Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenki itt lóg mindig? Nem győzlek visszaolvasni benneteket
Juj ne! ROZSDAMARÓT ÉS KROMOFÁGOT ,NE, használj,mert azt frankón beszivja a rozsda,és a festék is,ha újrafested,az ott dolgozni fog alatta tovább és csak idő kérdése hogy mikor fogja ledobni azt a festéket amit most akarsz felvinni!
Helyette: alapos csiszolás,ha kel drótkoronggal is,
---mindenképp csiszolt felületre juttass bármilyen festéket
---használj alapozót,fémre ne fújj festéket mert az nem sokáig fog tartani
---ha nem vagy gyakorlott a fujásban,lehetőleg tűző napon csináld és vizszintes felületen,igy a legkissebb az esélye hogy megfolyik,
---hát röviden ennyi a lényeg
Ebből a Praktiker-es verywell-ből már használtam matt feketét. Nem volt rossz. http://www.patiker.hu/index.ph...
Van egy kis gondom.
Az előző tulaj valami kátrány szerű cuccal lekente a vázat (vagy fújta, tök8) de mostanra az eredeti festésen felpókhálósodott. Ennek ma nagy részét letakarítottam. Sima benzinnel fogkefével suvickolva könnyedén lejött. De előkerültek rozsdafoltok. Ezeket szeretném lekezelni. Természetesen kap rozsdamarót, de azt nem tudom hogy milyen spray-t érdemes vennem amivel érdemes lefújnom. Komplett festés most még nem jöhet szóba. Csak helyenként akarom lefedni a "hiányosságokat".
Szóval melyiket vegyem?
Fényes és fekete kellene.
termeszetesen fustol:) egyebkent valo igaz,h csak 7ezer folott eszi az olajat.mivel alapbol bunko vagyok,ha haverokkal megyunk motorozni,elol megyek,huzok egy koveret,ok meg majd jonnek a fustben:DDD na jo,ennyire azert nem fustol:) amugy letezik fojtoszelep,csak ezekben meg nincs.a kesobbi verzioban mar megjelent az un. exup szelep.
Az enyém 3HF. Ez csak 92 ló.
pótolja a hűtővízzel így nem feltünő.
NA igen. 12 ló után én 92 lóra ültem. 50 ccm aprilia
Köszi már megvan a társítás.
Hát, pedig a 30valahány ló után a 90valahányat qrvára meg kell érezni... már sztem közepes fordulatnál is nagy eltérés van.
Nálam a 145 lovat nagyon érezni a 100 után (FZ750), pedig 1iket se hajtom csúcsra, de ahogy 4000től elhúz, az hatalmas különbség.
Jah, és még annyi, hogy a tiéd füstölget is szépen kékesen azzal a fél lityi olajjal/1000?
Ok, hát akkor még a beszarás jelzőt ki kell próbálnom, csak hát esett elég rendesen és nem akartam hogy kitekerje magát alólam, meg hát 11volt éjjel mire felértünk vele, és egyből leparkoltam a szerelőnél, szóval ha kész majd próbálgatom. Igen, nsr-re értettem a powert, tudom hogy ezeken nincs már semmilyen folytószelep. Ha meg ez is csipegeti az olajat, akkor tiszta 2T feelingje lesz , ott is 800anként 1 liter keverékolaj (3-4000/L)...
7-8 ezertol lodul meg:) amikor en megvettem a kis 3HE-sem,en is azt gondoltam,h nem is olyan nagy szam.a 250-esem jobban gyorsul.aztan azt mondta a faszi,h kuldjem 8ezer fole. na ott mar bevillant a beszaras jelzo . amugy asvanyi repsol 15W50 az enyim,es eszi mint a szemet kb 1000km-kent fel lityot. de legalabb nem kell olajat cserelnem,mindig friss van benne amugy ha jol remlik 3he-n nincs power,sem exup,vagy azt az NSRedre ertetted?
Egyébként köszi mindenkinek
DE lehet ,,,az enyém rá az élő példa,
szedhetem szét ,
most vettem prizmat mid van elado?
ne tarsitast valassz,hanem total commanderben, fajl menu/hozzarendeles. ez vegleg atallitja az alapertelmezett programot
600-hoz van bőven,nekem vannak kisebb gondjaim az 500-al,de szerencsére sikerült szereznem egy félig bontottat alkatrésznek.A 250-hez is két hét az alkatrész,erről Qray Feri tudna mesélni.
Jól tetted! Én a 250-esre is úgy ültem rá, hogy előtte is 250-es volt csak endúró. Most már sok ok miatt is más motort vennék, de igen, jó választás volt a 600 főleg ha nem lesz vele sok gondod. Én forgatom rendesen a kicsit - 10-12 körülig és mégse eszi annyira...
Jaja, ezt is mondták, meg hogy alig lehet alkatrészt szerezni a 400as sportgépekhez, és ha lehet is arany áron van...
Az előbb értem haza az úton láttam olyan fát amit egyedül nem tudnék átkarolni,úgy ketté volt törve derékba mint 1 ropi,és a kb 30 méterrel arrébb lévő kocsi tetejére esett,úgy néz ki hogy a fenéklemez fogta meg a nagytetőt
Jobban jártál a 600 al mert a 400 többsége japán belpiacos asszem. Jól mondom skacok?
3000,- volt az óra, meg 560,- a jeladó, de azt nem számlázta le.
Az áteresztőcsavar meg 250,-
Kellett ennem 1-2 apróságot az MTZ-hez, gondoltam beszerzem ezeket is. A gond az hogy a jeladónak valami colos menete, van még törpölök hogy hova toljam.

Van egy fasza kis kardánszerelő kézi készülék a cégnél, egy aranyos kis hidraulikus préssel. (ezzel toljuk ki a keresztet a villából) Olyan faszán becuppant a dugó a munkahengerbe hogy öröm volt nézni.
Bazz most a keleti országrész szopni fog nagyot lesz nagy eső keményen látom gida ti már kapjátok