Nem hangos, hanem erőteljes orgánumú Nem öreg, hanem érett, nem ronda, hanem patinás, retró, egy elfeledett kor szépsége
Különben ez a 200x utáni rovarfejre emlékeztető dizány nekem nem jön be, és mind olyan manapság. Nekem a Thunderace meg az első R1-ek teccettek, meg amin nincs műjanyag búra csak vas.
De az ezredeshez olcsó és van is alkatrész. Ja és vigyázz mit beszélsz mert ezredes csak tökös kemény gyerekeknek való akiknek van már élettapasztalat. Ja és .
Kedves Tanyás. Én vagyok az első számú FZR 250 R EXUP ellenség. A többiek tudnának mesélni, a hosszan íródó nyafogásomról, hogy megint mért nem megy, mi zörög rajta, miért csinálja ezt, miért csinálja azt, etc. Ennek ellenére még mindig meg van és még mindig ölöm bele a pénzt - amikor éppen van és nem vagyok adósságba verve a motor miatt Szóval azt hiszem ebből lejön, hogy milyen jó kis motor. adamfzr-re ne is figyelj oda, nagyjából talán az enyémen kívül pár darab 250-es van amit csak korlátlan "A"-val lehet csak vezetni, a többi folytással van megoldva, így "Ak"-val is lehet vezetni. Amit rena mond az abszolút igaz, úgy ahogy mondja. Nem könnyű hozzá alkatrészt találni de azért mindig van...Én is épp alkatrészeket keresek és találtam is. Ha pedig minden kötél szakad, akkor japánból rendelsz, ahogy Én is tettem. Egy szóval szeretni való dög ez a kis gépezet, olyan dolgokat fogtok átélni kettecskén amiről most még nem is álmodozol
Ami a legfontosabb, hogy kezdő motornak nem vennék ennél erősebbet, Nekem is a 2. motorom és még csak mostanság gondolkozom el azon, hogy MAAAJD egyszer kéne erősebb. 1000-est meg semmiképp se vegyél mert olyan mint a gazdáik: - Hangosak, öregek és rondák!
Megkérdem megint, hátha.
Rossz, de sértetlen műanyag házú AC pumpája van valakinek?
Sajnos az enyém megadta magát. Egyébként hibátlanul működik, de a müa. ház megrepedt, és ömlik ki rajt a nafta. Ilyen kellene mint a képen.
Sajnos ahogyan én elképzeltem úgy nem működik a műszaki.
Nekem csak azért csinálta volna meg a tag, mert ismerte a kocsit, és tudta milyen állapotban van. Látatlanba, csak a forgalmit műszakiztatni esélytelen. Sajnálom hogy hülyeséget beszéltem.
Noh drága barátaim elköltöztem.
Viszont így míg nincs kinn net, nem tudlak titeket olvasni, úgyhogy türelmez kérek. Próbálok ideiglenesen valami mobil internetet majd kitalálni, de nemtom mikor lesz rá idő.
Egyenlőre örülök, hogy van hol aludni, meg volt mit felvenni ma reggel. Eszméletlen kupi van még mindig. Egész hétvégén a fúrógéppel bűvészkedtem, riasztót szereltem, ejtót állítottam, vezetékeltem, stb-stb. Kivagyok. 4 nap pihenés után elig vártam, hogy a melóhelyen az íróasztalnál üljek. Itt nyugi van.
Köszönöm szépen!Akkor jó kezdö motor ugy látom!Jön velem majd egy szakértö amikor vesszük amotort!Rem nem vesz észre semmit jó lesz a motor és huzhatom a fülét:D
Jah, amit még kihagytam! Ha nincs vele komoly gubanc, megy mint az állat Igazán őszinte tud lenni az ember mosolya 1-2 jól sikerült kanyar után! Alacsony fordulaton vérszegény kicsit, de sportmotor, mást ne is várj, aztán kb 8-9ezertől repül mint a nyíl! Fékei kiválóak, stabil kanarban is viszont a gumi fontos nagyon! Ha van rajta egy jó papucs ,addig döntöd ameddig nem szégyenled Tehát sztem kezdésnek nagyon jó! Nekem is ő az első nagymotorom, és nem bántam meg
Hali!
