Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért ment volna olaj nélkül? Bejelzett a szintjelző hogy alacsony az olajszint de ez nem azt jelenti hogy nem is szívott semmit az olajszivattyú a karterből. Nincs semmi baj.
Reggelt. Ma megyek be a fizumért ami kb. 26 körül lesz. 16 a hátsó gumi meg 5 az elsö ( cindytöl ) az 21 + még a felrakás olyan 2-4 ezer tehát még kell a vizsgáztatásos pénz meg amiböl lemegyek és vagyok...
Jó reggelt kívánok eme nemes társaságnak. Nem írtam mert reggel óta füvet nyírtam és elkészültem vele de most már fél gőzzel is de itt vagyok..
no hetvegen ugykodtem picit a Galambvadaszon. levettem rola azt a randa kerek prizmat,amit meg muszakira raktam fel,es felraktam egy teglalap alakut a rendszamtabla ala.nagyon passzentosra akartam,sikerult is.3mm-t tevedtem,es ugy kellett befesziteni,de jol mutat:)
a masik,kesz lettek a kormanyvegsulyok.nagyon baba.nekiestem atlatszo piros festekkel,hat erdekes lett az aeredmeny.ez ugyebar makett festek,szoropisztolyra alkalmatlan,mivel keves van belole.ezert szepen ecseteltem.de mivel sikerult felpolirozni is a kormanyvegsuylt,igy folyt rajta ossze -vissza.4 rteg va nrajta.messzirol nagyon tuti,de kozelrol elegge gany.majd egyszer ujra lefestem,vagy igy hagyom,es azt mondom,szandekosan antikoltam
Annyit beszéltetek erről az eccupról, hogy délután ellenőrzöm az enyémet, jó-e (kész szagértő lettem a témában, annyit olvastam itt róla)
Hátha még pár lovacskát fel lehet szabadítani

Bár jobban izgat az az átmeneti olajhiány, amit múltkor produkált (7000 körül gyorsulásban 1ccer csak kigyulladt a piros lámpa). Az olajszintem a kisablak közepénél van.
Ábrus, lehetett valami baja, végülis pár mp-et olaj nélkül ment 7000-ren, terhelésen
effektive valobanazt huztam
Thomas, napszúrást kapsz, menj az árnyékba. Ott mossá
első!
( )
Ok ,de akkor a termést majd feladom postán!
frankó
Elég nagy már itt a víz. Lehet holnap ki kell tennem a MEGTELT táblát.
Ja, és jó lenne ha egy pár napig nem huzigálnátok a wc-t..
Okés, holnap meglesek mindent alaposan!
ja és a zörgése a tengely benti végéröl jön ott kopik ki a persely és elég nehéz megcsináltattni nekem sincs meg perselyezvel mert ugy vállalta volna csak ell minegyik esztergályos ,hogy nem tudja milesz belöle nehéz hozzáférni az abaj és edzet felületröl van szó de ,hogy zörög baja nem lesz töle örökös attol mint a szegénység csak rossz hallgatni
mind a kettö bowdenen a servo nál kéne lenni állitó(feszitö-lazito) csavarnak ja és amit feri irt abban van valami mert azt nem irtam meg tegnap ,hogy mikor beraktad a helyére alul a szelepet bowden nélkül nézzd meg ,hogy müködik e nem -e szorul kézzel forgatsd meg a tengöt akadástol akadásig mert ha szorul akkor a servo sem birja forgatni
Pisti. Köszönöm, hogy segítesz és bocsánat, hogy ilyen értetlen vagyok de most tanulom. Holnap érek délután csak haza. A bowdeneken állítani nem tudtam mert csak 1 csavar van rajta, az állításhoz pedig 2 kell mint a kuplungon is pl.
mentem is jó éjt skacok.
semmi extra nézem a motogp-t és lassan csicsika.
na mi pálya erre felé
Izgalmas a 125cc szúnyogok viadala. 2012 4T 250cc 1 henger a szúnyogok helyett. Vége a 2T-nek. Nem is értem miért nem 4T 250 4 henger.
18900ft a hátsó tárcsa 89-95 ig. 3he-4jh
Mikori a tiéd?
belekakilok,hátra mind 1 majd összekopik ,szabályozást már nem bírná