Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ééén kértem!
na mivan?
na most jól megkukáztattál
valvoline sae10w-40
csere után nem volt semmi baja ez szinte egyik pillanatról a másikra jött!
Remélem ugyanúgy tetted vissza a lamellákat! Középen kellett lennie egynek aminek a belső átmérője nagyobb mint a többinek és ez alatt volt egy fém gyűrű. Megvolt?
Eddig ha használtad be tudtad húzni a kuplungkart a kormányig?
Kösz az együttérzést!
Az alátétet gondolom azért tették bele hogy előfeszítse a rugókat egy kicsit de gyárilag nincs benne.
Milyen olajat raktál bele utoljára?
jó gyorsan lerendezted a muffint
Értem!
itt vagy még ábrus?
bontottam, mértem,:
rugók :mind, szinte pontosan 33 mm
lamella:3mm
fémlapok :közül van kettő ami 1,8 de a többi 2 vagy felette egy picivel
valami furit viszont találtam
mindegyik rugó alatt volt egy alátét,amire nem merném mondani hogy gyári,mert a nyomás vállat préselt neki

ha minden jó ,akkor miért nem jó?
-valaki kért képeket mindjárt próbálok felvarázsolni
ja amúgy mind a ketten ugyanazt akartuk
csak nekem mindig minden azonnal kéne
Hát bakker, nem érdemes fotógalériát felrakni...
Nos?
Na mi van? Mindenki megy aludni, én meg most értem haza...
A muffos az jó volt
Cső!
na joccakát látom mindenki szuszókál már. Én is megyek megnézem Gera mit alkot és utána
Ha nem találsz, nálunk megoldható! Igaz nem Pest! Óccsóért
Én Miklósra vittem mind a kétszer,a kpm-hez!Először nem fizettem plusz pénzt,másodjára is csak azért,hogy ne szenvedjek az alvázszám átírással!
A csoportos vonulásba én is benne vagyok,ha szerettek sportosan túrázni!
A kalapácsos ember meg akkor jön amikor leesik a vércukorszint, ezt úgy mondják eléhezik az ember. Nagyon szar érzés! De hát miket tudsz TE? Bakker! Kész szakkommentár vagy!
Igen, lószolni szoktam, az egy szemét dolog, a nagytányér kónusz viszon jó gyors ha el tudod tekerni! Mondjuk ahhoz nem kevés erő kell! De haladós a téma!
Most esett csak le. . .
Értem,egyedül mégsem merted levenni a kuplungot.
Óvakodj a részeg autóStohl!
Kölcsönkérni fizetésig?