Nem jött meg megint a gumicsonk, csak jövő héten lesz belőle valami. A Gyula adott volna, de az meg nagy rá, úgy gondoltam, ha összeáll a gép akkor felugrok Dunaújvárosba szombat magasságába, és akkor mindenki látja,hallja miről is van szó. Addig nem borzolom a kedélyeket a cserével kapcsolatban. A zasszonyom még nem is sejti milyen merényletre készülök! Huhhh! Nem lesz könnyű menet!
Üdv srácok,Snoopy a főtengely átfordul,azt megnéztem többi egyenlőre ráér.A karbisort raktam fel tegnapelőtt,de nem pucoltam ki jól,nem volt alapjárat.Tegnap kipucoltam,de jött egy szélvihar,kicsit kapkodva raktam össze,a bal szélső henger nem kap benzint,valószínű az úszó felakadt.Három hengerrel ment,de ez nem Triumph,úgyhogy délután szedhetem szét harmadjára.
Van még valami. Nem tudni hogy a lamellák mennyit mentek,ugyanis előfordul hogy a felületük egyszerűen felkeményedik "üvegessé" válik a hőterheléstől és ilyenkor hiába van meg a vastagsága,a kemény olajos felületek terhelésre el tudnak csúszni egymáson.
Hidegen amíg az olaj sűrűbb ez a jelenség fokozottabban áll fent,ha viszont felmelegedett üzemi hőfokra akkor egy darabig még jó,aztán később már ott is csúszni fog.
kuplungot szerelgetni nem volt időm ,viszont gondolkoztam:
a megengedettnél minden 2.7 mm errel kisebb összesítve
,viszont
a minimumnál ugyanennyivel nagyobb,
a rugók is jók
akkor elvileg minden jó
a rugók alatt 2 mm es alátét volt,és úgy működött
na itt akadtam el
De Te nem is huszonéves tapasztalatlan kezdő vagy!
Ezeknél a multiknál a részlegvezető abból áll hogy itt pl a ruházati termékek fognak hozzá tartozni és azon a részlegen kell nyilvántartani az árukészletet és leadni a rendelést azokról a termékekről ami fogytán van és ezt jelenteni az áruház kereskedelmi részlegének.
Ez lenne az elmélet.
A gyakorlat viszont az hogy miért rendelt ennyit ebből vagy abból mert benne áll a lóvé és nem forog a készlet(pedig lehet hogy csak a nyakába b@szták a központból hogy ez most jól menő termék és ebből simán el lehet adni ennyit meg ennyit)
Hónap végén dokumentálja a vezetői felé hogy a részleg forgalma ennyi és ennyi volt erre lebasszák hogy mi a picsáért csak ennyi ha volt ún.szezonális termék is ami minden más áruházban felhajtja a forgalmat de Te lóf,szt sem tudtál eladni belőle és még mindig ott van a polcokon.(persze központilag olyan árat szabtak rá hogy pár hülyén kívül senki sem vett belőle de Tőled elvárják hogy eladd mert Neked az a dolgod)Szóval szarság,elég basztatós meló.
És ha minden jól megy akkor hazafelé bőrig ázik.
jobb reggel, szebb jövőt
Jó reggelt jön a szar idő.
Ár? Monjál valamit!
Hidegen amíg az olaj sűrűbb ez a jelenség fokozottabban áll fent,ha viszont felmelegedett üzemi hőfokra akkor egy darabig még jó,aztán később már ott is csúszni fog.
Gyula!Egyébként megnézted már hogy mit vettél?
a megengedettnél minden 2.7 mm errel kisebb összesítve
,viszont
a minimumnál ugyanennyivel nagyobb,
a rugók is jók
akkor elvileg minden jó
a rugók alatt 2 mm es alátét volt,és úgy működött
na itt akadtam el
Ezeknél a multiknál a részlegvezető abból áll hogy itt pl a ruházati termékek fognak hozzá tartozni és azon a részlegen kell nyilvántartani az árukészletet és leadni a rendelést azokról a termékekről ami fogytán van és ezt jelenteni az áruház kereskedelmi részlegének.
Ez lenne az elmélet.
A gyakorlat viszont az hogy miért rendelt ennyit ebből vagy abból mert benne áll a lóvé és nem forog a készlet(pedig lehet hogy csak a nyakába b@szták a központból hogy ez most jól menő termék és ebből simán el lehet adni ennyit meg ennyit)
Hónap végén dokumentálja a vezetői felé hogy a részleg forgalma ennyi és ennyi volt erre lebasszák hogy mi a picsáért csak ennyi ha volt ún.szezonális termék is ami minden más áruházban felhajtja a forgalmat de Te lóf,szt sem tudtál eladni belőle és még mindig ott van a polcokon.(persze központilag olyan árat szabtak rá hogy pár hülyén kívül senki sem vett belőle de Tőled elvárják hogy eladd mert Neked az a dolgod)Szóval szarság,elég basztatós meló.