Hát én éppen most húzom a második szezont a kis frézivel hát nagyon oda kell figyelni vásárlásnál, mert nehéz egy jól összerakott és főleg nem agyonhajtott illetve össze-vissza gányolt darabot találni! Mivel 250, sornégy és pörög mint az állat(plusz még ugye nem is fiatal gépekről beszélünk...) a legtöbb meg van már gyilkolva, tehát sztem ha nem értesz hozzá túlságosan érdemes vinned magaddal egy szerelőt aki meghallgatja és átnézi, mert nagyon könnyű szart venni! Ha csörög, zörög és füstöl akkor szaladj és vissza se nézz Lehet még hiba az h engedi a teló az olajat,de ez pár ezer forint plusz egy kis meló! csapágyak még esetleg, tehát forduljon könnyen a kormány, ne akadjon! egyenesfutás jó-e? tehát h nem volt-e nagyobb perec vele... de sztem a legfontosabb a blokk, mert ha az jó állapotban van akkor nyertél, ha viszont nem akkor az rengeteg bosszúságot fog okozni, nem is beszélve arról h mennyi pénzt visz el... mivel belpiacos elég rossz az alkatrészellátás, az árakról már nem is beszélve... mintha egy új 600sportmotorhoz akarnál alkatrészt kb... Nekem sikerült kifognom egy jó darabot, igaz külsőre kicsit leharcolt volt, de motorikusan tökéletes Más most nem ugrik be, de tuti más is ír még, nemcsak nekem van itt kis 250es Frézim! Remélem segítettem vmit Sok szererncsét a vásárláshoz
Most megyek szunyálni de holnap nézz vissza mert vannak itt 250-es vadállatok,majd azok megmondják hogy miért szeretnének ezrest.
Egyébként Bekessanyié eladó szerintem és nagyon szép darab,nézd meg a képei között. .
Nem hangos, hanem erőteljes orgánumú Nem öreg, hanem érett, nem ronda, hanem patinás, retró, egy elfeledett kor szépsége
Különben ez a 200x utáni rovarfejre emlékeztető dizány nekem nem jön be, és mind olyan manapság. Nekem a Thunderace meg az első R1-ek teccettek, meg amin nincs műjanyag búra csak vas.
Ami a legfontosabb, hogy kezdő motornak nem vennék ennél erősebbet, Nekem is a 2. motorom és még csak mostanság gondolkozom el azon, hogy MAAAJD egyszer kéne erősebb. 1000-est meg semmiképp se vegyél mert olyan mint a gazdáik: - Hangosak, öregek és rondák!
Megkérdem megint, hátha.
Rossz, de sértetlen műanyag házú AC pumpája van valakinek?
Sajnos az enyém megadta magát. Egyébként hibátlanul működik, de a müa. ház megrepedt, és ömlik ki rajt a nafta. Ilyen kellene mint a képen.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ui: bő 3 hét alatt 3000 - milyen pletykás vénasszonyok vagytok
Nekem csak azért csinálta volna meg a tag, mert ismerte a kocsit, és tudta milyen állapotban van. Látatlanba, csak a forgalmit műszakiztatni esélytelen. Sajnálom hogy hülyeséget beszéltem.
Viszont így míg nincs kinn net, nem tudlak titeket olvasni, úgyhogy türelmez kérek. Próbálok ideiglenesen valami mobil internetet majd kitalálni, de nemtom mikor lesz rá idő.
Egyenlőre örülök, hogy van hol aludni, meg volt mit felvenni ma reggel. Eszméletlen kupi van még mindig. Egész hétvégén a fúrógéppel bűvészkedtem, riasztót szereltem, ejtót állítottam, vezetékeltem, stb-stb. Kivagyok. 4 nap pihenés után elig vártam, hogy a melóhelyen az íróasztalnál üljek. Itt nyugi van.
Kivel forgattok ?
Hát én éppen most húzom a második szezont a kis frézivel hát nagyon oda kell figyelni vásárlásnál, mert nehéz egy jól összerakott és főleg nem agyonhajtott illetve össze-vissza gányolt darabot találni! Mivel 250, sornégy és pörög mint az állat(plusz még ugye nem is fiatal gépekről beszélünk...) a legtöbb meg van már gyilkolva, tehát sztem ha nem értesz hozzá túlságosan érdemes vinned magaddal egy szerelőt aki meghallgatja és átnézi, mert nagyon könnyű szart venni! Ha csörög, zörög és füstöl akkor szaladj és vissza se nézz Lehet még hiba az h engedi a teló az olajat,de ez pár ezer forint plusz egy kis meló! csapágyak még esetleg, tehát forduljon könnyen a kormány, ne akadjon! egyenesfutás jó-e? tehát h nem volt-e nagyobb perec vele... de sztem a legfontosabb a blokk, mert ha az jó állapotban van akkor nyertél, ha viszont nem akkor az rengeteg bosszúságot fog okozni, nem is beszélve arról h mennyi pénzt visz el... mivel belpiacos elég rossz az alkatrészellátás, az árakról már nem is beszélve... mintha egy új 600sportmotorhoz akarnál alkatrészt kb... Nekem sikerült kifognom egy jó darabot, igaz külsőre kicsit leharcolt volt, de motorikusan tökéletes Más most nem ugrik be, de tuti más is ír még, nemcsak nekem van itt kis 250es Frézim! Remélem segítettem vmit Sok szererncsét a vásárláshoz
Egyébként Bekessanyié eladó szerintem és nagyon szép darab,nézd meg a képei között. .