Jó lenne, sajna nem tudom ígérni,sokszor bent fognak dolgozni! Hétfő nagyon határeset, mert a hétvégén nem javítanak buszt, de viszont sok elromlik! Ezért van amikor bent kell maradni plusz körre!
Ma nem érsz rá kijönni a Páfrányba megnézni?
Felső csomitartót nem keresni,hanem csinálni kell. Én savállóból csináltam az egészet mert az biztos hogy nem fog rozsdásodni.(holnap hajlítok még hozzá két merevítőt mert így szerintem nem elég stabil)
A dobozaidat meg így képen nagyon nehéz megítélni,sokkal nagyobbnak néznek ki mint 17L.
mert avval a kurva exupal vannak már elfoglalval kb fél éve amikor kb fél ora alatt belehet állitani ,hogy jó legyen de felidegesit azt felmegyek beállitom neki de utána le is hegesztem a z állitokat meg acsavarokat ,hogy el ne állitsa többet
én nem azt mondtam ,hogy ved ki az egész exupot hanem ,hogy rakd össze és a villáját amibe bele van akasztval a bovden azt kell a zárási ponttol visszábbra álitani afeszeségálitoval jobb lesz ha teszel fel képeket én meg lementem és ráteszek nyilakat és visszarakom ,hogy értsd mert igy aszem nem megyünk semmire
No. Kiszedtem a 3 csavart, kihúztam az egész exup-ot. Elfordítottam a villás tárcsát, amibe a bowdenek is akasztva vannak (1 cm-vel kb) majd visszatettem. Gyújtásnál elforgatta csontig hátra a hátsó kerékig, majd vissza olyan 11-12 óra állásba..inkább 11. A bowden állító csavarokkal viszont semmire nem megyek, mert lelazítom azt az 1 nagy csavart és ennyi. Semmit nem tudtam húzni rajta - ahogy néztem az már úgy volt, ahogy Te mondtad Pisti tegnap. Alul lazára engedve, sok menet lógott ki, felül meg csak alig...nem indítottam be, had aludjanak a szomszédok. Holnap valamikor délután jövök haza, akkor feltétlenül megnézem. Addig is ha valakinek van kedve írkálhat ám Nekem okosakat
Felső dobozhoz nem találtam normális csomagtartót a motorhoz. Van egy régi, épp azt szerettem volna kiváltani, mert folyamatosan attól rettegtem hogy elfújja a szél.
Ezek 18 literesek, 15Kg-os terhelhetőséggel. Szóval pont jó. A gyártó honlapján már nem találtam meg ezt a típust. Újabb típust meg nem akartam, mert szerintem írtó hülyén néz ki hogy két műanyag trepni vigyorog a motoron.
Tegnap még feltornáztam magam a nyereg hátsó részére, és szerintem éppen el lehet ott férni. Lehet hogy kicsit valóban széles, de a felső része közelebb fog kerülni kicsit a nyereghez. Alul meg a hátsó gyári merevítő adja a szélességet. A magasságot a középen levő tartófül nyújtásával tudom majd állítani. Rövidebb, (tehát magasabban) nem lesz.
No ezt inkább elküldöm, mert most omlott össze a firefox.
Nem örültem volna ha az egész hozzászólást elölről kell kezdenem
Ahogy innen látom sajnos nagyok lesznek azok a dobozok a vasra. Én inkább egy 40-42L körüli felső dobozt tettem volna fel a helyedben mert ezek a nagy bőröndök nagyon instabillá fogják tenni a gépet,szerintem nagyon magasan vannak és nagyon ki is lógna. Lejjebb engedni a dob miatt meg nem tudod őket.
Ha ennyire előre teszed akkor asszonyodnak nem marad majd hely a lábainak és kényelmetlen lesz neki és utálni fogja. Oldaldobozból max17-20 literest érdemes feltenni,felsőből meg max. 44l-est.
Nekem egy 44l-es van fent de mivel magasan van,ez is meg tudja rángatni döntéskor a gépet.(Gyula tehervagonja meg nagyon rossz választás)
Ha esetleg az oldaldobozokkal nem tudsz mit kezdeni akkor majd tárgyalhatunk. (19-én megnézheted az enyémen a Givi topcase-t)
volt ma kint valaki a road and ride-on hringen? Kurva jó volt ez a nap, mentem újra a ringen, 10 mp-et vertem saját magamra a gixer 1000-rel. Szerintem egy jó gumi, és simán lemegyek nyár végére 2:20 alá. Valami eszméletlen jó volt újra róni a köröket, már majdnem el si felejtettem milyen érzés, teszek fel majd képeket.
Ez a Z a mindennapi szaladgálós autója,meg egy kék Aston Martin (a James Bondos)
Mivel szépen sütött a nap gondolta elküld egy-két gépet kiállításra és közben kiganyézza a garázsokat. A Lamborghinik meg a Pagani Zonda épp kiállításon van,az F-50-est meg mostanában nem láttam.
Remélem nem...