1990-es. turara hasznalta az elozo-elozo tulaj.akitol vettem,az meg debrecenbe furikazott vele,meg talalkozokra jart.en 72.000km-rel vettem meg.
amugy kikotes olyan,mint ha a biciklin kotned ki a fekeket.kiakasztod a helyerol a bowdent.ahol allitani lehet az ules aljan,jol fellazitod,h konnyeden kiakaszd a helyebol lent.de akar fent is kiakaszthatod a kis szervomotornal az ules alatt,igy lent konnyebb. nem kell beszarni,nem tudod elrontani,ne felj tole:)
visszakotni: visszarakod a helyebe,a kis gumokat avegen belepasszintod a likba,aztan megfeszited az ules alatt,annyira,h epp laza legyen,de ne tul laza.magyaran a lenti tengelynel legyen 2-3mm holtjatek.mutatni konynebb,de az enyemen nicns exup:)
Na látod Feri...Én már itt elvérzem. Mi az, hogy kikötöm a 2 bowdent? Sose volt még ilyennel dolgom. Látni láttam már bowdent, meg tudom mi az, de pl, mi a kikötés, hogy "kötöm vissza?" stb...tehát ez Neked alap, de mikor először csináltad Neked se volt alap De megpróbálom megoldani
szemely szerint ket gyorskotozo,es kupakos a szivargyujtom.asszem hajlitottam aluminiumbol egy lemezt,es odacsavaroztam a muszerfal aljahoz.igy a fordulatszam mero es a seb mero kozott van alolrol.
amugy kikotes olyan,mint ha a biciklin kotned ki a fekeket.kiakasztod a helyerol a bowdent.ahol allitani lehet az ules aljan,jol fellazitod,h konnyeden kiakaszd a helyebol lent.de akar fent is kiakaszthatod a kis szervomotornal az ules alatt,igy lent konnyebb. nem kell beszarni,nem tudod elrontani,ne felj tole:)
visszakotni: visszarakod a helyebe,a kis gumokat avegen belepasszintod a likba,aztan megfeszited az ules alatt,annyira,h epp laza legyen,de ne tul laza.magyaran a lenti tengelynel legyen 2-3mm holtjatek.mutatni konynebb,de az enyemen nicns exup:)