Szerintem tuti nem ott van a bibi, hanem a könyök alakú öntvény perselyei környékén valószínűbb. Mivel fenn nem hat akkora erő rá. Viszont alul állandóan ficereg az egész cucc.
Én a helyedben a vázban alul levő két csavart nézném meg ami rögzíti az könyök öntvényt (vagy himbát ahogy tetszik) meg a kutyacsontok csavarjait.
Nekem olyan problémám volt, hogy amint elengedtem a kormányt egyből rázta magát a gép. Amikor szétszedtem akkor derült ki, hogy a himba vázban levő rögzítésénél a jobb oldalon nem volt benn egy persely. De majd jön talán aki többet látott ilyesmit és kiokosít.
Grat NEKED! Ügyes vagy! A feleségem is hétfőn összevont szigorlat Gyógypedagógiai pszihológia 3 éves anyagból! 4-es lett! Basszus! Az egész család vágja a témát!
aha mert nekem most néztem kottyan de olyan mintha a teló tetejénél kottyanna de nem volt még időm megnézni pontosabban mert most az elejével szopok. De azzal nagyon. . .
Hogy a kénköves retkes fas*ba tudjátok a teló tetejére a kupakot visszarakni mert megint itt szopok vele és nem akar az istenért se belekapni a menetbe ami jó. esküszöm kibaszom és felgyújtom ezt a szart. . . . .
A donor motorból pakoltam át azt is, meg az szerelés közben elhunyt AC pumpát is. A donor meg 80k volt kpl. (adjad össze ) A motor elejét még nem bántottam. De a donor első teló nem százas, az egyik szár majdnem kuka, a másik jó. Szóval ha találok olcsó telót, vagy csak szárat akkor annak is nekiugrok még a nyáron. (sugónál 40k két szár+becsúszó)
Amit még ráköltöttem: hátsókerék csapágyat cserélnem kellett, mert az eredeti lötyögött a felniben, (esztergályos, 2db 6204-es csapágy cc. 5k volt, féklámpakapcsoló meg amit linkeltem) A lánc új, a hátsó lánckerék régi, de kell egy hátsó féktárcsa amit ábrussal bizniszelek, meg majd jó lenne egy 44-es körüli hátsó lánckerék is. A felfüggesztést amúgy nem piszkáltam az FZ kutyacsontok mentek vissza, az eredeti (megkopott) perselyekkel, kitakarítva zsírozva.
Majd ha nagyon ráérek kicserélem ott is a csapágyakat, de egyelőre nem nyikorog, és nem is kottyan.
Épp most néztem be
Ezeket már nézegettem, nagyon jó cuccok ezek az AM3-as deszkák. Ár-érték arányban mindent visz. De nem akarom a DDR2-es ramjaimat eladni, tehát marad a 775. Majd egy Q9550-es procival meglepem magam névnapomra. Csak a Nvidia vga-val nem vagyok kibékülve.
Most raktam össze 1 ilyet, AMD Quad 3GHz, DDR3/1666MHz 2*2GB, Geforce 250GTS 512MB (az alaplapra is van VGA, egy ATI 4xxx valami)
Nagyon teccett, ilyet veszek, ha a mostanit elpasszolom.
De mindjárt kész nekem fél óra 1 szimering csere mert csak az 1ik oldalon kellett meg a szárat is cserélnem. De nem tetszik a szimering mert a teló csúszó szárba elég könnyen belement nem kellett szenvedni aggódók 1 kicsit. De ezzel a kupakkal szopok mindíg nem bírom az istenért se elkapatni.
ma reggel kicsit merges voltam. indulok munkaba,kicsit megkesve.sebaj,raugrok motorra,sec-perc alatt ott vagyok.aha,persze.kitolom,beinditom,ott totyog.becsukom garazskaput,indulnek,lefullasztom.semmi gond,inditozzak.inditoztam is vagy 5x, semmi, es lemerult az akksim koppra.qrva anyad.felduhodtem,kuplung be,lesz ami lesz.tolok rajta 3at labbal,kuplung ki,poccre indul.dogolj meg.be munkahelyre,10 percet kestem.indulok haza ma du, motor poccre indul.most ertitek ezt?minden akksim gatya lesz?a telefonom speci,ebbe akksi nem kaphato,ha abbol is kirohad megorulok!
most tolton pihen,remelem csak a sok allastol merult le...
Én a helyedben a vázban alul levő két csavart nézném meg ami rögzíti az könyök öntvényt (vagy himbát ahogy tetszik) meg a kutyacsontok csavarjait.
Nekem olyan problémám volt, hogy amint elengedtem a kormányt egyből rázta magát a gép. Amikor szétszedtem akkor derült ki, hogy a himba vázban levő rögzítésénél a jobb oldalon nem volt benn egy persely. De majd jön talán aki többet látott ilyesmit és kiokosít.
Amit még ráköltöttem: hátsókerék csapágyat cserélnem kellett, mert az eredeti lötyögött a felniben, (esztergályos, 2db 6204-es csapágy cc. 5k volt, féklámpakapcsoló meg amit linkeltem) A lánc új, a hátsó lánckerék régi, de kell egy hátsó féktárcsa amit ábrussal bizniszelek, meg majd jó lenne egy 44-es körüli hátsó lánckerék is. A felfüggesztést amúgy nem piszkáltam az FZ kutyacsontok mentek vissza, az eredeti (megkopott) perselyekkel, kitakarítva zsírozva.
Majd ha nagyon ráérek kicserélem ott is a csapágyakat, de egyelőre nem nyikorog, és nem is kottyan.
Ezeket már nézegettem, nagyon jó cuccok ezek az AM3-as deszkák. Ár-érték arányban mindent visz. De nem akarom a DDR2-es ramjaimat eladni, tehát marad a 775. Majd egy Q9550-es procival meglepem magam névnapomra. Csak a Nvidia vga-val nem vagyok kibékülve.
Most raktam össze 1 ilyet, AMD Quad 3GHz, DDR3/1666MHz 2*2GB, Geforce 250GTS 512MB (az alaplapra is van VGA, egy ATI 4xxx valami)
Nagyon teccett, ilyet veszek, ha a mostanit elpasszolom.
most tolton pihen,remelem csak a sok allastol merult le...