Remélem ugyanúgy tetted vissza a lamellákat! Középen kellett lennie egynek aminek a belső átmérője nagyobb mint a többinek és ez alatt volt egy fém gyűrű. Megvolt?
Eddig ha használtad be tudtad húzni a kuplungkart a kormányig?
itt vagy még ábrus?
bontottam, mértem,:
rugók :mind, szinte pontosan 33 mm
lamella:3mm
fémlapok :közül van kettő ami 1,8 de a többi 2 vagy felette egy picivel
valami furit viszont találtam
mindegyik rugó alatt volt egy alátét,amire nem merném mondani hogy gyári,mert a nyomás vállat préselt neki
ha minden jó ,akkor miért nem jó?
-valaki kért képeket mindjárt próbálok felvarázsolni
ja amúgy mind a ketten ugyanazt akartuk
csak nekem mindig minden azonnal kéne
Én Miklósra vittem mind a kétszer,a kpm-hez!Először nem fizettem plusz pénzt,másodjára is csak azért,hogy ne szenvedjek az alvázszám átírással!
A csoportos vonulásba én is benne vagyok,ha szerettek sportosan túrázni!
A kalapácsos ember meg akkor jön amikor leesik a vércukorszint, ezt úgy mondják eléhezik az ember. Nagyon szar érzés! De hát miket tudsz TE? Bakker! Kész szakkommentár vagy!
Igen, lószolni szoktam, az egy szemét dolog, a nagytányér kónusz viszon jó gyors ha el tudod tekerni! Mondjuk ahhoz nem kevés erő kell! De haladós a téma!
valvoline sae10w-40
csere után nem volt semmi baja ez szinte egyik pillanatról a másikra jött!
Eddig ha használtad be tudtad húzni a kuplungkart a kormányig?
Milyen olajat raktál bele utoljára?
bontottam, mértem,:
rugók :mind, szinte pontosan 33 mm
lamella:3mm
fémlapok :közül van kettő ami 1,8 de a többi 2 vagy felette egy picivel
valami furit viszont találtam
mindegyik rugó alatt volt egy alátét,amire nem merném mondani hogy gyári,mert a nyomás vállat préselt neki
ha minden jó ,akkor miért nem jó?
-valaki kért képeket mindjárt próbálok felvarázsolni
ja amúgy mind a ketten ugyanazt akartuk
csak nekem mindig minden azonnal kéne
A muffos az jó volt
A csoportos vonulásba én is benne vagyok,ha szerettek sportosan túrázni!