Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak minket is szorít az idő.
de legalább ugy csinálunk mint a forma-1 ben folyamatosan fejlesztünk
Megyek én is.
na jól van jó cakát mindenkinek !
Mondasz valamit mert pl:a Honda első sárvédőm is ott porosodik lefestve a szekrény tetején már több mint egy éve pedig csak fel kéne tenni.(meg kitalálni neki valami rögzítést)
Van még egy rakás kísérleti megoldás amit véglegesíteni kellene mert bevált de azóta jött hozzá még pár dolog amit meg kísérleti jelleggel tesztelni kéne mert jó ötletnek tűnik.
jolvan nem futja ám zsoltinak is öhlisre mint neked ugye
én már tartom magam egy véleményhez ! szerintem nekünk sosem lesz kész motorjaink ha csak nem nyerünk és veszünk egy ujjat
Úgy néz ki hogy pont nem,bár az a rugóstag rohadt keményre van állítva.
Enyémmel is kéne még foglalkozni de idő az nincs rá,a ház meg a kert visz mindent. (majd a télen)
és jobban visekszik kanyarokban stabilabb
nekem is jönnek elö azért a tavalyi törésből eredendö hibák karambolkor a karbisor leugrott a szívocsonkokrol és most hogy tesztelgetem valmi let vele mert akadozik az alapjárat meg ilyensmi mert azt csak ráraktam és nem nézztem bele összerakáskor ,akkor a hátsó valamelyik perselyem katog fékezésnél valoszinü elnyult a helye meg ilyen kisebb bajok tehát van még mit orvosolni de kész lesz meg a fejidom belsök is viszavannak
A lényeg hogy sikerült helyrehozni a sok gányolást rajta. Mechanikailag rendben összeállt.(harmadszorra)
egyenlöre az alényeg ,hogy gurul
Kapott exup villát 17" felnivel. Meg új külsőt. Majd holnap rakok fel képet.
Jó lett. Most a karbival, vagy a gyertyapipával szopok. Alapjárat kaka, meg kicsit befullad.
Ennyit már nagyon régen kínlódtam motorral.Egy agyrém volt és nem a motor tehetett róla hanem azok akik az évtizedek alatt összekókányolták. Jó haverom volt a menetfúró és a menetmetsző készlet és mindenféle szúró-vágó-feszítő szerszám. Tele mindenféle csavarral,csoda hogy szeget,legót,egy-két szem diót nem találtam benne. Minden agyon tömítőpasztázva, csavarok beletépve úgy mint az állat,agygörcsöt akkor kaptam amikor két komplett elb.szott nap után kiderült hogy legózhatok én a szelephézagoló betétekkel szám szerint ha le vannak köszörülve a betétekből. Összerakás után még kétszer kellett levennem a hengersort mire jó lett és se nem szorult indítózás közben se nem tolta fel az olajat az égéstérbe.
De kész lett és van benne kettes is Zsolti azt mondja hogy jó,csak a karburátorokkal és a gyújtás finomításával van még elfoglalva.
Ha esetleg visszaolvasol január-február környékére akkor ott leírtam elég sok mindent.(többek között azt is hogy FELGYÚJTOM EZT A ......!)
ábrus megcsinálta, ugyan kicsit kemény a hátulja, de ahogy hallom nem lett rossz

na én léptem mára, cakát

Ultras, apudnak pedig jobbulást, reménykedjünk a legjobbakba!
na tényleg aztán én ugye leléptem egy kis időre a zsolti bácsi gépe összeállt ? birtál vele vagy még azért szivatozott ?
Pirosnak piros?
asztamindenitannyimindentkérdeztél h az elejét már el is felejtettem
mielőtt még felvásárolnád a festékbolt készleten lévő összes pirossát,
---jó tanács ,hogy tegyél le erről a hülyeségről
lehet hogy most csúnya de úgy meg pocsék lesz
helyette van 1 ötletem és ez megint tetszeni fog:
ha te előkészíted ahogyan tudod
szerzel 1 kompresszort
lefújom neked az udvaron,Amilyen előkészítést tudsz csinálni arra tökéletes,de a sprésnél minden jobb
---ja de ha rám hallgatsz,20 éves kocsit nem fújunk telibe
minek? arra a pár évre amig még meg lesz?
tökéletes ha lehúzod ecsettel ahol nagyon kaka ,,,és ezzel megoldottam a nagyon olcsó festésedet
Francokat jó! Két hengerfej-két vezérműlánc-négy vezérműtengely-két vezérműláncfeszítő-hülyén álló hozzáférhetetlen karburátorok-kacifántos hűtőkör-stb. Ki a halálnak hiányzik ez?
igen az SC 16 os az fogaskerekes na mindegy a lényeg hogy lehet nem rossz amelyik jó de nekem többet nem lesz vagy csak nekem sem volt vele szerencsém
Érdekes hogy NR 750-est egyet sem találok eladót pedig olyan szívesen szétszednék egyet. (donornak jó lenne)
ez is szétkúr