hát a K&RJ ben ha régebi már akkor valoszinü okok összeéget,teleszívta már magát a gyapot vagy ilyesmi(hivatalosan az ilyen dobokat nem tudom pontosan mennyi időnként ujra kellene tömetni vagy tekertettni attol függ hogyan van benne ) ha nincsen nagyon szét evödvel az anyaga akkor esetleg javithato ha nem akkot jobban jársz egy másik dobbal tényleg és azt átalakitani /nekem tekervel van benne és a perforált csövön és rajta egy finom szövet ennyi most elkel mennem de majd jővők
Jut eszembe,a termosztát gumipereme egyben tömítés is,ha kiveszed belőle ne felejts el valamilyen tömítést tenni a perem alá,de egyszerűbb ha kicseréled a termosztátot.
Robi,ott van a termosztát ahova mutatsz,dobd ki belőle,aztán ha így se fordul meg a víz,akkor szivattyú!A termosztát 85 fokon nyit,a venti viszont csak 100-felett,de akkor már a hőmérőnek is piros határán kell lennie!
Azt ami akkor volt rajta mikor mentem hozzád elkunyerálta a szomszéd gyerek egy Afrika Twin-re. Még nem biztos, hogy elviszi, de valszeg nem marad meg akkor sem ha neki nem kell.
Ami van még az egy K&RJ racing dob. Ezt akarom megtömni, meg lehet elszabadult benne valami. És valamivel szolídabban duruzsoló hangot szeretnék hozzá, mert 110 felett berezonál a fejem tőle.
Azon is gondolkoztam,hogy beszerzek egy régebbi R1 dobot, és azt alakítom az FZ-hez. 15-20 között lehet kapni.
De hallgatok az okosabbra hogy mit csináljak.
Cindy - sikerült minden? Okés lett? Köszönöd szépen ezerrel? Cserébe ingyen odaadod azt az első gumit? Hát rendben...Nélkülem sehol se lennél.
Felhív meló közbe, hogy ugyan odaadom a hátsó lámpám, merthogy nem megy át a sajátjával a vizsgán. Aztán még akkor az eü csomagomat is lenyúlta, meg még benzin-t is vitt volna, ha tud miből kiszívni...beszarsz. Annyit nem mondott, hogy kösz. Ezek a mai fiatalok..
Nekem is szar volt a vízpumpa, de nekem a hajtótengely volt eltörve. Vedd le a kupakot, ha hideg a motor, indítózz, és ha mozog a víz, a pumpa működik.
Az nem lehet h ez lesz az? A másik oldalon nem lehet mert ott minden forró.
A hideg-meleg határt keresem,
De a víznek meg kell fordulnia mielőtt bekepcsol a ventillátor?Jól gondolom?
de amit lehet nem használom fel egy darabig.
Ami van még az egy K&RJ racing dob. Ezt akarom megtömni, meg lehet elszabadult benne valami. És valamivel szolídabban duruzsoló hangot szeretnék hozzá, mert 110 felett berezonál a fejem tőle.
Azon is gondolkoztam,hogy beszerzek egy régebbi R1 dobot, és azt alakítom az FZ-hez. 15-20 között lehet kapni.
De hallgatok az okosabbra hogy mit csináljak.
Lenne kedved segíteni valamikor?
Egy kipufogót szeretnék megtömni, meg kéne bele valami okos kis fojtás is.
Na megvan a zséé a gázszettre.
Cindy - sikerült minden? Okés lett? Köszönöd szépen ezerrel? Cserébe ingyen odaadod azt az első gumit? Hát rendben...Nélkülem sehol se lennél.
Felhív meló közbe, hogy ugyan odaadom a hátsó lámpám, merthogy nem megy át a sajátjával a vizsgán. Aztán még akkor az eü csomagomat is lenyúlta, meg még benzin-t is vitt volna, ha tud miből kiszívni...beszarsz. Annyit nem mondott, hogy kösz. Ezek a mai fiatalok..
Vagy minden 1 szerre romlik el?
A hideg-meleg határt keresem,
De a víznek meg kell fordulnia mielőtt bekepcsol a ventillátor?Jól gondolom?