Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor hogy feldobjuk a hangulatot mindenkinek .
Szasztok naplopók mi a stájsz csivirézitek a csumirákot?
Láttam. Nagyon jó !
Ez volt az Sanya.
A többit inkább személyesen.

Ezt a filmet láttátok már? A leggyorsabb Indián
2005-ös,de csak most találtam rá.
http://youtu.be/i6wbHtfoTU8
hááá. hozzad. Mérted?
Sanyi azért ne küldjük már ki a hatóságot.
Én asszem tudom hol láttam ezt a mocit! Komlón árulta egy srác, motorhibásan, és zűrös papírokkal. Okmányirodában vannak az iratok.
Csináltam is róla néhány fotót annak idején. Igen, assze Ő lesz az!
Elnézést,befogom.
Igen végtelenül diszkrét, mi több árnyalt, amit (és az összes többi építő jellegű hozzászólásodat is) ezúton is köszönök
De én már szívem szerint lezárnám ezt a témát
Peace
ja és igen elég diszkrét voltál na megyek forma 1 et nézni
erröl én lemaradtam áprilisban de ez egy jó megfogalamzás volt ,
Itt azt hiszem elég diszkrét voltam nem?
Akkor hagyom így, egyet nem értek akkor mit variáltak.
Észrevenni nem lehet.
Akkor megvan 2GH, de a gyújtás is ehhez való TID14-57

Öröm és bódottság
Köszi a választ közben Ábrus is írta így kevesebbet eszik?
tök nyóc, igazad van
Csak az én érzékeny lelkemnek ez most nem hiányzott.
Legközelebb légyszíves finomabban add tudtomra.

Ráadásul a új kerékcsapágyakat is elkúrtam. Nem tudom miből gondoltam a 6204-es csapágyból fogok találni 15mm széleset. Most még hézagolhatom ki.
Néhai nagybátyám azt mondaná: No, ilyenkor kell lefeküdni.
de mondok egyebet olyan egyszerü mint a pofon most jut eszembe ha 3LH,3HL,3GMstb akkor a váznyakban belülröl a légszüröház alatt is bevan ütvel gyárilag de csak a tipus! a számok nem
elvileg azért kisebbek a belsö hengerek főfuvokái (nálam is igy van ) mert melegebben járnak a belsö hengerek igy kevesebb üzemanygal is beérik én igy tudom
Diszkréten utaltam rá akkor amikor meg lett véve hogy ez NEM lehet 3LE de Imre azt mondta hogy tökmindegy mert papírok nélküli vas alkatrésznek. Akkor én sem szóltam volna ha nem itt látom a képen kirakva de aki megnézi hát ordít róla hogy ez girbegurbán lett belekalapálva a fészerben.
Úgy tudom,De javítson ki valaki ha tévedek,szóval léghűtéses tipusoknál van ilyen,mert a két belső henger nagyobb hőterhelést kap.Asszem Honda és Suzuki egyes tipusainál olvastam,Fzr gépkönyv egy méretet ír.(600-é)
ezért irtam neki mailt mert finom voltam erös oldalam te meg bum beviszed! legalább fimon lehettél volna imrénkel
Szerinted melyik árulkodóbb,az én mondatom vagy a kép amit felraktál?