Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsolti te jártál ma a nagybanin és gyújtogattál
Nem egészen.
A 750-esnél (nekem) nem írja a dokumentáció hogy melyik változatban hol van a tűn a biztosítólemez de nagy általánosságban középen szokott lenni vagy eggyel alatta.Gyárilag sohasem teszik a legfelső horonyba,még fojtottnál sem,hanem ott más alakú(és jelzésű) tűt és fúvókákat használnak.
Én rájöttem mindig is supermotot akartam . 1henger 4 szelep 1 karbi 1 gyertya . . Tudom tudom .
Jók is azok a szupermotyók.
Fú szupermoto euro 2őn. nemcserél valaki velem 1 supermotora
Nyitott: teljesen kiemelt tű, alsó horony, keverék csavar kb. 3 fordulat
Fojtott: tű felső horony, keverék csavar kb. 2 fordulat`

Én idén a fojtottal mentem, most tettem közép állásba, keverék: 2,5 fordulat
Az 1000-esnél valszeg a középső horony a fojtott érték, mert azért kicsit több benyát kíván a vas.
Sorry, a tengelyek már nem érdekelnek.
Ugyanis attól tartok hogy nem rakom össze az exup blokkot. Egyelőre nincsen rá 200 ezrem. Meg ha lenne is akkor ebből az FZ-met is teljesen rendbe tudnám tenni.

Amiről jelenleg úgy gondolom hogy kellene :
hátsó rugós tag, valami könnyen állítható fajta, jó állapotú leömlők, kipufogó.
Akkor amíg nem csinálok egy hosszabb átlagfogyasztással kombinált túrát marad így a karbi. Most csak pár km-ert mentem vele.
Köszi a segítséget!
Nagyon nem próbálgattam, de nem dadog le 3000 alatti fordulaton sem 6-ikban, és egyébként mindenhol faszán húz.
Ezzel elértem hogy most olyan jó mint mielőtt tavaly ősszel a szerelőhöz vittem a gépet. Tökre megérte, pedig itt egy csomóan dicsérték.
Azt mondjuk nem értem,hogy miből gondolta hogy ha a tűket a legfelsőbe teszi akkor a keveréket 5 fordulattal kitekerve jó lesz a gép?
És a fő váz papírok, és segédváz nélkül mennyi lenne? Fel tudok érte ajánlani egy két váltó tengelyt.
A tűnek felülről hanyadikba kell lenni alapól?
Mi nyitott mi fojtott ?
Súber tű.
A gyári előírás 3 fordulat a nyitottnál,2 a fojtottnál,így kísérletezz.(ha nagyon elveszed tőle a naftát akkor alapjárat felett fog csuklani)
Más tényleg nem kell nekem ez se sürgős információ szerzés volt ha kell akkor van e valakinek.
no mentem a TV elé, mert a PC-n veszem fel az SBK futamot.
A segédvázat biztos nem fogom használni mert az FZ-n ott van a szám (az AF-es )
Nem akarok geci lenni de a fő vázat a segédváz és papirok nélkül biztos nem fogom tudni eladni. Tehát jól meg kell fontolnom milyen ajánlatot fogadok el.

Na mondjad mi kéne?
Biztos nincs, de kíváncsivá tettél
Más 1enlőre nem aszem ami kellene neked nincs úgyse.
akkor te valami jelképes összegre gondoltál szerintem.

a segédvázon kívül más nem is kellene?
Meg kéne néznem nekem mire van állítva de csak holnap ha megvolt a műszaki.
Augusztus elején a seggét át akarom 1 kicsit faragni és ha elbasznám akkor legyen tartalék. De akkor neked van ezek szerint .
Qrva jól megy a vas hogy a schubert tűk a középső vágatban vannak rögzítve. Az alapjárat ugyanakkor kicsit visszaesett, épp 1000 alá, de stabil, nem mocorog. Szóval csak kicsit feljebb kellett tekerni.
A keveréket 2,5-fordulatnál kisebb állításával érdemes próbálkozni, vagy az már ellentmond a józan észnek?
Nagyon
Mennyire olcsóért?