, most tettem közép állásba, keverék: 2,5 fordulat
Az 1000-esnél valszeg a középső horony a fojtott érték, mert azért kicsit több benyát kíván a vas.
Sorry, a tengelyek már nem érdekelnek.
Ugyanis attól tartok hogy nem rakom össze az exup blokkot. Egyelőre nincsen rá 200 ezrem. Meg ha lenne is akkor ebből az FZ-met is teljesen rendbe tudnám tenni.
Amiről jelenleg úgy gondolom hogy kellene :
hátsó rugós tag, valami könnyen állítható fajta, jó állapotú leömlők, kipufogó.
Akkor amíg nem csinálok egy hosszabb átlagfogyasztással kombinált túrát marad így a karbi. Most csak pár km-ert mentem vele.
Köszi a segítséget!
Nagyon nem próbálgattam, de nem dadog le 3000 alatti fordulaton sem 6-ikban, és egyébként mindenhol faszán húz.
Ezzel elértem hogy most olyan jó mint mielőtt tavaly ősszel a szerelőhöz vittem a gépet. Tökre megérte, pedig itt egy csomóan dicsérték.
Azt mondjuk nem értem,hogy miből gondolta hogy ha a tűket a legfelsőbe teszi akkor a keveréket 5 fordulattal kitekerve jó lesz a gép?
Súber tű.
A gyári előírás 3 fordulat a nyitottnál,2 a fojtottnál,így kísérletezz.(ha nagyon elveszed tőle a naftát akkor alapjárat felett fog csuklani)
A segédvázat biztos nem fogom használni mert az FZ-n ott van a szám (az AF-es )
Nem akarok geci lenni de a fő vázat a segédváz és papirok nélkül biztos nem fogom tudni eladni. Tehát jól meg kell fontolnom milyen ajánlatot fogadok el.
Na mondjad mi kéne?
Biztos nincs, de kíváncsivá tettél
Qrva jól megy a vas hogy a schubert tűk a középső vágatban vannak rögzítve. Az alapjárat ugyanakkor kicsit visszaesett, épp 1000 alá, de stabil, nem mocorog. Szóval csak kicsit feljebb kellett tekerni.
A keveréket 2,5-fordulatnál kisebb állításával érdemes próbálkozni, vagy az már ellentmond a józan észnek?
A 750-esnél (nekem) nem írja a dokumentáció hogy melyik változatban hol van a tűn a biztosítólemez de nagy általánosságban középen szokott lenni vagy eggyel alatta.Gyárilag sohasem teszik a legfelső horonyba,még fojtottnál sem,hanem ott más alakú(és jelzésű) tűt és fúvókákat használnak.
Fojtott: tű felső horony, keverék csavar kb. 2 fordulat`
Én idén a fojtottal mentem, most tettem közép állásba, keverék: 2,5 fordulat
Az 1000-esnél valszeg a középső horony a fojtott érték, mert azért kicsit több benyát kíván a vas.
Ugyanis attól tartok hogy nem rakom össze az exup blokkot. Egyelőre nincsen rá 200 ezrem. Meg ha lenne is akkor ebből az FZ-met is teljesen rendbe tudnám tenni.
Amiről jelenleg úgy gondolom hogy kellene :
hátsó rugós tag, valami könnyen állítható fajta, jó állapotú leömlők, kipufogó.
Köszi a segítséget!
Nagyon nem próbálgattam, de nem dadog le 3000 alatti fordulaton sem 6-ikban, és egyébként mindenhol faszán húz.
Ezzel elértem hogy most olyan jó mint mielőtt tavaly ősszel a szerelőhöz vittem a gépet. Tökre megérte, pedig itt egy csomóan dicsérték.
Azt mondjuk nem értem,hogy miből gondolta hogy ha a tűket a legfelsőbe teszi akkor a keveréket 5 fordulattal kitekerve jó lesz a gép?
A gyári előírás 3 fordulat a nyitottnál,2 a fojtottnál,így kísérletezz.(ha nagyon elveszed tőle a naftát akkor alapjárat felett fog csuklani)
Nem akarok geci lenni de a fő vázat a segédváz és papirok nélkül biztos nem fogom tudni eladni. Tehát jól meg kell fontolnom milyen ajánlatot fogadok el.
Na mondjad mi kéne?
Biztos nincs, de kíváncsivá tettél
a segédvázon kívül más nem is kellene?
A keveréket 2,5-fordulatnál kisebb állításával érdemes próbálkozni, vagy az már ellentmond a józan észnek?